MDMA poedervorm + mcpp

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Ik wilde graag even 2 dingen weten.

Ik heb al 4 slechte ervarigen gehad met pillen omdat er blijkbaar mcpp inzat (niet getest is stom weet ik) en het is nu al weer een half jaar geleden dat ik mijn laatste pil innam en krijg aankomend weekend dus mdma (poedervorm) en ik was benieuwd of het ook wel eens voor komt dat de mdma versneden is met mcpp?

Kan het ook niet laten testen want ze testen alleen op donderdag bij ons en dan is het kerstavond(volgende week dus)

En zoals de meeste wel zullen herkennen als je het eenmaal hebt dan kriebelt het heel erg om er niet aan te komen.
Ik ben te bang om een te grote hoeveelheid in te nemen want stel er zit wel zooi in dan word ik dus weer goed ziek, kan ik dan ook gewoon een kleine hoeveelheid innemen en als het dan goed is ik bij kan pakken en als er dan toch rotzooi in zit dat ik me dan iig niet zo heel erg kut voel??

Iemand antwoorden en/of tips? (en niet zeggen 2 weken wachten en dan kan je het alsnog testen want dat kan ik zelf ook wel bedenken.

Alvast bedankt :)

eM De Ma Aa

Dus jij denkt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het versneden kan zijn met mcpp?
Of dat het uberhaupt wel echte mdma is?
Want ik hoor de laatste tijd wel eens vaker van die rare dingen, zoals '' mdma is schaars en dan geven ze je gewoon andere zooi'' ik wil gewoon weer een keer lekker spacen weet je niet klote voelen.

alcoholist

Wijs gebruiker
je zei zelf dat je er moeilijk van af kan blijvn als je het al in huis hebt,( wat ik zelf ook heb )
dus ik neem aan dat je het zoiezo wel gaat nemen :P
niemand hier kan je zeggen wat er precies inzit,

mdma crystallen zijn de laatste tijd aardig betrouwbaar naar mijn weten.
hoe ziet je mdma eruit? kun je details noemen? is het echt poeder poeder?

eM De Ma Aa

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in want waarschijnlijk ga ik het toch wel nemen :P, maar daarom zei ik er ook bij, miss als ik een klein beetje probeer en het zou slecht uitpakken dat ik me dan ook niet super kut voel, want de laatste 4 keren waren echt NIET leuk.

Ik laat je morgen even weten hoe het eruit ziet, krijg het namelijk pas morgen.
Die gene heeft er wel bij gezegt dat het poedervorm was en geen brok vandaar dat ik vermelde dat het poeder was :).

Dopezilla

Badass junkie
Als het een beetje bruinig poeder dat naar anijs ruikt is, dan zit je waarschijnlijk wel goed.

Of het moeten witte kristallen zijn, maar die komen al minder voor de laatste tijd (heeft meen ik iets te maken met het productieproces, en de controle op enkele ingrediënten van mdma).

Overigens, kristallen worden naar mijn weten sowieso niet al te veel versneden, dus als je een test-kitje koopt kan je zelf gewoon testen of het in de eerste plaats wel mdma is, en zo ja, dan zal je wel goed zitten.

Olle

blu

Bewuste gebruiker
Je kan ook een heel klein likje proeven, als het fucking bitter smaakt (en als het naar anijs ruikt zoals Olleman al zei) is het in ieder geval MDMA.

eM De Ma Aa

Ja maar kan het dan niet als nog zo zijn dat er ander spul bij gegooit word (spullen waar je dus niet lekker op gaat) of zou je dat dan ook moeten kunnen ruiken/proeven?

Tot nu toe iig al bedankt voor jullie snelle reacties en tips en ik laat sowieso morgen ff weten hoe het ruikt en eruit ziet en eventueel proeft :wink:.

Dopezilla

Badass junkie
Een dealer zou wel ONTZETTEND stom zijn om mcpp bij mdma te gooien. Ik heb zelfs nog nie tvan pillen met zowel mdma als mcpp gehoord. Lijkt me vrij sterk dus.

