Mdma met ex?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamibal55

Newbie
Ik ga zaterdag voor de tweede keer mdma gebruiken. De eerste keer was geweldig en mijn toenmalige vriend was ook aanwezig. Dit is sinds 3,5 week uit na een relatie van een half jaar, omdat hij terugwilde naar z'n ex. De kans bestaat dat hij ook komt zaterdag (hij weet het nog niet zeker, de ex komt in ieder geval niet) en dan ook aan de mdma gaat.

Ik dacht dat ik wel over 'm heen was, maar toen ik onverwacht een foto van hem en zijn ex langs zag komen op internet had ik moeite om niet mijn meubilair door de kamer te smijten. We zijn goed uit elkaar gegaan, veel gepraat en zonder ruzie, maar hebben de laatste twee weken extra minder contact gehad.

Is het wel verstandig om met hem (en anderen, we zijn in een groepje van +/- 7 personen) mdma te gebruiken?

_shikantaza

Badass junkie
Dat kan niemand je preciesvoorspellen, de werking van drugs hangt (deels) af van je stemming op het moment van gebruik. MDMA is wel gebruikt als hulpmiddel bij traumaverwerking. Omdat je zelf al je twijfels hebt is het waarschijnlijk verstandig om het uit te stellen tot je je beter (c.q. zekerder) over de situatie voelt.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Er straalt uit je verhaal langs alle kanten vanaf dat je veel te lief bent en te veel rekening houdt met de mensen om je heen. Als jij toch lekker zin hebt in een pilletje, dan moet je dat toch lekker doen joh? En hij wou toch zo graag bij je weg, je realtie is nu toch al uit, wat kan er nou fout gaan? Hooguit nog een keer sex met je ex, nou is dat nou zo erg?

Succes er mee

Bamibal55

Newbie
Joopiejo zei:
Er straalt uit je verhaal langs alle kanten vanaf dat je veel te lief bent en te veel rekening houdt met de mensen om je heen. Als jij toch lekker zin hebt in een pilletje, dan moet je dat toch lekker doen joh? En hij wou toch zo graag bij je weg, je realtie is nu toch al uit, wat kan er nou fout gaan? Hooguit nog een keer sex met je ex, nou is dat nou zo erg?

Succes er mee

Ik moest lachen om je bericht :') Dankje!
Ik héb ook gewoon zin in een pilletje en ik wil het ook graag doen, ik ben alleen bang dat ik ineens -onverwacht- slecht reageer omdat hij erbij is. Zoals ik zei, ik dacht dat ik het allemaal wel prima aankon maar blijkbaar zit er ergens dieper nog een put van negatieve gevoelens ofzo (sentimentele shit).

Bamibal55

Newbie
Ik ga het verdorie ook gewoon doen ook. Hij dumpt mij en dan zal ik zeker niet eens meer dat pilletje kunnen slikken.
Genoeg andere leuke mensen die komen, en hé wellicht komt hij niet eens en da's dan nog beter. En anders zorg ik wel dat ik van te voren even met hem gepraat heb zodat we tenminste allebei met de goede mindset beginnen.

Anders gaat hij maar naar huis hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan