MDMA /Paddo's

hip-hoi

Newbie
een vraagje
juist een pilletje gepakt en is vollop aan het werken :grin:
het is de eerste keer dat ik mdma gebruik, en daarom doe ik het alleen thuis, om te weten wat de effecten juist zijn
Ik heb mij voldoende ingelezen over het gebruik en rustperiode achteraf

zelf heb ik al veel ervaring met paddo's
daarom mijn vraag ik vind het effect van paddo's zeer gelijklopend
ik weet dat beide middelen op op de neurotrasmitter serotine inwerken.
maar ben ik de enige die dit vind?
na wat opzoekwerk weet ik dat hippietripping een goede combo is
maar is het werkelijk zo en ben ik de enige die de effecten gelijklopend vind

het enige verschil dat ik nu merk is geen verstoring van mijn visuele input(hallucinaties)

excuses voor de veel te lage post
dat rottige sharing gevoel :grin:

Fool

Badass junkie
Jij vindt de effecten van MDMA hetzelfde als die van paddo's? Welke effecten vind je overeenkomen dan?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ze werken op hetzelfde systeem, maar niet op dezelfde manier. De effecten verschillen dan ook behoorlijk. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd waar je de overeenkomsten ziet?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad, bij een kleine dosis MDMA kan het wel dat de euforische mellow kenmerken ovrereenkomen, het psychadelische gedeelte is een heel ander verhaal en valt haast niet te vergelijken met MDMA hallucinaties bijeen hogere dosis, wat vind jij er gelijkend aan dan?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik vind het inkicken van beide drugs wel overeenskomsten hebben, beetje lichte kleur en geluidverandering, en een gevoel van.. oeh er komt iets aan. Verder geeft het allebei ook wel een soort waas over je blikveld gedurende de trip. Gewoon het onder invloed zijn van iets op zich is natuurlijk ook iets wat de drugs overeen hebben.

Ik kan wel een beetje in meekomen met de gedachte dat ze iets overeenkomstigs hebben, al kan ik ook wel duidelijke verschillen aangeven.

Bovenaan