MDMA poeder... ervaringen??

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Dat wou ik eigenlijk ook zeggen over jullie maar ik dacht ik houd mn mond wel..

Maar ik zie hem niet gerirriteerd raken hoor..
Hoe oud ben je eigenlijk schranziewanzie? Gedraag je is naar je leeftijd of zoek een ander forum op.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Dat wou ik eigenlijk ook zeggen over jullie maar ik dacht ik houd mn mond wel..

Maar ik zie hem niet gerirriteerd raken hoor..
Hoe oud ben je eigenlijk schranziewanzie? Gedraag je is naar je leeftijd of zoek een ander forum op.
whahahahaahahaha
hoort hem daar :wave: :wave: :wave: :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
THE KING OF MDMA :P :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en nie te vergeten the king of commentaar op noobies :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:rolleyes: :rolleyes: krijg je mij niet mee op de kast hoor, ik laat die domme infantiele belgen maar aanlullen :wink: (schransjuh&frisko)ffs
het zou maar erg zijn als ge u door mij laat opjagen
en nie met naamkaartjes smijten he
wij als domme infantiele belgen zijn tenminste nie zo stom voor mdma te kopen als de dealer tegen je zegt van je moet er 3/4 van nemen dan ga lekker hard :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
want da wil al genoeg zeggen over wa de kwaliteit is imo
maar prrrtttt
back on topic
twas nu 4 weken geleden da ik nog mdma had gepakt
en had dit weekend nog eens gepakt
had 500mg bij en ben thuis gekomen met 250mg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dus heb ik 2 bommetjes van 125mg gepakt en heb echt wel best goed geflipt
dus ff niks meer pakken merk je dus toch maar al te goed
maar wel eerst speed gepakt voor de energie op pijl te houden natuurlijk

Frisko

Badass junkie
Wie pakt dr nou speed bij als ie MDMA gaat doen.. Misschien na afloop als het uitgewerkt is maar zeker niet voor of tijdens.. :rolleyes:
LOL
waarom niet???
speed doet geen inval op je serotonine???
waarom rook je een joint als je mdma op hebt???
voel je toch niets van!! :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Wat een kromme vergelijking weer Frisko maarja gezien je andere opmerkingen had ik ook niks beters verwacht...
waarom een stomme vergelijking
en waarom al helamaal geen speed voor mdma da moet gij mij eens uitleggen
het is maar geween een combinatie gelijk een ander

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
schranziewanzie zei:
Wat een kromme vergelijking weer Frisko maarja gezien je andere opmerkingen had ik ook niks beters verwacht...
waarom een stomme vergelijking
en waarom al helamaal geen speed voor mdma da moet gij mij eens uitleggen
het is maar geween een combinatie gelijk een ander

Ik reageer weer wanneer je normaal hebt leren typen en lezen.

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Wie pakt dr nou speed bij als ie MDMA gaat doen.. Misschien na afloop als het uitgewerkt is maar zeker niet voor of tijdens.. :rolleyes:
LOL
waarom niet???
speed doet geen inval op je serotonine???
waarom rook je een joint als je mdma op hebt???
voel je toch niets van!! :rolleyes:

Omdat speed ook een stimulant is. Als je aan de MDMA zit dan kan de speed (natuurlijk afhankelijk van hoeveel je neemt) gaan overeersen en dan mis je een deel van de 'MDMA-feeling'. Net als met coke eigenlijk, maar dat is wat sneller uitgewerkt.

