MDMA + pep/speed advies

Hoi allen

Heb morgen een feestje van 22:00-6:00 (+ after tot ongeveer 12).

Zat te denken aan MDMA likken rond 22:00, en dan pep nakken wanneer de M uit begint uit te werken. Heb deze combi echter nog nooit gebruikt en heb een paar vragen.

Heb ‘t gevoel dat ik alsnog in de M comedown ga zitten op het feest als ik dit doe, maar dan gewoon terwijl ik strak sta door de pep. Ga ik me nog steeds zo kut voelen of heeft de pep nog enigszins effect op mn dopamine/serotonine?

Is de volgorde eerst mdma dan pep aan te raden? of andersom.

thankss

FerdFatoehaus

Badass junkie
De beste volgorde is alleen pep of alleen mdma. Gecombineerd zorgt voor uitdroging, oververhitting, vernauwde bloedvaten en is bovendien extra neurotoxisch. Erg ongezond dus. Ik kan het weten want heb deze combo heel vaak gedaan en voelde me zo verrot daarna. De keren dat ik het bij 1 stimulant hield, voelde ik me veel beter.

Spyro

DF-koning
Ik ben niks meer waard als ik beide tegelijk gebruik.
Die kater die erbij komt kijken is ook niet mis...

Als je het toch wil doen, ik persoonlijk vind het fijner om eerst pep te doen en dan later MDMA. Als ik MDMA op het begin al doe, ben ik helemaal naar de klote. Niet op een goede manier.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Eerst pep en dan mdma is echt geen goed idee. Je spaced veel minder lekker op de M omdat de pep je zo helder houdt. Die gaat dwars door alles heen.
Het ene na het andere nemen is echt slecht voor je receptoren. Er ontstaat een chemische reactie in je hersenen wanneer je de stoffen vlak na elkaar neemt. Iets met neurotransmittors die zich binden aan de verkeerde receptoren. Ik heb het gelezen maar kan het niet mooi navertellen. In ieder geval loop je risico op hersenschade.

Neem de M gewoon wat later op de avond, zo tegen 1 uur ofzo. Likjes nemen doe ik nooit. Met M komt de dosis heel nauw. Beter weeg je je dosis van tevoren thuis af en stop je het spul in een capsule. Als je startdosis niet goed is, kom je er die avond niet meer lekker in. Zonde!

Heb je de handleiding xtc bovenaan dit subforum al gezien?

Bovenaan