Olle

eM De Ma Aa

Dan hoop ik iig niet (als jij zegt dat je het nooit samen hebt gezien) dat ze me wat anders aansmeren, dat er dus helemaal geen mdma aan te pas komt:P

Maar goed ik zal de tips van hierboven wel even gebruiken, en eventueel een tester kopen om sowieso te kijken of er mdma in zit, maar ik heb er nu al een beter gevoel over door jullie, thanks :wink:

Cooper

Bewuste gebruiker
Ja je kunt mdma poeder wel versnijden met mcpp.
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Pure mcpp
zal er zeker anders uit zien dan mdma, maar het is
best mogelijk dat mdma poeder versneden is met mcpp, of andere zooi.

Laten testen dus als je het zeker wilt weten!

eM De Ma Aa

Ik heb het eindelijk jongens, alleen die gene had het fout want het was geen poeder.
Het zijn kleine bruine kristallen, ruikt ook naar anijs en smaakt FUCKING bitter.
Denk dat het wel goed zit niet?

eM De Ma Aa

Hehehe dat begrijp ik :wink: ik heb er nu wel vertrouwen in iig, morgen ff lekker spacen :grin:.
Ik volgde iemand zijn advies vanavond op door een klein beetje te proeven en DAMN dat is echt ranzig, zo'n smaak vergeet je niet meer:wink:
Ik denk dat ik morgen een hele leuke avond ga beleven, jullie horen nog meer van me :grin:.

gamezz

Bewuste gebruiker
idd de smaak van MDMA vergeet je nooit meer:tongueout:
is wel handig voor alsje nog eens mdma koopt weetje hoe het smaakt

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De kans is er zeker, maar ik denk dat procentueel de kans vele malen kleiner is. Ik heb zelf nog geen versneden mdma gehad. Versneiden gaat ook moeilijk aangezien iedereen die MDMA koopt kristallen verwacht. Verpoederd is verdacht.

eM De Ma Aa

Dan hoef ik me iig geen zorgen te maken :wink:, ik zal morgen wel ff posten hoe het gegaan is (of eventueel vanacht met mijn wappie hoofd:P)

eM De Ma Aa

Alles ging goed vanavond alleen was het wel snel uitgewerkt, tenminste dat love gevoel was heel snel weg. daar baalde dus echt enorm van.
Maar ik vond het wel weer heel relaxed :wink:

HarryNak

heb al genoeg mdma poeder gezien waar methylone door heen zat. Niet voor niks dat ze het als poeder verkopen kunnen ze er meer troep door heen gooien. Dikke brokken zijn moeilijk te versnijden dan weet je meestal wel dat je goed zit.

TrippyShit

Badass junkie
De kans blijft er idd altijd, dat het versneden kan zijn. Alhoewel uit mijn ervaringen wel blijkt dat kristallen/poeder minder vaak zooi bevatten dan pillen. Waarom? weetniet, kan het ook totaal mis hebben, maar dat is mijn ervaring. Heb namelijk nog nooit zooi in kristallen gehad en wel 1x een pil met zooi.. Ik zou zelf gewoon de gok nemen als je echt niet wilt wachten. Begin gewoon met een kleine dosis als het goeie gevoel blijft en niet snel wegtrekt en plaats maakt voor moeheid, hoofdpijn, misselijkheid etc etc.. kan je er later nog wat bijnemen..

Ik lees hier ook methylone. Ja, als dat het zou zijn is het niet waarvoor je betaald hebt. Maar een leuke avond heb je alsnog en ziek wordt je ook niet dus dat is niet echt een hele ramp ofzo in mijn ogen..

Beanhead

Badass junkie
Daarom begrijp ik dus nog steeds niet dat mensen uberhaupt zelfs nog pillen durven kopen.

Ik hou het wel bij het kristal, ookal kan je dan nog steeds niet zeker zijn... Na de ervaring van vrijdag ben ik toch wel vrij zeker dat het mdma was.

:hearteyes:

yugoslaaf

pure mdma is niet meer moeilijk om te regelen die tijden van die crisis zijn nu wel voorbij. Weet je wat het is mensen willen het zo goedkoop mogelijk kopen en hoe goedkoper de drug hoe slechter het is meestal dan he

Bovenaan