• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Love drug

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Amai munne frak !!!

nou ge bent wel heet gebakend Roodkapje, en ge het niet helemaal goe gelezen,

en dan nog getrouwd zijn!

ik ben helemaal niet getrouwd en gelukig ook niet gehandicapt (afkloppen op hout). dat is overigens niet iets waar je mee moet spotten madame roodkapje

voor de rest zullen we maar niet verder discusieren over wat wel en wat niet want per slot van rekening heeft iedereen zijn eigen mening en opvating, en dat die van mij niet in u lijn liggen, dat is u probleem

saluuuukes :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ok excuses voor dat getrouwd zijn, idd niet goed gelezen de mdma van dit weekend loopt nog door mijn hoofd dus weet het af en toe niet zo goed.
en ik ben idd een nogal heet gebakerd typetje. je zou voor minder als je zo'n dingen leest, maar goed "iedere zijne meug"

saluukes en nog veel plezier in de caraiben..

Grande

Experimenterende gebruiker
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Grande zei:
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.

Ik voel je helemaal. Is inderdaad heel vervelend alcohol drinkende mensen die parra gaan doen over drugs :rolleyes: Maarja XTC is geweldgi maar je meot het met mate gebruiken en verstandig mee omgaan dan kan het prima.

Ik doe het zelf altijd me meisie :grin: en dat is heel lkkr ja gisteravond weer XTC genomen echt geweldige sex gehad nog beter als op GHB :hearteyes: Maar met vrienden chillen op X is zeker relaxd.

En wat een geniale sig heb je :wink: klopt wel man :grin: van de "meeste" drugsgebruikers die normale hoeveelheden gebruiken heb je totaal geen last en van dronken mensen altijd :angry:

Rain

Bewuste gebruiker
Big Mo zei:
vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij,
RANZIG!!

Leuke ervaring.

IK heb vaak zat thuis xtc gepakt, maar vindt het toch leuker op een party. Muziek is mijn passie als ik waus ben..

Haha kan er maar beter laat dan nooit achterkomen toch? :)

Ik ga meestal naar illegale tekno's door heel nl das pas space :stoned:

na de eerste keer meteen verslaafd egt te relax die feeste :hearteyes:
( 070.freetekno.nl )

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
super report!! Wat erna gebeurt is kan ik al raden haha :grin:

Volgende week heb ik er terug,kan nu al amper niet meer wachten :angry: tijd duurt te lang... :(

Ik lees dat je een belg bent , nen echten vloaming :beer:

grtzz

The Guy

Newbie
Als je pillen heb met speed er in dan kan het zijn dat het daar aan ligt, speed gaat dat love gevoel tegen. Speed zorgt er voor dat je opgewekter raakt. De eerste keer zou je nooit meer terug krijgen, maar wel niets dat in de buurt zit. Je moet alleen goeie x hebben en zonder speed.

Bovenaan