mdma paarse kristallen

diejongen

Newbie
hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vraagjes.

wij willen met 5 mensen mdma proberen, het is voor ons allemaal de 1e keer MDMA.
3/5 hebben al rond de 20 keer pillen op, dus dat hebben we gezien. nu kunnen we 1 gram
paarse kristallen (voor 40 euro) aankomen, alleen is dat wel genoeg voor 6/7/8 uurtjes space?

mvg

diejongen

Newbie
mandragora zei:
dat is 200mg ieder, lijkt me ruimschoots genoeg. hoeveel weeg je?
niet zoveel, denk 65 kilo. maar ik heb ook pillen van 200 mg gehad dat ik niet echt heel hard ging,

nog een vraag:hoe doe je het verpoederen? en kan je het in drinken doen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
diejongen zei:
mandragora zei:
niet zoveel, denk 65 kilo. maar ik heb ook pillen van 200 mg gehad dat ik niet echt heel hard ging,

Welke pillen waren dit dan? Dealers zeggen namelijk wel vaker dat er 200mg in zit.

diejongen

Newbie
Paperplane. zei:
diejongen zei:
mandragora zei:

Welke pillen waren dit dan? Dealers zeggen namelijk wel vaker dat er 200mg in zit.
dezelfde die ik voor het eerst keer ook innam, toen ging ik hard. alleen weekendje terug vond ik het niks meer aan, pas na 2 dat ik echt goed ging

Paperplane.

Wijs gebruiker
Paperplane. zei:
diejongen zei:
mandragora zei:
dat is

dezelfde die ik voor het eerst keer ook innam, toen ging ik hard. alleen weekendje terug vond ik het niks meer aan, pas na 2 dat ik echt goed ging
Hoelang geleden was de eerste keer van de 2e keer?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
voor iemand van 65kg is 130mg echt genoeg, jij gaat niet hard op een pil van 200mg?? dan zal het geen 200mg geweest zijn lijkt me...

je kan het in drinken doen, likken, snuiven en slikken in cap's.

diejongen

Newbie
mandragora zei:
voor iemand van 65kg is 130mg echt genoeg, jij gaat niet hard op een pil van 200mg?? dan zal het geen 200mg geweest zijn lijkt me...

hoe doe je het verpoederen dan?

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:

Zeker in eén keer ja.

diejongen

Newbie
NOG EEN VRAAG:
wij willen dan een likje nemen met ons pinken, alleen hoeveel likjes moet je dan op het begin pakken als je wilt dat ie hard inslaat, en hoevaak moet je bijlikken?

Paperplane.

Wijs gebruiker
diejongen zei:
NOG EEN VRAAG:
wij willen dan een likje nemen met ons pinken, alleen hoeveel likjes moet je dan op het begin pakken als je wilt dat ie hard inslaat, en hoevaak moet je bijlikken?
ligt er aan hoe groot je pink is.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
als je zeker bent dat het op een gram afgewogen is kan je het zo makkelijk verdelen toch.
anders met een presiesieweegschaaltje

diejongen

Newbie
mandragora zei:
als je zeker bent dat het op een gram afgewogen is kan je het zo makkelijk verdelen toch.
ik geloof wel dat het een hele gram is, maar ik weet niet hoeveel je moet likken, bijvoorbeeld als je wilt dat ie hard inslaat, hoeveel likjes moet je nemen dan?

Paperplane.

Wijs gebruiker
diejongen zei:
mandragora zei:
ik geloof wel dat het een hele gram is, maar ik weet niet hoeveel je moet likken, bijvoorbeeld als je wilt dat ie hard inslaat, hoeveel likjes moet je nemen dan?
Nou als je van te voren het in vijven deelt zodat je allemaal 200mg hebt, zou ik als het puur is eerst 100mg doen, en dan na een paar uur nog 100mg. Als het al puur is.

diejongen

Newbie
Paperplane. zei:
diejongen zei:
mandragora zei:
Nou als je van te voren het in vijven deelt zodat je allemaal 200mg hebt, zou ik als het puur is eerst 100mg doen, en dan na een paar uur nog 100mg. Als het al puur is.
ons maakt het niet uit hoeveel iemand krijgt, misschien pak ik 250 mg en de andere 150 mg, maar hoeveel mg is een lik met je pink?

Paperplane.

Wijs gebruiker
ligt er aan hoe groot je pink is. En zelfs dan kan je het niet bepalen. Tot hoever lik je hem, hoe diep steek je hem in het zakje etc etc etc.

Bovenaan