een gram pep of een gram mdmaGelegenheidsgebruiker zei:Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?
Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je?![]()
Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
schranziewanzie zei:een gram pep of een gram mdmaGelegenheidsgebruiker zei:Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?
Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je?![]()
Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram![]()
![]()
![]()
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd

het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :Pneed^weed zei:LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen![]()
![]()
da begrijp ik nie da ge u nie geript voeltneed^weed zei:LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen![]()
![]()
Frisko zei:het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :Pneed^weed zei:LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen![]()
![]()
dan moet hij in het begin nie zeggen dat hij 3/4 van een gram PURE mdma had gepaktGelegenheidsgebruiker zei:Jullie moeten LEZEN Frisko.
Hij zegt dat ie niet wist dat het puur was en dat het "veilig" was om het te nemen omdat hij wist dat al eerder mensen die hoeveelheid van hetzelfde spul hadden genomen! Begrijp je dat? Anders wil ik het wel voor je spellen...
idd lees eerst het hele topîc eens aandachtig door en spel het dan eens in GROTE LETTERSGelegenheidsgebruiker zei:Jullie moeten LEZEN Frisko.
Hij zegt dat ie niet wist dat het puur was en dat het "veilig" was om het te nemen omdat hij wist dat al eerder mensen die hoeveelheid van hetzelfde spul hadden genomen! Begrijp je dat? Anders wil ik het wel voor je spellen...

ok dan adviseer ik u om in het vervolg (als je nog nog met drugs wil experimenteren, wat ik je niet zou aanraden) wat meer informatie op te zoeken...need^weed zei:dat niet nee![]()
was ook niemeer op u bedoeld he kerelneed^weed zei:LoL ik heb toch al lang gezegd dat ik DE BENAMING, voor puur MDMA dan verkeerd heb begrepen....![]()
toepiekloot zei:ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook![]()
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é![]()
dus hou op met je 3/4 gram teveel........maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram wasneed^weed zei:geen pure gram MDMA nee
Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat.....![]()
schranziewanzie zei:maar nu zeg je weer met zekerheid da het wel een gram wasneed^weed zei:geen pure gram MDMA nee
Maar het was wel 1 gram (waar Mdma inzat) maar ik weet niet wat er nog meer in zat.....![]()
betwijfel het toch echt hoor
als je dan 3/4 heb ingepakt dan heb je toch wel echt een hennige bol moeten afslikken was da nie extreem groot dan![]()
![]()
![]()
![]()
en het blijft toch poeder weet je....( en die vriend die t' mij heeft verkocht zei ook, ik heb veel grammentjes gezien en een gram was het zeker.... dus ja..... kortom ik had er geen moeite mee Mr.jiho zei:1keer slikke ent is weg.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:P
![]()
en zolang je het niet hebt gewogen weet je niet hoeveel het was....
heeft niks te maken met dit,,,,,laat die kerel gewoon doenMr.jiho zei:als een vriend van je uit een huis van 5meter spingt en er is nix aan de hand betekend dat dat als jij springt er ook nix zal gebeuren? ieder lichaam reageerd anders op drugs...
ma kijk ik zal erover zwijge ge doet maar wa ge wilt![]()
![]()
need^weed zei:toepiekloot zei:ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook![]()
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é![]()
waar heb je het nou over![]()
![]()
![]()
LoL van dat spul wat ik had kan je heus wel 3/4 gram nemen.... dat weet k beter dan jou denk ik zo,,,, alleen van puur MDMA niet, en ik had het dus verkeerd begrepen dat dat niet zo genoemd werd, dat spulletje wat ik had....![]()
dus hou op met je 3/4 gram teveel........

nee snuiven is idd echt geen aanrader BAHPEP_!!!BITCH!!!_PEP zei:ik vind het wel beter alleen tog is het niet iets wat ik heel graag neem ja heel af een toe ff voor een keertjuh dusz !!
ik mixte het meestal in water of wat dan ook gewoon een klein beetjuh drinken !!
ik heb het ook welles gesnoven maar GEEN AANRADER !!!!
![]()
ik ging er erg goed op op awakenings, het is idd wel iets minder energie maar dat komt omdat in veel pillen toch nog wel wat anders zit volgens mijMiss-Behaviour zei:Als het goed is krijg ik binnenkort wat mdma poedertjes... zal mijn ervaringen zeker delen!
Heb het al 2x eerder gebruikt, een keer op Mysteyland na een pil, toen heb ik zwaar liggen spacen, weinig energie en veel 'love-gevoel'. Alles was goed, maar ik heb veel gemist van het feest.
Een keer na een etentje, na wat drank, even erg kotsen, daarna alles prima, bij mijn vriend thuis gezeten en zeg maar ten volle van elkaar genoten. Zoals ik het tot nu toe ervaren heb vind ik kristallen meer iets voor thuis dan voor op een party, maar misschien kom ik daar nog op terug.

tuurlijkflash kieke zei:Heb vorige week 1gram mdma gekocht(30 euro)
Mijn dealer zei dat je het best niet kon snuiven.
Heb dan een heel klein beetje in men drinken gedaan,en begon rap op te komen.
Op een bepaalt moment kreeg ik het gevoel dat ik een van de momenten kon neergaan(wat dus niet het geval was)en na dien ging ik hard maar goed.
En verschoot er ook van dat je van een klein beetje al heel hard kunt gaan.
Grtzz![]()
schranziewanzie zei:tuurlijkflash kieke zei:Heb vorige week 1gram mdma gekocht(30 euro)
Op een bepaalt moment kreeg ik het gevoel dat ik een van de momenten kon neergaan(wat dus niet het geval was)en na dien ging ik hard maar goed.
Grtzz![]()
als je goed spul hebt heb je nie veel nodig
is gwn de harde waarheidneed^weed zei:schranziewanzie zei:tuurlijkflash kieke zei:Heb vorige week 1gram mdma gekocht(30 euro)
Grtzz![]()
als je goed spul hebt heb je nie veel nodig
het begint weer :P :P :P
wil het zeggen da wij gelijk hebbeneed^weed zei:jadus....
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :Pschranziewanzie zei:wil het zeggen da wij gelijk hebbeneed^weed zei:jadus....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

oooohhhhneed^weed zei:schranziewanzie zei:wil het zeggen da wij gelijk hebbeneed^weed zei:jadus....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
voel je je nu stoer fzo,,, k had allang gezgd dt ik de benaming puur mdma verkeerd had begrepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()