• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mdma kristallen

Fronzz

Newbie
Afgelopen feestje voor het eerst mdma kristallen gebruikt. Hiervoor 2x xtc gebruikt de blauwe driehoekige mitsubischi's. Deze pak ik altijd per halve en dat gaat redelijk lekker :sunglasses: :grin: :sunglasses:

Maar nu dus de kristallen, weegschaal en capsules gekocht. En er een aantal gemaakt van 70mg. Om half12 de 1e gepakt. om half 1 nog niks, dus pak ik nog een, terwijl ik met de xtc nu al behoorlijk wat zou voelen. half2 nog steeds niks, nog een gepakt. op gegeven moment denk ik dat ie inslaat maar dat gevoel is maar 2minuten. Na een tijdje weet niet meer hoelaat begin ik in de verte iets te voelen en gooi de 4e capsule van 70mg op, om dat gevoel een boost te geven. En gevoel wordt steeds beter en rond 3 uur ga ik lekker hard.
Hetzelfde gevoel als de 1e x met xtc, ik zit helemaal op mijn top. niks kan meer stuk.
Dit heeft zo'n 3 uurtjes geduurd en toen heb ik om 6 uur nog een gepakt omdat gevoel afzwakte, maar ervaring leert me dat je dat een uur voor het einde niet meer moet doen, omdat je anders in de trein nog zit te spacen :grin:

Allerbeste is nog dat de kater, waar ik bij de blauwe 4dagen last van had. nu niet had.
Dus voor mij alleen nog maar wat kristallen, en hierin de juiste dosis vinden. volgende keer doe ik 100mg en dan zien we wel weer.

Dubz

Bewuste gebruiker
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Dit kan veel interessanter!

Duifje

Belezen gebruiker
Dubz zei:
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dubz zei:

Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden...

Fronzz

Newbie
Marla Singer zei:
Dubz zei:

Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden...

Sow alles half leeg bij jullie, dit is mijn ervaring die ik wil delen. Op mijn manier

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Leuk dat je een reportje hebt geschreven, maar het mag wel wat gedetailleerder.

Wat voelde je toen je 'lekker hard ging'? Wat ging er door je heen? Waar had je zin in tijdens de trip, wat vond je prettig/onprettig? Wat bedoel je met 'in de verste verte iets voelen'? Wat voeldje je dan? :P Hoe ervaarde je 'dat ie inslaat'?
Maak me nieuwschierig naar je ervaring met mdma, laat ons meegenieten! :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Heb je je M laten testen?

En er rekening mee gehouden dat 70mg MDMA-poeder niet hetzelfde is als 70mg (pure)MDMA ?

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Delcasa88 zei:
Heb je je M laten testen?

En er rekening mee gehouden dat 70mg MDMA-poeder niet hetzelfde is als 70mg (pure)MDMA ?

True. Als je goede shit hebt krijg je met zo'n cappie hooguit 55mg binnen, waarschijnlijk nog minder. Beetje een zwakke startdosis, nog los van het feit of je er voor wil kiezen om rustig te beginnen ipv er echt in te knallen.

Bovenaan