MDMA+N20 ?

buzzy

Badass junkie
Als je hard gaat van de pille is het dan leuk of verstandig om een paar ballonnen lachgas te nemen ? :) Als je goed stoned bent en je neemt lachgas ben ik weer helemaal nuchter, is dit ook zo bij pille ?

Djo

Badass junkie
Ballonnen blijven altijd leuk, ik heb het vaak gedaan bovenop de X en het was gewoon helemaal grappig. En het is bij mij niet zo geweest, dat mijn pil(len) in een keer uitgewerkt waren na zo'n ballon. Ook bij de anderen waar ik mee was die diezelfde combi hadden genomen was de pil daarna echt niet uitgewerkt. Dus gewoon doen hoor!
Ballonnen zijn leuk, wij hebben ook nog altijd op een feestje zo'n slagroomspuit met van die kogeltjes liggen! :openmouth: :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Of het verstandig is weet ik niet, leuk is het wel :)
Ik heb nu 2 keer lachgas gedaan, 2 keer in combinatie met pillen.
En nuchter is wel het laatste wat je ervan wordt :þ

Djo

Badass junkie
Ik blijf erbij, het is een leuke combi ook!
Staan er nog van die standjes op houseparties?
Vroeger hadden ze altijd van die standjes met lachgasballonnen!
En in die housetent waar ik elke week kwam ook! Heerlijk!
Ook leuk met poppers er nog bovenop! :openmouth:

Toen ik moest bevallen, zag ik ook zo'n lachgasaansluiting hangen. Ik dacht al aansluiten die handel! :grin:

Doerak

Bewuste gebruiker
Lachgas is een van de veiligste drugs. De combinatie met XTC zal niet zo heel schadelijk zijn. Hou er rekening mee dat je hartslag verhoogt is tijdens XTC en je meer zuurstof nodig hebt. De kans op zuurstoftekort is dus verhoogt als je strak staat van de XTC.

Bovenaan