MDMA poeder

Nathaniel

Wijs gebruiker
Een halve gram in één keer?
Dat is dus 500mg heh...Bedenk ff dat de gemiddelde pil 100mg bevat..

En dan heb je de rest ook nog,ok in 2 keer maar toch, opgemaakt?

Als dit waar is heb je mazzel, nee geen mazzel,een Wonder dat je avond niet op de EHBO is geëindigd

CestMoi

Experimenterende gebruiker
Dan ga ik ervan uit dat het waardeloos spul was, want de mensen waarmee ik op dat feest was hebben hetzelfde genomen, en ook bij hen gewoon een "normaal" resultaat.. Hihi

W.F.L.

Badass junkie
Waardeloos spul inderdaad. Je hoeft van 1 gram MDMA (als je een redelijk lichaamsgewicht hebt/spreidt) niet meteen op de EHBO te belanden, maar het is heel erg veel. Je zou wel heel erg hard gegaan zijn met niet echt een "normaal" resultaat als gevolg. :tearsofjoy:

Flierefluiter

Jezus dude!
Ik heb laatst verspreid over de hele nacht ongeveer een halve gram gehad. en ik ging K*nkerhard!! :openmouth:
zonde van je geld! ik zou een andere supplier opzoeken!

Aldous

Belezen gebruiker
Misschien een combinatie van niet zuivere M en een dealer die je 0.75g geef ipv 1g? Een hele gram van goede kwaliteit op een avond zal je dan wel overleven maar relax zal het zeker niet zijn!

CestMoi

Ik ging ook erg hard, op het moment was het natuurlijk prachtig, nu ik erover nadenk was het eigenlijk iets té hard. Mja, misschien inderdaad wel niet eens een hele gram gekregen. Heb van hetzelfde spul nog wat thuis liggen, zal het eens laten testen en kijken wat daar uitkomt.. :) (ik weet het, had het beter van te voren kunnen laten testen :rolleyes: ) ben wel benieuwd wat er uit komt. Misschien had ik al iets aan de prijs kunnen merken.. Maar goed, het was een leuke avond. :wink:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Love those kristals :hearteyes:

Maakt dus niet uit hoe het binnenkomt. Vloeitje, capsule of vingerdipje.... :grin:

Beeeb

JoorCash

Newbie
Dat kan geen goede kwali zijn geweest, of geen goede M. Als je van die M die ik heb een halve gram neemt dan ga je echt VEEEL te hard!

dagonweb

Newbie
kiekert zei:
Ik zou nooit poeder kopen. Er is namelijk maar één reden te bedenken dat een dealer het verpoedert en dat is om er iets dat geen MDMA is door te versnijden.

Nee - een pillendrukmachine kost niets meer in de dealer scene. Poeder is veel eenvoudiger te testen dan een gedrukte pil. En bovendien moet je in pillen bindmiddel toevoegen. Bovendien worden pillen vaak als ruilwaar voor zaakjes in het criminele cirquit gebruikt - in sommige gevallen gaan zakken pillen heel europa als een soort munt-eenheid rond in de vrouwenhandel, coke handel, wapenhandel of valsmunterij.

knolselderij

Wijs gebruiker
zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)

dus ik ben benieuwd deze keer

Dubz

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)

Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte pet :wink:

CestMoi

Dubz zei:
knolselderij zei:

Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte pet :wink:

Goed dat ik dat weet, ik ga ook naar Awakenings :wink:

Dubz

Bewuste gebruiker
Vrouwmens zei:
OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN :mrgreen:
Vrouwmensen :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings :hearteyes: :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings met MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

MDMA-meet op Awakenings dan maar? :wink:

Vrouwmens

Newbie
Dubz zei:
Vrouwmens zei:
OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN :mrgreen:
Vrouwmensen :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings :hearteyes: :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings met MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

MDMA-meet op Awakenings dan maar? :wink:

hahahhaha ik sta ergens vooraan in de stampzaal met hartjes in mijn ogen en liefde op mn gezicht :wave: see you there homie!

knolselderij

Wijs gebruiker
heerlijk 2 likjes en voelde hem al lekker, 4 likjes en ik ging goed. eindelijk weer ns mdma zoals het hoort. voor mij is de mdma crisis weer afgelopen

JoorCash

Newbie
Merken jullie ook dat er weer een M crisis aankomt? Prijzen gingen omlaag laatste tijd, en dat zijn ze nog steeds. Maar de voorraden slinken omdat er een tekort is aan grondstof...

De voorraad hier is ook flink uitgedund...opzich nog wel genoeg though :P

westergas

Belezen gebruiker
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....

TeKNoZem

Wijs gebruiker
westergas zei:
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....

Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o

westergas

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o

Klopt maar waarom zou je de moeite nemen om het zo grondig te crushen? Dat riekt naar de misdaad....

k00k

Bewuste gebruiker
westergas zei:

Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging :)

berten

Belezen gebruiker
Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.

k00k

Bewuste gebruiker
berten zei:
Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.

Dit is erg informatief haha :) Dan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt! :grin: :rock:

Biertje

Bewuste gebruiker
k00k zei:
berten zei:

Dit is erg informatief haha :) Dan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt! :grin: :rock:

ja.... tuurlijk, want 1 kilo lood is ook veel zwaarder dan 1 kilo veren.

langeman

Bewuste gebruiker
Toch heb ik liever een kilo veren die op mijn teen valt dan een kilo lood.

Wat het verschil is....?
In het voorbeeld van lood en veren..... het soortelijk gewicht.
Voor drugs bestaat zoiets ook.... het zuiverheidpercentage.

Een gram poeder is naar verwachting minder zuiver. Die verwachting wordt bepaald door ervaringen met crappy dealers die de boel versnijden. Maarrrrr je kan een goeie treffen en dan kan een gram poeder toch echt zuiverder zijn dan een gram kristal.

Een typisch geval van meten is weten!

westergas

Belezen gebruiker
k00k zei:
westergas zei:

Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging :)

Gisteren getest en het is zeker wel goede kwaliteit. Helaas kon ik geen mate houden en heb ik een halve gram naar binnen gepropt. Daar word je niet echt frisser van zeg maar.... :rolleyes:

Extisi

Wijs gebruiker
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:

Damn ja.. vieze smaak. Maar zelfs met een AAtje krijg je het niet weg. Ik heb het vrijdag wel 10 minuten in mijn bek gehad.
Bah.

Bovenaan