mdma- poeder

juuleke

Experimenterende gebruiker
beste mede drug-gebruikers :grin:

ik had een vraagje over mdma
Is het waar dat er mdma in poedervrom bestaat? ik heb er ooit over gehoord en ik wil het zelf ook wel eens proberen. en hoe duur is het ongeveer en kan ik het gewoon aan mijn dealer vragen?
alvast bedankt he:wink:

Groeten Juuleke

(PS) ik weet niet of ik dit in dit topoc moet plaatsen of in die van XTC :confused:

De jongen

Bewuste gebruiker
Uhuh...
MDMA poeder of de kristalletjes.
Ik weet dat je er op een goa toch al gauw 20 tot 30 euro voor moet neertellen als je een grammetje wil.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
De jongen zei:
Ik weet dat je er op een goa toch al gauw 20 tot 30 euro voor moet neertellen als je een grammetje wil.
ik weet dat je op een drum 'n bass feestje ook al gauw die prijs zal mogen betalen...
oh ja en op een techno feestje ook

juuleke

Mr.jiho zei:
De jongen zei:
ik weet dat je op een drum 'n bass feestje ook al gauw die prijs zal mogen betalen...
oh ja en op een techno feestje ook
ok bedankt voor de antwoorden he :)
trouwens je hebt best snel reacties op je vraag hier is wel betersss :P

Goanaut

Bewuste gebruiker
20 euro voor 'n gram mdma vind ik niet eens duur eigenlijk? Probeer op datzelfde goa (of wat dan ook) feestje maar eens 1000 mg aan pillen te krijgen voor 20 euro.. dat lukt je niet! Bij de dealer wel maar eenmaal op zo'n feest niet meer. Ik had overigens ook 20 betaald voor m'n gram mdma.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
20 euro voor 'n gram mdma vind ik niet eens duur eigenlijk? Probeer op datzelfde goa (of wat dan ook) feestje maar eens 1000 mg aan pillen te krijgen voor 20 euro.. dat lukt je niet! Bij de dealer wel maar eenmaal op zo'n feest niet meer. Ik had overigens ook 20 betaald voor m'n gram mdma.

En dat was heerlijke mdma :wink: Maar idd 20 euro is de normale prijs voor MDMA. Meeste dealers geven wel korting als je meer koopt, maarja....wie maakt er nou 10 gram MDMA in het weekend op :P

Yuppie 2 Waste

Het is er wel, al heb ik het in nederland nog nooit kunnen kopen, in de UK kun je het makkelijker kopen dan hier iig is mijn ervaring. Ik heb het 2 keer op daarvandaan en was echt tof. Het komt wat mij betreft overeen met de ouderwetse xtc gliepers van zo'n 10-15 jaar geleden : "Geen notie, alles leuk, veel lol, en knuffelige shit" zeg maar. Alleen maar lol gehad en geen kater :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ehm ik weet niet hoe het bij andere mensen zit (verschilt misschien per regio) maar ik dacht dat MDMA toch wel heel makkelijk te krijgen is in Nederland?

Frisko

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Ehm ik weet niet hoe het bij andere mensen zit (verschilt misschien per regio) maar ik dacht dat MDMA toch wel heel makkelijk te krijgen is in Nederland?
als ge weet waar wel ja
maar als ge pas in het dope wereldje komt blijkt md toch wel veraf in tegenstelling tot pillen...
ik vind bijna alleen md en geen pillen(nie dat ik pillen wil hoor) :mrgreen: :wave:

wasmand_

Newbie
bestaat zeker mr voor de eerste keer niet teveel, hoe donkerder het poeder hoe ouder maar pas op verraderlijk poedertje

Fishhead07

Wijs gebruiker
Klinkt intressant om keer te gebruiken. Zal is aan me dealer vrage of die heeft. Weer is wat anders dan een pilletje X.

