Highliving
Newbie
Ik heb me hier aangemeld om mijn MDMA ervaring die ik gister heb gehad met jullie te delen. Ik ben Erik, een 18 jarige jongen uit gelderland. Ik ben nu ruim een jaar aan het experimenteren met drugs en heb vooral ervaring met Wiet/Hasj, Amfetamine, heb 8 keer mdma gedaan en enkele keren cocaine en ketamine gebruikt.
Wie:Ik(Erik), een maat (C), en (M) en het kindje van M(later op de trip).
Wanneer: 10/08/10 in de middag tot begin van de avond.
Waar: Bij een maat thuis.
Wat: 4xRoze davidsterren(rond de 95mg getest), 2 gram Haze, 1 gram Pollem en wat lachgas.
's morgens werd ik rond 8 uur wakker. Ik voelde helemaal goed doordat ik als voorbereiding al de hele week goed had gegeten en geslapen. Na een goed ontbijt (daarna kon ik niet meer eten omdat anders xtc slecht inslaat/werkt bij mij) en een lange douche was ik er klaar voor. zoals altijd was ik een beetje zenuwachtig voor wat er komen ging maar ik had er vooral veel zin in.
Om half 12 kwam ik bij C aan, waar M al was. Bij de supermarkt hebben we nog de laatste dingen gehaald en om 12 uur waren we klaar om een super dag ervan te maken.
Ik en C vonden het nog iets te vroeg om aan de Mdma te gaan dus gingen we eerst een paar jointjes roken. Stoned gamen op de ps3 beviel erg goed waardoor we helemaal in de stemming kwamen. C nam 1 pil en ik nam er 1.5 (140mg). Na een half uurtje sloeg hij in 1 keer heel heftig in. Ik vond het een heel apart maar vooral fijn gevoel dat je eerst heel stoned bent en dan de pil ineens inslaat en je gelijk hard gaat. Ik kon nog niet gelijk opstaan dus deed ik mijn ogen dicht en liet die warme gloed in vlagen over me heen komen. Bij C sloeg de pil was rustiger in en hij zette muziek op.
Deze setting voelde echt perfect voor mij. In mijn eigen omgeving, mijn beste vrienden erbij, lekkere muziek en alle vrijheid. M, die alles een beetje in de gaten zou houden, ging gelukkig ook mee in de super sfeer die er was. Ik voelde me verplicht om te zorgen dat M het ook naar haar zin zou hebben, en als een sitter niet leuk meedoet kan dat voor mij de hele trip verpesten. Na wat gek doen en rondjes rennen kwam C met het idee om lachgas te nemen en ik had er gelijk super zin in. Dat was ook echt super gevoel, die paar seconden zijn moeilijk te beschrijven, maar ik het voelde alsof ik bijna uit mijn lichaam ging van het gelukzalige gevoel. Dat gevoel was zo heftig dat ik niet meer na kon denken over of ik van de bank af viel, zo gelukkig voelde ik me. Helaas waren de patronen snel op (later heeft M verteld dat ze ze heeft weggelegd omdat ik telkens overal tegenaan viel/liep en het een beetje gevaarlijk werd
Zo zijn we nog uren doorgegaan (toen het beter weer was ook nog naar buiten geweest), maar dat is niet zo interessant voor jullie. Ik hoop dat het is gelukt om te omschrijven hoe goed ik me voelde. Voor mij was deze keer minstens net zo goed als de eerste keer. Thuis vind ik veel fijner als op een feest, ik hoef me niet in te houden en het is makkelijker om te blowen/lachgas te gebruiken.
Ik heb ook nog foto's voor de geïnteresseerde, die doe ik alleen via een pb.
Erik