mdma poeder

mijn vraag was eingelijk wat doet mdma poeder met je
ik hoor namelijk 2 verschillende verhalen
1 zegt zelfde soort werking als speed
en de ander als xtc maar wat is het nou ??

Flameon

Badass junkie
MDMA Poeder zorgt voor een bewijstzijnsveranderde effect. Dat uit zich in ontspannenheid, wat zweverig, behoefte aan praten en contact. Waarnemingen worden sterker, dus je zal meer opgaan in de muziek bijvoorbeeld. Je zal een gelukkig gevoel in je hebben, voelt erg lekker aan. Zeker de eerste keer :)
MDMA heeft ook een oppend effect, maar toch anders dan speed. Het maakt je helder en het geeft je energie.

belg_limburger

Experimenterende gebruiker
Flameon zei:
MDMA Poeder zorgt voor een bewijstzijnsveranderde effect. Dat uit zich in ontspannenheid, wat zweverig, behoefte aan praten en contact. Waarnemingen worden sterker, dus je zal meer opgaan in de muziek bijvoorbeeld. Je zal een gelukkig gevoel in je hebben, voelt erg lekker aan. Zeker de eerste keer :)
MDMA heeft ook een oppend effect, maar toch anders dan speed. Het maakt je helder en het geeft je energie.

Hoe je dat beschrijft, begin te water tanden

Lauu

Badass junkie
punkwijfiej zei:
mijn vraag was eingelijk wat doet mdma poeder met je
ik hoor namelijk 2 verschillende verhalen
1 zegt zelfde soort werking als speed
en de ander als xtc maar wat is het nou ??

kan allebij...voor sommige mensen geeft het energie + standaard xtc gevoel...maar voor andere alleen het standaard xtc gevoel

Debris

Bewuste gebruiker
Mdma maakt vaag in uw koppeke en doet grenzen overschrijden. Houdt ook wakker maar kun je goed op slapen.
Speed, vage helderheid, houdt wakker, geeft energie.

Doordat speed helderheid geeft kun je dat niet goed combineren met mdma.
Speed met wiet vond ik heerlijk! Je van de wereld af paffen en niet in slaap vallen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Flameon zei:

goed beschreven :smoke:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Flameon zei:

ik vind dit nog redelijk braaf, een beetje een understatement eigelijk :tongueout:

vdk

Bewuste gebruiker
0.2 gram is hetzelfde als een top top top pil :grin: in de beste pillen zitten maximaal 150 mg ( uitgezonderingen daar gelaten)

pretender

Belezen gebruiker
Debris zei:
Worstenjongen zei:
Zondag ff testen ga je van 0,2 een beetje?
0.2, eerste keer = hard gaan.

als je goede cristallen hebt is dat een beetje teveel vriend..... en zeker als je maximale zuiverheid hebt...... de klap die je krijgt is zeer zwaar te noemen...

ik raad je aan om een capsule te vullen met max. 100 mg om het product te leren kennen en daarna wat te droppen in je drankje.... zo heb je het goed in de hand en kan je de volgende keer ietsje opbouwen....

en ik raad je zeker niet aan om een shell te knallen.. :wave:

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Uuuhh.. Ik vind eigenlijk dat je speed en XTC en MDMA niet met elkaar kan vergelijken qua "uitwerking"

Speed das echt om "hard" te gaan, en XTC dat ligt eraan heoveel je van dit in je pil hebt..

Maar als je pure MDMA pakt dan is de uitwerking meestal een love gevoel!! Dit krijg je van XTC pillen ook wel maar het gevoel bij MDMA is sterker.

Dit is puur wat ik ervan vind, haha

Lauu

Badass junkie
ligt aan de persoon hoe het werkt...en aan hoeveel je gebruikt...net als pillen

de ene heeft veel energie voor los gaan de ander stopt alle energie in het trippen

pretender

Belezen gebruiker
Lauu zei:
ligt aan de persoon hoe het werkt...en aan hoeveel je gebruikt...net als pillen

de ene heeft veel energie voor los gaan de ander stopt alle energie in het trippen

idd ik heb meestal lekker relaxed kijken naar iedereen en lekker gevoel.... en een beetje pep doet wonderen... :hearteyes:

ciao

Bovenaan