Griffinstewart
Experimenterende gebruiker
Iemand dit gedaan? wat zou er anders aan zijn?
Ik denk het niet als je een grote hoeveelheid doet, maar een klein beetje kan denk ik wel. Het kwam net in me op, benieuwd of iemand dat heeft gedaan hahaJe neus gaat dat niet fijn vinden
Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:PNiet leuk. Heb het meerdere keren gedaan. Het is geen pretje voor je neus en het effect is zeker anders. Iets meer speedy achtig. En het werkt nog sneller uit dan wanneer je het oraal neemt.
Waarom? Het duurt al zo kort.Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P
Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P
Waarom? Oraal duurt maar 4 uur.Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P
Gadverdamme. 🥴🤢Ik kwam een keer een paar jongens tegen op een festival en die hadden een zakje genaamd Bianca. Daarin zat keta gemengd met mdma. Wat ze snoven. Ik vond het maar raar.
Dan wil je wel heel graag naar de klote.Ik kwam een keer een paar jongens tegen op een festival en die hadden een zakje genaamd Bianca. Daarin zat keta gemengd met mdma. Wat ze snoven. Ik vond het maar raar.