MDMA + Lachgas (N2O/Nitrous)

Trippii

Newbie
Hallo luitjes! Ik lees al een tijdje mee op verschillende fora en ik probeer zoveel research te doen naar verschillende drugs. Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics. Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!

Ik heb mezelf hier vandaag geregistreerd om deze topic te openen. Ik hoop dat hij ontopic blijft met uitsluitend posts over MDMA in combinatie met Lachgas :).

Over een ruim een maandje ga ik deze combinatie eindelijk proberen. Ik heb er zoveel mogelijk over proberen te lezen, zoals informatie van gebruikers en helaas maar een klein aantal tripreports. Dit is dus ook de reden dat ik hier doel gericht een topic over maak. Ik wil zoveel mogelijk informatie en ervaringen van mensen lezen, zodat ik voor mijzelf hopelijk een goede conclusie kan trekken! Ik gebruik trouwens alleen MDMA kristallen en geen pilletjes.

Ik zal hier een aantal punten neerzetten waar ik geïnteresseerd in ben, maar om te beginnen, aub geen ervaringen in combinatie met andere psychedelics zoals lsd/paddo's/whatever!

- Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen?
- Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt?
- Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel?
- Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen?
- Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel?
- Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam?
- Heb je het met je ogen open of dicht gedaan?

Ik wil natuurlijk jullie complete ervaringen horen, maar dit zijn een paar punten die me zo even te boven schieten. Ik hoop dat hier een aantal liefhebbers zitten die mij het nodige kunnen vertellen!

Nogmaals vraag ik of jullie aub alleen ervaringen over de combinatie MDMA + Lachgas (en eventueel wiet/hasj) te posten en niet in combinatie met andere middelen :).

Ik ben benieuwd! Ik heb deze topic trouwens ook op het forum van Pshychonaut geplaatst, maar omdat er zo weinig ervaringen en informatie over beschikbaar is probeer ik het hier ook.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Trippii zei:
Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics. Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!
MDMA en lachgas vind ik op dat gebied niet per se een verrijking, het is lekker maar meer niet.

- Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen?
Dat weet ik niet meer, ik heb het meerdere keren gedaan, het zal zo rond de enkele honderden milligrammen geweest zijn. Altijd pillen, maar dat maakt geen verschil hoor, zeker niet op dit gebied, mdma is mdma.

- Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt?
Ik heb het met patronen en uit een gasfles gedaan, meestal ter grootte van 2 patronen per ballon.

- Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel?
Ik heb er ook wel eens bij geblowed, een paar jointjes, maar ik heb niet het idee dat dat er veel invloed op had

- Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen?
Dat is niet iets waar je op let op zo'n moment, de mdma was in ieder geval al lekker aan het werken als je dat bedoelt (:

- Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel?
Niet langer dan het in werkelijkheid is, een minuutje ofzo, ietsje langer misschien.

- Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam?
Ik noem het geen trip want ik vind er niets psychedelisch aan, like I said, het is gewoon lekker maar heeft verder geen toevoegende waarde.

- Heb je het met je ogen open of dicht gedaan?
Beiden.

underworld

Wijs gebruiker
ik sluit me aan bij ExceptionalInsight, het heeft niet echt meerwaarde, hooguit dat je iets euforischer voelt dan met een normale ballon.

Trippii zei:
Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics

lachgas is niet een psychedelica, het is een narcose middel. tevens is mdma ook meer stimulerend. alleen in hogere hoeveeelheiden kun je er van gaan hallucineren, maar dat vind ik niet echt onder psychedelica vallen.

Oom Klaas

Badass junkie
underworld zei:
ik sluit me aan bij ExceptionalInsight, het heeft niet echt meerwaarde, hooguit dat je iets euforischer voelt dan met een normale ballon.

Trippii zei:
Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics

lachgas is niet een psychedelica, het is een narcose middel. tevens is mdma ook meer stimulerend. alleen in hogere hoeveeelheiden kun je er van gaan hallucineren, maar dat vind ik niet echt onder psychedelica vallen.

MDMA vind ik ook geen échte psychedelica, meer een upper met een psychedelisch randje.

Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!

