MDMA poeder

Sjpiener

Newbie
Hallo DF'ers,

ik heb onlangs een grammetje mdma poeder gehaald.

Ik heb hier een paar vraagjes over:

- Wat is het makkelijkste om het te nemen? Bommetje? Vingers natmaken en dippen?
- Degene waar ik het van heb gekocht zei dat het is getest, en het mdma-gehalte ligt tussen de 84 en de 86%. Is dit mogelijk? Heb de testresultaten niet gezien..
- Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?

Heb hier 30 euro voor betaald, het ruikt een beetje anijsachtig trouwens.

Groet,

Sjpiener :)

Wacky

Badass junkie
De geur hoort idd anijsachtig te zijn. De structuur van het zootje is weinig van te zeggen. Persoonlijk zie ik het liefst 1 kristal of hooguit een paar kristallen van een gram ipv poeder, dan kan het iig niet na de productie versneden zijn. Alleen het testcentrum kan uitsluiting geven over de zuiverheid.

84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet

Alles kan, als het maar in je maag komt, een bommetje is aan te raden om de erg vieze smaak niet te proeven en omdat het slecht is voor je tanden.

Dubz

Bewuste gebruiker
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:

MDMA<3

Belezen gebruiker
slechte ervaring met poeders, vaak maar helft zo goed als mdma kristallen of slechter, heb ook wel eens goede gehad, kun je op het oog niks van zeggen
blij dat de kristallen weer in de buurt zijn :grin: :stoned:

Sjpiener

Newbie
Wacky zei:
84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet

Nja goed, hij gaf aan tussen de 84 en de 86% en dat hadden ze hem bij het testcentrum gezegd. Dat van die 84% zou dus wel kunnen kloppen? Weet niet hoe het zit met de situatie wat mdma betreft op dit moment, maar uitgaand van het feit dat er nog maar weinig goeds te krijgen is lijkt het me sterk.. Maar goed, dan nog zou het uiteraard nog kunnen.

Sjpiener

Newbie
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:

Denk dat ik persoonlijk voor het bommetje ga. Nja goed, ligt ook helemaal aan de situatie, weet nog niet precies hoe en wat wanneer de bedoeling is enzo :P

Dat de smaak ranzig is, daar was ik al achter gekomen. Had een minuscule hoeveelheid op een spiegeltje gelegd en met een natte vinger gepakt, nja goed.. ik heb dingen geproefd die lekkerder waren :P

En dat plezier, dat gaat wel goedkomen denk ik :hearteyes:

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Had laatst ook een grammetje dat meer poeder was dan kristallen, was uiteindelijk getest op 60%.

de GT

Bewuste gebruiker
triest dat het dan toch weer versneden wordt. 60% heeft niks meer met slechte productie te maken volgens mij. Hier ligt het nog lekker op 82% :grin:

hier is genoeg kristal, deze is een mix van poeder en kleine brokjes, ze hebben mij verteld dat het 78 % was, ik vind hem heerlijk!!! dit weekend moet ik er weer aan geloven hahahah

Sjpiener

Newbie
Nou, heb gisteravond even een testje gedaan.

Eerst 2 vingerdipjes maar voelde niet erg veel. Een uur of 2,5 later toch nog maar eens 2 vingerdipjes genomen, en die sloegen na een half uur ongeveer in. En dat heb ik geweten :grin:

Loved it, goed spul! :hearteyes:

Wat is trouwens de makkelijkste manier om zonder weegschaal te doseren om bommetjes te maken?

MDMA<3

Belezen gebruiker
weet nie hoeveel % je M is
mijne is meestal tussen de 70 en 82
Dan zorg je dat je alles in 8 evengrote lijnen verdeelt,Stop ze in n vloeitje of in n cap en smullen maar! :xtc:

monkah

Exceptional Insight zei:
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
IDD makkelijkste maar toch niet lekker exact.
Koop gewoon een klein weegschaaltje, niet duur en kun je het mooi afwegen.

