Mdma na kaak operatie?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door LiquidFrog, 9 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. LiquidFrog

LiquidFrog Newbie

Hallo,

Ik zou met oud en nieuw samen met vrienden mdma gaan gebruiken, nou heb ik net te horen gekregen dat ik 19 december eindelijk maar toch mijn kaak operatie heb, dit is een operatie om mijn overbeet te corrigeren. Heeft iemand enig idee hoeveel tijd ik tussen mijn operatie en mdma moet houden? Ja ik snap dat het met oud en nieuw niet gaat lukken/verstandig is..

2. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Ik zou het gewoon aan je kaakchirurg vragen. Ik denk dat hij het je sowieso afraadt, maar hij kan je een prima indicatie geven.

De Dunne vindt dit leuk.
  3. LiquidFrog

LiquidFrog Newbie

Dat had ik zelf ook in gedachte, alleen ik dacht ik vraag t hier ook, misschien weet iemand iets, ik lees namelijk verhalen van mensen die heel kort daarna het gewoon doen

4. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Ik zou daar niets over durven te zeggen. Geen idee hoelang het duurt voor zoiets geneest. Ik zou het zelf in ieder geval niet doen zolang je nog pijnstilling gebruikt en/of antibiotica (als dat van toepassing is) en vooral op het moment goed luisteren naar je lichaam. Ik sluit me dus eigenlijk gewoon bij Langspeelplaat aan, gewoon aan de arts vragen die weet het beter als wie dan ook van het forum. Hij heeft ook een geheimhoudingsplicht dus geen enkele reden om het niet gewoon te vragen. Dat hij het misschien niet direct weet zou wel kunnen maar dan zal hij dat wel voor je uit kunnen zoeken.

5. LiquidFrog

LiquidFrog Newbie

Bedankt voor je reactie, en jullie hebben inderdaad gelijk, ik vraag het hem wel, toch bedankt

De Dunne en SanneBanne vinden dit leuk.
  6. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Toevallig heb ik ook een overbeet correctie gehad. Twee zware operaties waar ik maanden van heb moeten herstellen. Ik moet er wel bij vertellen dat de eerste keer dat ik MDMA had genomen deze operatie toch al wel 2 jaar achter mij lag. Sneller dan een jaar na de operatie zou ik in mijn geval niet gedaan hebben, maar het ligt eraan hoe zwaar deze operatie is, ik weet namelijk niet de omvang.

Ik had mijn kaak op drie delen gebroken gekregen waarmee deze stukken als een soort gestoorde legpuzzel met ijzer bij elkaar werd gehouden. Los van dat MDMA het herstelproces niet ten goede komt is de beroemde kaakklem echt het domste wat je in deze situatie kunt doen en lijkt mij bovendien ONTZETTEND pijnlijk.

Stel je toch voor dat je je kaak letterlijk "terug" in zijn oude positie kauwt.

Overleg het in elk geval met de orthodontist, chirurg, anesthesist, huisarts enzovoort.

Mindless vindt dit leuk.
  7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ja maar zo werkt het niet, want elke operatie en persoon is anders. Dus wat voor een ander werkt hoeft voor jou niet te werken. Jou arts kent jouw situatie, wij niet.

Verder zijn artsen in mijn ervaring echt niet zo conservatief dat ze pertinent nee zullen zeggen. Ze geven meestal gewoon een eerlijk antwoord over dit soort dingen.

8. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Zou het sws niet gaan doen. Het blijf een operatie met herstel. Kan me niet voorstellen dat je op 2 weken daarvan hersteld bent. Je arts zal het waarschijnlijk ook afraden.

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Klopt. In de tijd dat ik nog wiet verslaafd was moest ik ook geopereerd worden. Ik heb eerlijk verteld dat ik dagelijks blowde. Ze willen dat wel weten ivm narcose/verdoving en ze reageerden heel normaal. De arts keek er iig niet van op. Vraag het maar gewoon. Succes met je operatie!

10. LiquidFrog

LiquidFrog Newbie

Oh, ik wist niet dat het ook zo serieus kon zijn, ik hoor van de arts dat ik na 2/3 week afhankelijk van hoe ik er op reageer en herstel gewoon in principe alles weer kan doen, bedankt voor je reactie ik laat mdma dan wel even een tijdje liggen, en alle andere meuk ook.

11. Fool

Fool Badass junkie

Ik denk dat hij niet standaard 'xtc poppen' onder 'alles' schaart, je hebt best kans dat hij geen idee heeft wat voor bijwerkingen het veroorzaakt. Zou voor de zekerheid toch even navragen of de extra kaakspanning, gestopte speekselproductie of opengekouwd tandvlees kwaad kan

Laden...
Vergelijkbare Topics - Mdma kaak operatie
  1. Lorena
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    436
  2. Emma2017
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    310