mdma poeder informatie

playboy

Newbie
ik wou graag de mense vragen die ervaren zijn met de mdma poeder of ze mij kunne helpen ik ga vanavond met en paar vriende poeder gebruike (voor het eerst) ben wel ervaren met pillen maar poeder heb ik nog nooit gedaan maar ik hoor zoveel dingen de een zegt je moet 5 sleutel puntjes in een glas met water doen enz enz nou wou ik jul;lie vragen wat is het best en verantwoord en wat is de werking ga je hallucineren ?? ik hoor het wel

groetjes en de masjols :wave:

buzzy

Badass junkie

Ikzelf snuif mdma het liefste, ookal brand het als de ziekte, want om het in me mond te stoppen(te 'pinken') vind ik wel zo vies. Je kan ook een bommetje maken maar dat is weer lastig met doseren als je de kwaliteit niet kent. Ik heb 2 weken geleden met een maat van me voor de eerste keer een grammetje MDMA gehaald en toen hebben we eerst voor dat we uitgingen allebei een lijn van +/-5 cm genakt(die er goed inhakte :grin: ) en daarna de rest van de avond lekker punten... 't leek veel op een paar goede pillen maar 't is toch wel iets aparts. En de volgende dag was ik ook niet echt bagger, voor herhaling vatbaar dus...

J0rrit

Badass junkie
anders dan pillen? ik denk dat dat komt omdat je dan meestal pillen hebt met speed erdoorheen, ik heb ook eens zon pil gehad waar dat niet was, en die waren ook anders idd.

Bovenaan