Sjpiener zei:
Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?
Ik heb toch al heel wat verschillende poeders en kristallen gezien.
Het mooiste zoals al opgemerkt zijn toch die lekkere witte grote kristallen.
Maar ik heb toch ook wel een zakje bemachtigd met kleine brokjes en poeder, wat er erg bruin uitzag. Toch op 80% getest. Dus de eeuwige wijsheid, laten testen die handel :)

Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)

TrippyShit

Badass junkie
monkah zei:
Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)
Dat heb ik nou juist andersom. Caps lijken bij mij wel niet perfect op te lossen ofzo. Na 2.5uur voel ik nog bijna nx, tot ik zou gaan blowen, dan knalt ie in. Doe mij maar een bommetje

monkah

Exceptional Insight zei:
Exact genoeg voor mij ( :
Me = Mierenneuker ;o

TrippyShit zei:
Dat heb ik nou juist andersom. Caps lijken bij mij wel niet perfect op te lossen ofzo. Na 2.5uur voel ik nog bijna nx, tot ik zou gaan blowen, dan knalt ie in. Doe mij maar een bommetje
Capje duurt idd wat langer voordat ie gaat werken bij mij meestal toch wel 45/60 minuten. Maar dan in een keer is het knallen. Met een bommetje glij ik er meestal lekker in, maar niet echt knallend.
Vind het toch wel grappig dat het bij iedereen net even anders werkt.

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik zou nooit poeder kopen. Er is namelijk maar één reden te bedenken dat een dealer het verpoedert en dat is om er iets dat geen MDMA is door te versnijden.

berten

Belezen gebruiker
lol kiekert de meeste mdma die je nu zal vinden is in poedervorm, is gewoon overschot van de gemalen mdma waar ze pillen mee drukken

Casper

Newbie
Voorraadje MDMA poeder ingeslagen hier, getest op 82%. Dat spul slaat echt in als een bom, niet normaal :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
hier ook een bruine mix van kristalletjes en poeder.
ez test erop hij brandt direct zwart en begint te roken.
volgens mij ook getest op 83% :hearteyes:

Flierefluiter

Heb precies hetzelfde en heb er goeie verhalen over gehoord!
Nu half mdmapilletje gehad! Ga heel lekker!
I Love MDMA!!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Gister avond voor mij voor het eerst MDMA (na 2 heeeel zwakke pilletjes op sensation):

:hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:

Holy shit! Wat een avond was dat! Grammetje gekocht (30e) en in 8 delen verdeelt en dat in een capsule op lege maag ingenomen (125mg). Voelde me na een half uur zoooo lekker, echt super chill. Stond te bouncen door het huis, ik had een inner-happiness die ongelovelijk was. Dit hield een uur aan en toen heb ik nog 4 pinkjes uit het envelopje genomen.

Toen was ik weg :rock: :xtc: Overweldigend en god mag weten hoe fijn. Ik heb als een klein kind lopen springen, dansen,schreeuwen, raar lopen doen, in winkelwagentjes gezeten, lantarnpalen aangevallen met stokken, dit was echt een 'trip', 100%.

Toen thuis weer aangekomen nog 3 pinkjes, maar die hielpen niet echt meer...bleef wel in mn hoofd lekker space, maar die geweldige lichaamelijke vibe was er niet meer helaas... Toen langzaam aan een jointje gerookt en het kwam in vlaagjes weer terug :)

Al met al 5 uur genoten vannacht :stoned:

ps. Weet iemand heoveel mg je ong. voor 1 pinkje zou kunnen nemen? 40mg werd hierboven genoemd, maar dat lijkt me wel veeel :openmouth: Dan zou ik ruim 400mg op hebben gehad :openmouth:

Steve14

Newbie
Geniaal spul :) t was de laatste tijd wat lastig om aan te komen hier, maar inmiddels weer stukken beter. vorige week laten testen, tussen de 80-82%.

Op xclusive afgelopen weekend ook wat gebruikt e slaat heerlijk in :wink:

Memmûm

Belezen gebruiker
Delcasa88 zei:
Gister avond voor mij voor het eerst MDMA (na 2 heeeel zwakke pilletjes op sensation):

:hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:

Holy shit! Wat een avond was dat! Grammetje gekocht (30e) en in 8 delen verdeelt en dat in een capsule op lege maag ingenomen (125mg). Voelde me na een half uur zoooo lekker, echt super chill. Stond te bouncen door het huis, ik had een inner-happiness die ongelovelijk was. Dit hield een uur aan en toen heb ik nog 4 pinkjes uit het envelopje genomen.