:sunglasses:

The Used

Bewuste gebruiker
Ja zelfs heel veel volgens mij, iig al mijn vrienden hebben het in poedervorm wist niet eens dat het in pil-vorm bestond... :P Dus ja zeker is het in poedervorm en nee het is totaal niet duur

jasper

Wijs gebruiker
Goanaut zei:

ik kan jappen krijgen (als ik het zou gebruiken) aan 40-50 cent per stuk en ik denk dat er hier ook velen zijn die er voor deze prijs aan kunnen geraken

Fishhead07

Wijs gebruiker
barry zei:
Goanaut zei:

ik kan jappen krijgen (als ik het zou gebruiken) aan 40-50 cent per stuk en ik denk dat er hier ook velen zijn die er voor deze prijs aan kunnen geraken

Pilletje voor 40-50 cent ?? Nou hier zit je op 3 euro :) Tenzij je misschien grote hoeveelheden koopt.

Maar ik ga wel keertje MDMA poeder proberen.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ja, MDMA poeder bestaat. Het zijn een soort kristalletjes en het smaakt echt ranzig, dus zorg dat je het mixt met drinken of iets dergelijks. Ik weet zelf niet de exacte prijs, aangezien ik het van anderen krijg, maar een vriend van me betaalt geloof ik 20 euro per gram.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Natural_Mystic zei:
Ja, MDMA poeder bestaat. Het zijn een soort kristalletjes en het smaakt echt ranzig, dus zorg dat je het mixt met drinken of iets dergelijks. Ik weet zelf niet de exacte prijs, aangezien ik het van anderen krijg, maar een vriend van me betaalt geloof ik 20 euro per gram.

Ik hoorde ook rond de 20 euries de gram ja. Moet je het niet snuiven dan ??? MDMA poeder ?? :flushed:

Ellesdee

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Natural_Mystic zei:

Ik hoorde ook rond de 20 euries de gram ja. Moet je het niet snuiven dan ??? MDMA poeder ?? :flushed:
\

nee dat moet je niet snuiven nee -_-

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
Natural_Mystic zei:

Oplossen in water en dat opdrinken hoppa!

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
Natural_Mystic zei:

Oplossen in water en dat opdrinken hoppa!

OKe weer wat geleerd :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Wel slecht voor je gebit lijkt mij, beters in een vloeitje doen.

In een vloeitje doen en dan in je drinken en dan doorslikken ????

Als je eht neit vaak doet kan het toch ook gewoon zo doorslikken??

:)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

als je vloeitje mdma in het drinken gooit verkloot je het vloeitje en gaat ie waarschijnlijk in je mond alsnog kapot.

Ik doe gewoon mengen met water en dan snel opzuipen, idd slecht voor je gebit :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

als je vloeitje mdma in het drinken gooit verkloot je het vloeitje en gaat ie waarschijnlijk in je mond alsnog kapot.

Ik doe gewoon mengen met water en dan snel opzuipen, idd slecht voor je gebit :P

Lijkt mij ook de beste manier. Precies maar XTC en Speed is ook slecht voor gebit na lang gebruik omdat je je kaken spant enzo. Maar drugs is slecht. Boeie :sunglasses:

MetaalKonijn

Badass junkie
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Aber naturlich nicht, dan zou ik 't net zo goed meteen in m'n drinken kunnen flikkeuren. Vloeitje als een pilletje doorslikken, en dan een zooi vocht d'r achteraan.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Fishhead07 zei:
MetaalKonijn zei:

Aber naturlich nicht, dan zou ik 't net zo goed meteen in m'n drinken kunnen flikkeuren. Vloeitje als een pilletje doorslikken, en dan een zooi vocht d'r achteraan.

Oke op die manier ik dacht al :tongueout: hehe

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Wat ik trouwens ook weleens gedaan heb is, is mijn dosis mdma poeder in een klein stukje toiletpapier wikkelen tot het een rondje word (halve cm doorsnee ofzo) en dan in je mond doen en doorslikken als een pil. Werkt goed. :sunglasses:

Bovenaan