MDMA + TETRAZEPAM

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
hoi medegebruikers,

Ga dit weekend nog eens lekker weg op MDMA, maar zou tegen het einde toe 100mg Tetrazepam willen innemen.

Maar ben niet zeker of dit wel mag? (ivm crashen fzo...)
Heb namelijk gehoord dat als je tetrazepam bij MDMA of pep neemt dat je serotine gehalte dan aanzienelijk verhoogt en dat je dan een hersenbloeding zou kunnen krijgen ??

Alvast bedankt

greeetss :stoned:

Flameon

Badass junkie
Waarom wil je het uberhaupt? Doe gewoon mdma en een tijdje later tetrazepam.
Die combi kan indedaad fout uitpakken

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
Flameon zei:
Waarom wil je het uberhaupt? Doe gewoon mdma en een tijdje later tetrazepam.
Die combi kan indedaad fout uitpakken
die tetrazepam zou niet voor het op het feestje zelf zijn, maar voor later als ik thuis aankom om wat te chillen in men bed :grin:

Dus neem 2uurtjes na mijn laatste inname vn mdma dat ik die 100mg tetrazepam zou innemen dan ...

Slecht of niet?

Oom Klaas

Badass junkie
Intoxication zei:
Oom Klaas zei:
Als je zou zeggen 6 uur dan kan het niet zoveel kwaad.
denk 2 keer na voor je iets zegt, je kan een moord op je geweten hebben door onvolledige kennis :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geef dan meteen de juiste informatie in plaats van dit, nu ben je medeplichtig aan moord.
En een benzo kan echt wel 6 uur na de laatste mdma dosering.

Flameon

Badass junkie
Een upper en downer combineren is nooit goed, met name niet voor het hart.
Tetrazepam staat bekend dat het in foute dosering op de luchtwegen kan slaan. Omdat tetrazepam niet zo snel werkt zul je zeker met mdma dit goedje gauw overschatten en dus teveel nemen, met ademhalingsproblemen als gevolg.
Dit hoeft natuurlijk niet, het kan! Beter doe je het niet is mijn advies, maar jij bent eigen baas

Bovenaan