Toen was ik weg :rock: :xtc: Overweldigend en god mag weten hoe fijn. Ik heb als een klein kind lopen springen, dansen,schreeuwen, raar lopen doen, in winkelwagentjes gezeten, lantarnpalen aangevallen met stokken, dit was echt een 'trip', 100%.

Toen thuis weer aangekomen nog 3 pinkjes, maar die hielpen niet echt meer...bleef wel in mn hoofd lekker space, maar die geweldige lichaamelijke vibe was er niet meer helaas... Toen langzaam aan een jointje gerookt en het kwam in vlaagjes weer terug :)

Al met al 5 uur genoten vannacht :stoned:

ps. Weet iemand heoveel mg je ong. voor 1 pinkje zou kunnen nemen? 40mg werd hierboven genoemd, maar dat lijkt me wel veeel :openmouth: Dan zou ik ruim 400mg op hebben gehad :openmouth:

laat je de boel wel even heel :grin:

Triad

Newbie
Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht.

Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone..

Ik ben benieuwd forumgebruikers..

alcoholist

Wijs gebruiker
is het slim om de dealer caps te laten maken?
of raden julie aan om gewoon een gram te kopen en zelf alles te doen

kunlan

Belezen gebruiker
Triad zei:
Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht.

Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone..

Neen maar je kan wel een staaltje gratis naar het labo brengen, das mss een idee :wave:

Maak ze beter zelf, dealers hebben nogal de eigenschap mensen te willen naaien zij het in kwaliteit of kwantiteit :rolleyes:

alcoholist

Wijs gebruiker
kunlan zei:
Triad zei:

Neen maar je kan wel een staaltje gratis naar het labo brengen, das mss een idee :wave:

Maak ze beter zelf, dealers hebben nogal de eigenschap mensen te willen naaien zij het in kwaliteit of kwantiteit :rolleyes:
True!
thanks!

Triad

Newbie
Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken..

Lab brenngen is inderdaad het beste...maar ja dan moet je wachten....

Geen ez testje die mephredone aantoont met kleurjte??

toch maar es ff googlen.

alcoholist

Wijs gebruiker
Triad zei:
Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken..
quote]

dus ik kan het beste gwn een gram halen,en het in een vloeitje doen,
ik heb hier namelijk totaal GEEN verstand van man,ik ben gwn xtc pille gewend.
ik zag hier boven al dat ik dus alle mdma op iets moest leggen,en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb),en 1 van die strepen dan in een vloeitje,en dan doorslikken met drinken?

sorry voor mijn onwetendheid,ben nieuw op dit gebied

kunlan

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
Triad zei:
quote]

dus ik kan het beste gwn een gram halen,en het in een vloeitje doen,
ik heb hier namelijk totaal GEEN verstand van man,ik ben gwn xtc pille gewend.
ik zag hier boven al dat ik dus alle mdma op iets moest leggen,en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb),en 1 van die strepen dan in een vloeitje,en dan doorslikken met drinken?

sorry voor mijn onwetendheid,ben nieuw op dit gebied

In 8-12 gelijke delen wel hé niet in 1x :tearsofjoy:

Dan kies je zelf voor vloei of caps ... Caps zijn handiger imo en kost niks :wave:

afraidtech

Bewuste gebruiker
caps zijn prettiger, ook prettiger voor je maag, althans ik heb een enorme hekel aan bommen, word er altijd vertiefd misselijk van

alcoholist

Wijs gebruiker
haha ja natuurlijk! vergeet steeds dat Miligrammen niet werken zoals alcohol percentages.
vroeger toen ik klein was dacht ik dus altijd dat als ik 4 biertjes van 5% dronk,ik 20% alcohol in mn bloed had hahahahaha
maar bij miligrammen werkt dat wel zo,was ik ff kwijt! altijd in de war met die dingen

thanks btw!

Dekkurss

Newbie
Je kan het ook gewoon in drinken doen, SCHUDDEN en opdrinken:wink:

Tip; doe het niet in water, dat is namelijk onwijs ranzig.

HClover

Newbie
gram (1000mg) delen door 8 heb je 125mg totale stof. Bij een percentage van 82% krijg je: (125/100)*82=102,5mg mdma per cap/bommetje..

Bovenaan