MDMA kristallen

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Goedenacht!

Ik heb laats nog eens 500mg MDMA gehaald in kristalvorm.
Ik deed eerst 100mg innemen, 2 uur later nog eens 100mg. Van die eerste 100mg voelde ik een heel lichte rush maar na die 2 uur toen ik bijnaam voelde ik hem zeg maar feller. Wel was de euforie ondertussen minder. Ik heb nog 300mg voor over 4 weken (3 maanden tussen). Kan ik beter 200mg in een keer nemen om in een keer hem iets feller te voelen, of hoe raden jullie het aan? Die overige 100mg geef ik wel aan iemand anders.

MeejheM

Badass junkie
De meest effectieve dosering is afhankelijk van je lijf en andere gewoontes, dus dat ik niet zo makkelijk te beantwoorden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het ligt er vooral aan hoeveel je weegt en of je een man of vrouw bent. De "normale" dosering voor MDMDA is voor een man 1,5/2 mg per kilo lichaamsgewicht en voor een vrouw 1/1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Meer heb je echt niet nodig voor een leuke avond/nacht. Meer geeft vooral de nadelige effecten de overhand. Zoals velen zeggen: less is more!
En idd 3 maanden tussen je gebruik houden.

Narayani

Bewuste gebruiker
200 mg in één keer is wel veel hoor daar neem je een risico mee. Je zou inderdaad je startdosis omhoog kunnen gooien maar zou dan eerder voor 125-150 mg gaan (er van uit gaand dat je een man bent met een gemiddeld gewicht). Dan kan je de rest van die 200 indien gewenst nog bijnemen om te verlengen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zinnentuimel zei:
Zijn kristallen altijd puur trouwens? Nee toch?
Nee, dat denken mensen maar ook kristallen kunnen versneden zijn of niet perfect gemaakt zijn waardoor de potentie minder is dan gedacht.

Ook kristallen zou ik altijd laten testen, dan weet je het zuiverheidspercentage. Als je pillen laat testen krijg je de uitslag in milligrammen MDMA base en als je kristallen laat testen krijg je de uitslag in percentage MDMA base.

Pas als het percentage MDMA base van je kristallen weet kun je de dosering vergelijken met die van pillen. MDMA kristallen kunnen maximaal 84% MDMA base bevatten wat betekent dat 100mg MDMA kristallen dus maximaal 84mg MDMA base bevat. Het feit dat kristallen nooit 100% puur kunnen zijn zien mensen vaak over het hoofd.

MeejheM

Badass junkie
kristallen zijn wel moeilijk te versnijden. als je door een goeie loep of microscoop verschillende kan onderscheiden is dat in elk geval erg verdacht. Ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat het me erg moeilijk lijkt.

Dat heb ik nooit verder laten testen.

Bovenaan