MDMA of XTC ?

Aap

Experimenterende gebruiker
Wat heeft jou voorkeur en waarom?

edit: Ik bedoel dus xtc-pillen of mdma-kristallen, ik dacht dat dat wel duidelijk was.

Lauu

Badass junkie
kristallen...

lekkere inslag(bommetje)....
gecontroleerd gebruik...
zelden een kater van...

TrippyShit

Badass junkie
Ja klopt maar kristallen geven, vind ik, toch echt een ietwat ander effect.

Zelf ben ik tijdens uitgaan meer van de pillen omdat die toch net een iets actiever gevoel geven.
(kan natuurlijk ook aan de sfeer en omgeving liggen)

Thuis lekker chillend met wat vrienden heb ik liever de kristallen.
(helemaal waus, perfect voelend de geniaalste gesprekken hebben)

evil_kermit

Bewuste gebruiker
ga volledig akkoord met Trippyshit.Vind een pil veel leuker in een discotheek omdat het veel heftiger is (ok het is door de brol die ze bij de mdma doen in de pil maar sterven moet je toch :grin: )mdma is veel chiller en neem ik gewoon als ik thuis ben in de zetel.

TrippyShit

Badass junkie
Vind het altijd raar dat mensen zeggen ja het is allebei hetzelfde en dus ook allebei hetzelfde effect enzo.. Mijn pillen zijn getest op 130mg mdma ALLEEN mdma kristallen op 76% ofzo was het. Toch geven de kristallen echt een wat ander effect dan xtc. De kenner moet dit toch zowiezo wel herkennen..

geox

Bewuste gebruiker
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.

Lauu

Badass junkie
geox zei:
MDMA = XTC
Het enigste verschil dat ik voel is dat een pil trager inkickt, maar als je die pil verpoederd en in een bommetje steekt heb je net hetzelfde hoor.. Het zit allemaal tussen jullie oren :P

Maar kristallen krijgen bij mij wel de voorkeur vanwege de goeikopere prijs en beter te doseren.

als jij het zegt :confused: :wink:

geox

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
geox zei:
MDMA = XTC

Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..

Lauu

Badass junkie
geox zei:
Lauu zei:
geox zei:
MDMA = XTC

Waarom zou het dan ook anders zijn, het gaat om exact hetzelfde stofje..

als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?

geox

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
als je mdma poeder in een capsule doet dan neemt je maag het gelijk op zodra de capsule breekt door het maagzuur...waardoor het als een bom inslaat...vndaar de naam "bommetje"...ze hebben het niet voor niets die naam gegeven

met een pil moet eerst de pil worden afgebroken in kleinere en kleinere stukjes todat het ook poeder is zodat het opgenomen kan worden...dus dan wordt niet alles tegelijk in een keer opgenomen waardoor de pil langzaam opkomt

en het % puurheid verschilt vaak van pure mdma en de mdma die in de pil zit...dat heeft er ook mee te maken

hoe vaak moet dit nog uitgelegt worden? leest niemand de uitleg op DF?....en wordt google niet gebruikt?
Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..

pretender

Belezen gebruiker
geox zei:
Lauu zei:

Lees mijn post dan toch vriend, ik zei dat als je een pil verpoederd en in een bommetje doet dat het dan net hezelfde is, en anders is er ook niet zo'n verschil. Alleen dat hij wat trager in werkt. Net hezelfde als je wiet rookt in een joint of in een bong, het effect zal wat verschillen maar je rookt nog steeds THC..

pretender

Belezen gebruiker
pretender zei:
geox zei:
Lauu zei:

zal idd weinig verschil zijn als het aantal mg van pil en dosering cristal hetzelfde is..

adicaoi.. :beer:

Aap

Ik bedoel dus xtc-pillen of mdma-kristallen, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik heb eigenlijk wel het idee dat veel meer mensen pillen slikken ipv kristallen nemen, en ik vroeg me af waarom? Smaak? Kosten?
Ik vind zelf dat je met MDMA beter kunt doseren omdat je meestal zelf wel weet hoeveel je kunt hebben. Bij ( nieuwe ) pillen moet je meestal maar afwachten hoe je erop reageert.

