Mdma (negatieve kanten)

mijaser

Belezen gebruiker
Hallo
Ik neem gedurende een half jaar al ongeveer een 3keer per maand mdma(pillen). Ik hou gewoon van het machtige gevoel en het niet moe worden en extra genot bij het blowen :d
Alleen zijn er toch enkele dingen die ik merk die ik niet zo plezant vind.
Als eerste namelijk dat vrienden/kenissen soms ongerust zijn waar ik uithang omdat ik namelijk niets kan lezen van wat er op mijn gsm staat. Het hele beeld gaat razendsnel op en neer. Ook als ik iets anders van dichtbij probeer te lezen is dit onmogelijk omdat het zo hard beweegt of ik het gewoon in het heeel klein zie.
Endan is er nog mijn 'kopke' :d Iemand die hier iets tegen weet?
Mij maakt het niet zoveel uit maar heb toch al gemerkt dat het vrij erg kan zijn.
Zo staan mijn ogen wijt open, wengbrauwen naar boven gefronst en een beetje een 'duivelse blik'. Ook het bijten op mijn kaken en over elkaar schuiven van mijn tanden heb ik veel last van.. Tips? :)

Alvast bedankt :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Je gebruikt ten eerste veeel te vaak. Aanbevolen is maximaal eens per 6-8 weken. Ik weet niet hoeveel je elke keer pakt, maar aan de bijwerkingen te zien wel een flinke dosis(150mg+)

Ik zou hier meteen mee stoppen en het bewaren voor leuke feestjes, al ben je het love gevoel waarschijnlijk al pernament verloren.

trippelh

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk is het iemand die bovenstaande antwoorden niet wil horen dus bij deze
toppie ga zo door verneuk het top gevoel .

Nu even serieus ik sluit me aan wat er boven geschreven werd en man o man weet wat je doet het is niet een middel om zo maar te gebruiken

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als ik jou was zou ik me eerder zorgen gaan maken om je lichaam, je arme hersenen, je arme lever. Het feit dat je er zo bij loopt is the price you pay, maar als je dat in de goede omgevingen doet dan stoort niemand zich daar aan.

Wat is dit nou weer voor hypocrisie? Jullie gebruiken toch zelf ook?
TS begrijpt denk ik zelf ook wel dat het niet het allerbeste is om zo vaak te gebruiken maar de ''aanbevolen'' hoeveelheid hoeft niet te betekenen dat dat MOET, het geeft zoals gezegd alleen een aanbeveling ( een advies dus...)

Dit merk ik veel op deze site als ik topics lees, mensen geven geen antwoord op de vraag die TS stelt maar moeten altijd commentaar hebben over het gebruik enz enz.
laat die jongen toch zelf doen wat hij wil.

En op die comment dat je love gevoel zogenaamd permanent weg zou moeten zijn TS, totale onzin.
Ik heb XTC een paar maanden lang gemiddeld 2x per week gebruikt, en heb nog steeds 't gevoel. Ik ben nu wel een tijdje gestopt, ik ga waarschijnlijk dit weekend weer spacen maar geloof mij, ik heb nog steeds het gevoel. Je Serotonine raakt ook niet op, het verminderd na een tijdje maar herstelt zich ook weer. Zoveel hypocrisie & slechte propaganda op deze site bah

Paperplane.

Wijs gebruiker
Jammer dat je zo denkt!

Er is echter wel bewezen dat als je vaker gebruikt, je receptoren onherstel baar kapot gaan, waardoor je en minder gevoelig bent voor MDMA, en je in het dagelijks leven minder gelukkig bent omdat er minder serotonine tegelijk in je hersenen kan vrijkomen.

En dan om de vragen van TS maar te beantwoorden. Die bijwerkingen komen vooral voor bij frequent gebruik en hogere doseringen.

Jammer dat er zoveel hypocrieten en propaganda-makers zijn bedoel je. Natuurlijk is dat bewezen, maar dan zou je MDMA moeten misbruiken over een veel langere periode en dan spelen andere factoren ook nog mee natuurlijk...Zoals het er na uit ziet hoeft TS daar niet bang voor te zijn in ieder geval.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ikbeneenbeginner zei:
Jammer dat er zoveel hypocrieten en propaganda-makers zijn bedoel je. Natuurlijk is dat bewezen, maar dan zou je MDMA moeten misbruiken over een veel langere periode en dan spelen andere factoren ook nog mee natuurlijk...Zoals het er na uit ziet hoeft TS daar niet bang voor te zijn in ieder geval.
Jammer dat je niet eens weet hoe je hypocriet en propaganda moet gebruiken.

mijaser

Belezen gebruiker
Meetsta pak ik ongveer 3pillen op een hele avond en deze zouden 122mg zijn.
Maar ik vind persoonlijk ook niet dat ik het love gevoel kwijt ben. Ok, het is minder geworden maar ik heb overlaatst tijdens de examens ook weer bijna 3weken niets gedaan en er daarna opnieuw stevig ingevlogen en ik had trug hellemaal het heerlijke gevoel. Toen ik het een paar dagen later terug deed was het minder maar nog steeds vrij hard(had wel 1pil meer op).
Wel zou ik als de vakantie gedaan is proberen met mijn gebruik terug te dingen naar ongveer 1keer per maand zoals het de eerste 2maanden trouwens gegaan is :)

Bedankt voor jullie advies, het wordt zeker gewaardeerd! :grin:

Tufnut

Badass junkie
Ikbeneenbeginner zei:
Dit merk ik veel op deze site als ik topics lees, mensen geven geen antwoord op de vraag die TS stelt maar moeten altijd commentaar hebben over het gebruik enz enz.
laat die jongen toch zelf doen wat hij wil.
En laat de mensen die reageren ook lekker doen wat zij willen. In dit geval is er sprake van gebruik wat teveel of onverantwoord genoemd kan worden en dat mag gezegd worden.

Overigens om ook even in te gaan op hen die hun love gevoel nog hebben. Wees blij en probeer het zo te houden. Er zijn er genoeg dit zouden willen dat ze dat advies eerder gekregen hadden.

darkbull

Bewuste gebruiker
mee eens.
dit is een forum waarop veelal recreatieve gebruikers zitten.
er wordt nergens met een vingertje gewezen maar er wordt wel voorgelicht, aan jou de keus wat je er mee doet.
(daarom ben ik hier nog, ik ben gestopt met alle troep behalve sigaretten en wijn, ik vind dit een aangename site en dat is met name te danken aan alle GOEDE adviezen van medegebruikers, chapeau!)

Bovenaan