MDMA na Coke

henkie84

Bewuste gebruiker
Hebben Coke en MDMA kruistollerantie? Ik bedoel dus: als ik eerst aan de coke ga en als dat op is MDMA naar achter werk, heb ik dan een verminderd effect van de M? Of maakt dit niks uit? Alvast bedankt.

frizzr

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat je de M nog wel voelt. Coke doet iets met je dopamine vlgns mij en mdma met je serotine. Geen van beide beinvloedt het ander denk ik. Maarik weet het niet zeker ik heb geen ervaring met deze combi

AkA_1

ik deed dat juist heel vaak..

eerst flink basen en daarna als alle coke bijna opwas een stuk of 4 pillen droppen en paranoia gaan zitten w88 tot de pillen begonnen te werken.

geen enkele kruistolerantie gemerkt

:wave:

thrillseeker

Ik heb het op Lowlands wel eens door elkaar gebruikt en ik kan je zeggen: nooit doen!! De rush van de coke en het spacen op de mdma geeft geen lekker gevoel. Ik werd heel onrustig en voelde wel de mdma steeds doorkomen, maar niet zoals bij een solomdma-trip.
Maar het zijn ook beiden uppers en dat ga je zeker merken. Ik vond het zonde van het gebruikte spul en wil het nooit meer combineren.
Als je een mooie trip wilt hebben, ga dan alleen voor de mdma!!

Irie

Belezen gebruiker
Ik deed het wel vroeger omgekeerd ... eerst een nachtje feesten op mdma, om dan thuis te komen en nog wat door te gaan op coke, en die combinatie vond ik juist GE-WEL-DIG !
Maar coke voor het feesten ... nah, ik werd daar juist aso van ipv happy happy joy joy. Coke kan (voor mij toch) alleen thuis, met een beperkt aantal vrienden (zelfs niet met een hoop vrienden, en zeker niet met vrienden van vrienden, want op coke begon ik me al snel te ergeren aan anderen, een eigenschap die ik niet leuk vond van mezelf)1

Bovenaan