Frisko

Badass junkie
kromme vergelijking,nee jij bent gewoon een kromme beunhaas!!
vettige betweter!,doe maar op,net alsof ik slecht er van slaap :rolleyes: :wink: :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
THE KING OF MDMA :P :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
en nie te vergeten the king of commentaar op noobies :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:rolleyes: :rolleyes: krijg je mij niet mee op de kast hoor, ik laat die domme infantiele belgen maar aanlullen :wink: (schransjuh&frisko)ffs
het zou maar erg zijn als ge u door mij laat opjagen
en nie met naamkaartjes smijten he
wij als domme infantiele belgen zijn tenminste nie zo stom voor mdma te kopen als de dealer tegen je zegt van je moet er 3/4 van nemen dan ga lekker hard :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
want da wil al genoeg zeggen over wa de kwaliteit is imo
maar prrrtttt
back on topic
twas nu 4 weken geleden da ik nog mdma had gepakt
en had dit weekend nog eens gepakt
had 500mg bij en ben thuis gekomen met 250mg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dus heb ik 2 bommetjes van 125mg gepakt en heb echt wel best goed geflipt
dus ff niks meer pakken merk je dus toch maar al te goed
maar wel eerst speed gepakt voor de energie op pijl te houden natuurlijk

schranziewanzie zei:
oooohhhh
das toch grappig hoer rap da druggebruikers geirriteerd geraken he
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

wie begint er nou met naamkaatjes te smijten :rolleyes: :rolleyes: :wink:

satdr

Newbie
Precies, dus ff ontopic:

heb 900 mg kristallen, neem normaal bommetje met 140 mg, maar wil er dit keer pep bij doen voor de "wakker" , hoeveel mg zal ik doen? Gebruik nooit pep en weeg 100 kg.

Bvd

robby

Newbie
MDMA poeder werkt perfect

MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
huh ik had hier toch gepost dat men ontopic moest gaan of t anders dicht zou gaan :confused:
waar zijn die posts gebleven?
welkom op planeet aarde heer spacekonijn... :P
forum is ff off geweest,ik ben ook 50 berichten ofzo kwijt :rolleyes: :rolleyes: :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Re: MDMA poeder werkt perfect

robby zei:
MDMA poeder werkt zeer heftig, let op met te hoog doseren.
Je kunt een te hoge temperatuur (hyperthermie) veroorzaken wat ernstige schade kan toebrengen aan alle organen, wat de dood tot gevolg kan hebben, voor meer informatie: www.xtc-mdma.com

hangt af van de kwaliteit, van de persoon zelf (gewicht meisje of jongen leeftijd), en je moet gewoon goed drinken :wink:

robby

Newbie
Klopt, helemaal mee eens!

Met goed drinken moet je isotone vloeistoffen(sportdrank) drinken, dus NIET continue water, want dan kun je een hyponatriemie (te laag zout gehalte in het bloed) veroorzaken (bij grote hoeveelheden water), voor meer info kijk op: www.xtc-mdma.com

Let op: sommige mensen kunnen zeer heftig reageren op xtc-mdma, kan genetisch bepaald zijn. Er zijn casussen beschreven dat na gebruik van 1 pil (pure xtc-mdma) mensen zijn overleden of orgaanschade hebben opgelopen.(met name leverschade) Gelukkig is dit maar een zeer klein percentage.

XTC blijft een onvoorspelbaar middel!!!

boy

Bewuste gebruiker
Ik heb het artikel gelezen en ik geloof er eerlijk gezegd niks van. De voetnoten zijn sowieso niet aanwezig; de tekst die jij citeert heeft op het artikel zelf na ook geen bron.

Het lijkt mij erg sterk, maar goed, aan de andere kant zou het ook best kunnen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
juist

je kan maar net de sjaak zijn omdat je toevallig allergisch bent,voor de mdma of voor het bindmiddel, maarja kleine kans volgens mij

caatje

Badass junkie
Maar is er wel! Gelukkig heb ik er geen last van maar ik geloof best dat er mensen zo allergie's zijn dat ze er aan dood kunnen gaan. Ik bedoel, er zijn toch ook mensen die sterven na het eten van een doodsimpele pinda?

Gala

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat er in NL nooit iemand is doodgegaan van een XTC-pil.
Wel van uitdroging; 'n pil slikken, vet gaan dansen en te weinig drinken.
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Maar volgens mij niet van alleen XTC.

Bovenaan