Met MDMA verrijk je je zelf niet, in tegenstelling zelfs je vernauwd je geest eerder.

Trippii

Newbie
Bedankt voor jullie bijdrage!

Om te beginnen, ik bedoelde ook niet zo zeer dat lachgas een psychedelic is, maar meer om drugs in 2 rijtjes in te delen waarvan de 1 voor natuurlijk top is en de ander flop naar mijn mening (of to do and not to do, whatever you want to call it, je snapt em wel). Hetzelfde verhaal voor MDMA.

Ik ben er ook achter gekomen dan de ervaringen van gebruikers in verband met deze combinatie heel erg sterk verschillen. Hier maar even het begin van een trip report over de combinatie hasj/wiet + mdma + lachgas, in dezelfde setting als dat ik het wil gaan gebruiken:

The shorthand summary of this experience, as described to friends over the years, is this, 'If I could take all the best experiences of my life, the best sex, the best drugs, the best moments of achievement, success, acknowledgement and approval, the funniest of times and the most creative and insightful moments, and was able to somehow combine all those experiences into a single quantity and then somehow attach that quantity to a rheostat (or dimmer switch/dial) such that I could turn the experience up and amplify it, and then I kept spinning that dial up and up and up and kept spinning it more and more, up, up, up....well, it wouldn't even come close to the experience that I first had in the early morning hours of November 4, 1999.' Not even close.

Voor de volledige report, kijk hier:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=13280

Ik zie het zo:
- Hasj/Wiet + Lachgas = Perfecte combi
- MDMA + Hasj/Wiet = Perfect combi

En dit is mijn verwachting:
- Hasj/Wiet + MDMA + Lachgas = :hearteyes:

Ik denk na alles wat ik heb gelezen, waaronder een aantal trip reports, wat info en gebruikerservaringen op fora dat de ervaringen heel erg afhangen van de set en settings en dat een goede uitpak van deze combinatie dus zeer persoonlijk is :).

tomz0r

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Met MDMA verrijk je je zelf niet, in tegenstelling zelfs je vernauwd je geest eerder.

Dit vind ik subjectief en tevens in mijn kijk onjuist. MDMA kan je de angst op kritisch naar jezelf te kijken wegnemen. Hierdoor kan je dingen zien die je nuchter zou negeren.
Je beseft ook hoe blij je mag zijn met alle dingen die je nuchter als normaal beschouwt. En het belangrijkste; je leert enorm goed naar andere mensen luisteren! Op mij heeft het zeker wel een geestverruimende uitwerking.
Officieel staat MDMA overigens in de boeken als een psychedelische amfetamine. Net als DOB.

OT:
Lijkt me een leuke combi, spreek niet uit ervaring. Wil wel eens een ballonetje proberen onder invloed.

underworld

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik wil je niet ontmoedigen want het is wel lekker, maar verwacht er niet te veel van.
+1
het gaat je vies tegenvallen,
jij denkt waarschijnlijk dat je een totale extase gaat komen :P

Trippii

Newbie
underworld zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik wil je niet ontmoedigen want het is wel lekker, maar verwacht er niet te veel van.
+1
het gaat je vies tegenvallen,
jij denkt waarschijnlijk dat je een totale extase gaat komen :P

Misschien wel, misschien niet, het is afwachten..

Ik heb vorig jaar op hasj/wiet + nitrous ook wel eens een paar keer gehad dat het zo intens was en ik echt oprecht gewoon niet anders kon dan hard op zeggen dan dat dit echt het beste gevoel is dat ik ooit hed gehad. Het effect wisselt gewoon heel erg sterk en het is afhankelijk van zoveel factoren. Zelfs dingen als hoelang je al wakker bent, wat je gegeten hebt, wat voor muziek er op staat, wat voor soort hasj/wiet je gerookt hebt en hoeveel, met wie je het neemt, noem maar op. Maarja nogmaals, ik zal gewoon moet wachten tot over een maandje en het zelf ervaren! :)

CHIASME

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
underworld zei:

Trippii zei:

MDMA vind ik ook geen échte psychedelica, meer een upper met een psychedelisch randje.

Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!

Bullshit, MDMA is wel geestverruimend. :)

Bovenaan