MDMA puurheid

Everio

Bewuste gebruiker
als jij je pillen laat testen wordt er getest op inhoudelijke bestandsdelen (je mdma, je bindmiddel, je speed en miss nog meer andere rotzooi)

stel jij hebt 2 pillen: (die niet uit dezelfde batch komen)

pil a: na testen: 100mg

pil b: na testen: 150mg

mij lijkt dit dat het een verhouding mdma is... een pil van 250mg (de legendarische :wink:) zijn niet veel groter als eene van 100

dus je kan dit wel vergelijken ongeveer (weet niet of ik et zo geloofwaardig heb uitgelegd, maar zover ik weet klopt dit wel, heb er genoeg ervaring mee)

verder proberen ze een zo hoog mogelijke "puurheid" percentage te creëren bij kristallen...

(ik heb zelf gehad van 86% puur, witte grove kristallen, check foto)

dit was 40 gram... ongeveer 2-3x zo dik als de 2 euro munt, en dan "uitgestreken" over het zakje

J0rrit

Badass junkie
Maar, nu is mijnvraag nog steeds niet beantwoord, in pillen draaien ze toch ook gewoon mdma, deze mdma kan niet 100 % puur zijn want 100 % pure mdma is vloeibaar, dus in elke pil kan de puurheid van de mdma die erin zit ( dit heeft niks te maken met de hoeveelheid mdma ) dus ook nog eens verschillen van elkaar? Dus niet de puurheid van de mdma ten opzichte van de hele pil bedoel ik, maar de puurheid van de mdma ten opzichter van de mdma.HCL?

Wacky

Badass junkie
het lijkt mij dat:

stop 150mg mdma a 80% puur in een pilletje, laat testen = 120mg pilletje.

maar je kunt het ook eens vragen bij het testcentrum natuurlijk :)

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
het lijkt mij dat:

stop 150mg mdma a 80% puur in een pilletje, laat testen = 120mg pilletje.

maar je kunt het ook eens vragen bij het testcentrum natuurlijk :)

Ja, dat kan natuurlijk ook, heb ik nog niet over nagedacht.

Weet iemand hier meer over misschien?

-spaceman-

Badass junkie
DarkScope zei:
Maar, nu is mijnvraag nog steeds niet beantwoord, in pillen draaien ze toch ook gewoon mdma, deze mdma kan niet 100 % puur zijn want 100 % pure mdma is vloeibaar, dus in elke pil kan de puurheid van de mdma die erin zit ( dit heeft niks te maken met de hoeveelheid mdma ) dus ook nog eens verschillen van elkaar? Dus niet de puurheid van de mdma ten opzichte van de hele pil bedoel ik, maar de puurheid van de mdma ten opzichter van de mdma.HCL?

100% pure mdma bestaat niet, niet vloeibaar / niet vast

mdma molecuul heeft houvast nodig

illigaal is de max 84%, legaal kan je heel hoog komen maar nooit 100%

CAPICE!?

(al eerder gezegt maarja)

J0rrit

Badass junkie
-spaceman- zei:
DarkScope zei:

100% pure mdma bestaat niet, niet vloeibaar / niet vast

mdma molecuul heeft houvast nodig

illigaal is de max 84%, legaal kan je heel hoog komen maar nooit 100%

CAPICE!?

(al eerder gezegt maarja)

Ja ik begrijp het, maar begrijp je mijn vraag? Als je je mdma laat testen en ze zeggen 100 mg mdma, deze mdma kan dus ook nog eens van sterkte verschillen, zoals ook kristallen van sterkte verschillen, want je zegt net 100 % puur kan niet, dus dan heb je aan de hoeveelheid mdma in een pil nog niks, aangezien je de sterkte (puurheid) niet weet ?

Omdat ze waarschijnlijk de MDMA testen in de pil, de rest is bindmiddel bij een pure mdma pil.

DUS: 100 mg mdma in een pil: betekent dat 100 mg pure MDMA of 100 mg MDMA.HCL, net zoals bij kristallen bijvoorbeeld? Want als je zegt 100 mg mdma kristal, dan bedoel je MDMA.HCL, dit moet je dan nog vermenigvulgien met het percentage wil je de ECHTE hoeveelheid mdma achterhalen.

-spaceman-

Badass junkie
oei, dat weet ik niet hoor... ik weet alleen wat ik heb gehoord of gelezen.. hier weet ik niks van... uno problemo...

J0rrit

Badass junkie
Weet iemand misschien meer hierover? Het aantal mg in pillen, of dat echt alleen de MDMA is, of de MDMA.HCL of wat dat ook mag zijn?

Bovenaan