geox zei:MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P
Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..Lauu zei:geox zei:MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P
Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.
als jij het zegt![]()
![]()
geox zei:Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..Lauu zei:geox zei:MDMA = XTC
als jij het zegt![]()
![]()
Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven
met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt
en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken
hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
geox zei:Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven
met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt
en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken
hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
pretender zei:geox zei:Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..Lauu zei:als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

Eindelijk iemand die me begrijptpretender zei:zal idd weinig verschil zijn als het aantal mg van pil en dosering cristal hetzelfde is..
adicaoi..![]()

PMS zei:In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.
Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk.
Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving...PMS zei:In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.
Je bewijst net m'n punt.geox zei:Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving...PMS zei:In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.
Hier speciaal voor je gezocht.
![]()
Bron drugs-test.nl
Ok daar heb je wel een punt, maar ik dacth dat je het had op speed, mccp, caffiene en van die consoorten, maar ik heb toch nog nooit echt een groot verschil gemerkt, soms ben ik wat waziger maar dat komt geowon door je setting of hoeveel joints je rookt volgens mij. MDA is redelijk zeldzaam, ik wou dat ik het tegen kwam, en dan liefts in kristal vorm, maarja ik wil zo veelPMS zei:Je bewijst net m'n punt.geox zei:Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving...PMS zei:In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.
Hier speciaal voor je gezocht.
![]()
Bron drugs-test.nl
Wat zijn xtc-achtige stoffen: alleszinds niet mdma, maar andere 'troep' zoals MDMA, MDEA, MDA zoals ook wordt aangegeven op dezelfde site. Anders zoek je maar op erowid over de werkingen van die stoffen.
Pure mdma geeft wel een ander gevoel dan een mengelmoes met MD's (en er zijn er wel meer dan 4 verschillende)