need^weed zei:
LoL een vriend van mij had ook 3/4 gram gedaan. Hij zei dat dat best te doen was en ik heb niet veel vergelijk onder het mdma poeder dus.... ik vond het nogal krachtig spul. En geen prul. Maar als ik jullie zo hoor hebben jullie nog veel krachtiger poeder. En doe niet of ik dom ben ik informeer heus wel voordat ik zoiets neem. Hij had het toch zelf ook gedaan, en hij leefde ook nog..... BTw jullie kunnen best wel wat softer reageren hoor, ik had heus niet zoveel genomen als ik niet wist dat het met dit poeder kon!!!!!!!
schranziewanzie ik ben 16, k weet heus wel wat ik doe en ik informeer ook goed voordat ik koop,,,,, Dat jullie nou zwaarder poeder hebben en er minder van hoeven te gebruiken kan ik ook niet helpen. Dit is misschien prul voor jullie, maar ik vond het goed te doen en nogmaals had ik heus niet 3/4 gram gedaan als ik niet zeker wist of dit kon.
allemaal goed en wel
maar stel u nu eens voor
neem aan da het uw eerste keer mdma poeder was
deze keer was het duidelijk prul anders pak je geen 3/4de
je komt mij tegen op een fuif en je vraagt of ik niks bij heb voor te verkopen
en ik verkoop jou een gram mdma
en jij denkt o mdma heb ik nog al gedaan dus pak je 3/4de in
dan kunnen ze je gegarendeerd afvoeren in een ambulance
weet nu nie hoeveel je gewend bent met pillen maar ben er bijna zo goed als zeker van da als ik je een capsul geef met 200mg mdma (1/5de dus)
da je ZEER HARD aan het flippen bent.
en jah da je hard geflipt hebt mag ik hopen na 3/4de van een gram
anders zou het maar heel erg zijn
let er ma mee op wa je doet je bent nog ma 16