TrippyShit

Badass junkie
Dit is omdat pillen overal te verkrijgen zijn, niet iedereen kan aan mdmakristallen komen. Ik gelukkig wel :grin: Thuis met 2beste vrienden, grammetje kristallen vind ik nog steeds de allerbeste avond :hearteyes:

eliseliselise

ligt eraan ,
mdma - kristallen kan je veel harder gaan iig had ik .
maar dan wel ergens veilig thuis op de bank of in bed .
met uitgaan lijkt mij dat een pilletje chiller is tenzij het je niets boeit hoe je er bij loopt :')

Detroit303

Bewuste gebruiker
^Hangt er vanaf hoeveel je neemt he, je kan ook gewoon 125mg kristallen droppen. Ga je er niet meer verkut uitzien als een pilletje hoor.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
heb aantal keer pillen gehad,,,
tijdje trug op een DnB party in zwolle MDMA kristallen voor de eerste keer,,dat was tog wel ff geweldig vergeleken met pillen :hearteyes: maar op zn tijd een paar pilletjes is ook wel lekker.
ik hoop binnenkort weer aan kristallen te komen,,,om weer een mooi avondje te spacen als een gek :grin:

:wave:

PMS

Newbie
In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.
Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk.

Flameon

Badass junkie
PMS zei:
In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt.

Die mening kan ik alleen maar delen :grin: :hearteyes:

geox

Bewuste gebruiker
PMS zei:
Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving...

Hier speciaal voor je gezocht.

Bron drugs-test.nl

PMS

Newbie
geox zei:
PMS zei:
Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving...

Bron drugs-test.nl
Je bewijst net m'n punt.
Wat zijn xtc-achtige stoffen: alleszinds niet mdma, maar andere 'troep' zoals MDMA, MDEA, MDA zoals ook wordt aangegeven op dezelfde site. Anders zoek je maar op erowid over de werkingen van die stoffen.
Pure mdma geeft wel een ander gevoel dan een mengelmoes met MD's (en er zijn er wel meer dan 4 verschillende)

geox

Bewuste gebruiker
PMS zei:
geox zei:
PMS zei:

Bron drugs-test.nl
Je bewijst net m'n punt.
Wat zijn xtc-achtige stoffen: alleszinds niet mdma, maar andere 'troep' zoals MDMA, MDEA, MDA zoals ook wordt aangegeven op dezelfde site. Anders zoek je maar op erowid over de werkingen van die stoffen.
Pure mdma geeft wel een ander gevoel dan een mengelmoes met MD's (en er zijn er wel meer dan 4 verschillende)
Ok daar heb je wel een punt, maar ik dacth dat je het had op speed, mccp, caffiene en van die consoorten, maar ik heb toch nog nooit echt een groot verschil gemerkt, soms ben ik wat waziger maar dat komt geowon door je setting of hoeveel joints je rookt volgens mij. MDA is redelijk zeldzaam, ik wou dat ik het tegen kwam, en dan liefts in kristal vorm, maarja ik wil zo veel :)

Bietje80

Newbie
In het begin van MDMA gebruik, beviel dat zeer goed. Misschien dat ik het 'te vaak' heb gebruikt en een keer een iets te grote hoeveelheid MDMA gehad.. En dat laatstenwas geen pretje!! sindsdien heeft mijn lichaam daar een grotere afkeer tegen. Metname de dagen naar het gebruik van MDMA, zit ik niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam (en geest) is dan uitgeput.
Met pilletjes nooit problemen gehad, dus mijn lichaam begint bijwijze al te springen als ik er aan denk :tearsofjoy:

Bietje80

Newbie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Immo

Badass junkie
Xtc pillen duidelijk, Van Kristallen word ik alleen maar lam en spacey. Ik vind kristallen eerlijk gezegt maar klote, Ik heb ze tot nu toe 1 keer fijn gevonden en dat was tijdens een paddo trip.

Bovenaan