mdma roken

magicwasso

Belezen gebruiker
Ik heb wat gezocht op het forum en op internet (wel beetje globaal niet echt intensief) maar niks gevonden. En vriendin van mij zegt dat je mdma kan roken en dat het ook best lekker is (het gevoel) en dat je het sneller en sterker voelt, maar daar ben ik wel skeptisch op en dus drugsforum kwam in mijn hoofd, heeft iemand van het forum dat ooit gedaan?? en als het wel zo is, was het wel de moeite waard of beter alleen bij slikken houden???

groetjes
wasso :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Volgensmij kan je het niet roken... en als het wel kan... dan heb ik het mis :mrgreen: Maar het lijkt me niet, heb jij het ooit iemand zien roken? Vraag anders is aan je vriend of hij het ff voordoet en check dan na ze jointje ff ze pupillen :P

Debris

Bewuste gebruiker
Denk dat je met een cokepijpje (plastic flesje) wel effect zult hebben. Volgende week eens proberen.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Het zou mij heel erg verbazen moest dat effect hebben. Dat zou dan toch ook populair moeten zijn? Volgens mij is het enige effect brakke longen na een tijd. Misschien bedoelde ze Meth? Meth werkt idd sterker en sneller als je rookt.

edit: mh, blijkt misschien toch te kunnen met kristallen.

http://www.bluelight.ru/vb/archive/index.php/t-254694.html

komt erop neer dat het veel korter duurt.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Klinkt ongelofelijk goor!!! Maar mss als je kristallen in een basepijp kunt verdampen ofzo.. Ik zou het toch niet proberen, hou ons op de hoogte als jij het doet :grin:

magicwasso

Belezen gebruiker
Ik vond het zo een gek idee dat ik het toch heb geprobeerd (gister), en tja je voeld het wel maar niks bizonders (mss heb ik te weinig gerookt). Dus wat Lauu zegt "zonde van de kristallen". Beter slikken of snuiven :wink:

groetjes
wasso

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
iemand heeft wel eens voor de grap een verkruimeld pilletje in mijn jointje gestopt, ik voelde me een beetje licht en ik kreeg een hele warme gloed over me heen, maar voor de rest niks spannends ofzo

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
donkoen zei:
iemand heeft wel eens voor de grap een verkruimeld pilletje in mijn jointje gestopt, ik voelde me een beetje licht en ik kreeg een hele warme gloed over me heen, maar voor de rest niks spannends ofzo

Wat een grap...

pythregius

Bewuste gebruiker
Wie gaat er in godsnaam mdma roken? alsof het oraal al niet slecht genoeg is.
denk eens aan je lichamelijke gezondheid.
Wel interessant om te horen dat het effect minder is. (gelukkig maar)

Maar dankzij dit topic borrelt er wel een nieuwe vraag in me op voor een ander topic :tongueout:

groetjes

dzN

Belezen gebruiker
ik heb één keer een pil gerookt..

was een idee van men vriend en dan hope dat je iets voelt...

Voelde me wel anders, meer agressief...

Ik zou niet wete hoe het is op mdma te roke...

x

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb ook 1 x een pil gerookt, niet doen! ontzettend goor en chemisch, geen effect, kut voor je longen, de verbranding gaat te sloom, kortom: slikken die shit!! :hearteyes:

Ik heb wat gezocht op het forum en op internet (wel beetje globaal niet echt intensief) maar niks gevonden. En vriendin van mij zegt dat je mdma kan roken en dat het ook best lekker is (het gevoel) en dat je het sneller en sterker voelt, maar daar ben ik wel skeptisch op en dus drugsforum kwam in mijn hoofd, heeft iemand van het forum dat ooit gedaan?? en als het wel zo is, was het wel de moeite waard of beter alleen bij slikken houden???

groetjes
wasso :wave:
Door de tabak voor je waterpijp doen heeft niemand het door en niemand kan zeggen dat je er junkie uit zag met je crack pijpje

Juun

Badass junkie
Door de tabak voor je waterpijp doen heeft niemand het door en niemand kan zeggen dat je er junkie uit zag met je crack pijpje

Je moet geen reactie terug verwachten aangezien je een topic uit 2008 bumpt...

Je weet maar nooit... Misschien is TS nog steeds aan het proberen!

Ik vond het zo een gek idee dat ik het toch heb geprobeerd (gister), en tja je voeld het wel maar niks bizonders (mss heb ik te weinig gerookt). Dus wat Lauu zegt "zonde van de kristallen". Beter slikken of snuiven :wink:

groetjes
wasso

Bovenaan