• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA, the legendary first time. (live)

inferno33

Bewuste gebruiker
Maaginhoud B: 4-5 boterhammen met vockingworst
Maaginhoud Y: 3 cakejes
geen tripsitters

Vandaag was het zover: ik zat op school, toen ik hoorde van een vriend(Y) dat we uitval hadden, véél uitval. de hele middag bleek open te liggen, dus wat anders te doen dan een beetje blowen, dachten we.. Thuis aangekomen, geen wiet: KUT! We hebben nog wel zes uur, dus in een impuls, 100 mg MDMA in een bommetje gegooid, en there we go.

Dat was om 11:26. Bommetje gemaakt van een longvloeitje, redelijk volle maag van mij(B), Y had niks gegeten behalve 3 cakejes één uur voor inname.

Nu, een uur later, geen euforie, geen lovegevoel, nog niks? opgelicht of, laat het effect op zich wachten? Als er om één uur nog niks is, gaat er een lijntje in.

Wordt vervolgd..

12:20 EDIT: Pupillen lijken ook alleen maar kleiner te worden.

12:57 EDIT: Hierbij neem ik (Y) het typen dan maar ff over.
B heeft net zo'n 0,06 gram gesnoven, met dus al de +- 0,1 aan bommetjes in z'n lichaam. merkt het meteen, 't stijgt 'm naar het hoofd!:)
grotere pupillen horen daar inderdaad ook bij, niet belachelijk groter doppen of iets dergelijks, maar vergroting is duidelijk zichtbaar.
het is nu: 12:55.
misschien dat ik zo ook ga snuiven, even kijken, ik ben er niet echt een held in, heb al moeite met het snuiven van Caffeïne. Al helemaal bang ben ik nu doordat B klaagt over het prikkende gevoel/pijn in de Neus.

13:02 EDIT: meneer(B (Inferno33)) loopt nu dansend en springen door de kamer met hardcore ongelofelijk hard op!:) ik ga me er aan proberen te wagen nu ook, het snuiven dus!

13:04 EDIT: B wordt beetje misselijk

13:05 EDIT: geeft over

13:07 EDIT: voelt zich weer helemaal top! vervolg komt, ik ben inmiddels nog steeds niet toegekomen aan het snuiven overigens, doe ik zo snel als ik er tijd voor vind, eerst kots opruimen:(

13:13 EDIT: ik citeer B: IK GA NU ZO LEKKER!!! HEERLIJK!! maar, hoe in godsnaam ruim je KOTS OP!?! ik heb nu echt zo veel respect voor moeders! maar het is wel bijna opgeruimd! maar hoe ruim je dat op!:openmouth:

13:19 EDIT: meneer loopt nu al 5 minuten heen en weer tussen de badkamer en de slaap kamer, begint mij te knuffelen! is verliefd op de drug!!!!!! loopt nog steeds heen en weer niets te doen! zijn boodschap te verkondigen dat he Géweldig is! daarbij heeft god ook nog is zijn bloed in hem geinjecteerd! alsof hij alle goedheid zelf is!
prachtspul! probeert mij er toe te zetten schijt te hebben aan de pijn bij snuiven!

13:24 EDIT: ik heb nu ook 0,06 gram gesnoven, doet pijn, maar voel het al wel een beetje!!!

13:30 EDIT: ik tril!!!:P voel wel al duidelijke euforia! maar niet zeer sterk, ik heb zeer veel moeite met het concentreren op het scherm, alles trilt als de tering!

13:35 EDIT: als ik(Y) naar buiten kijk wordt alles langzamerhand lichter!! geweldig!! i love this:)

inferno33

Bewuste gebruiker
This is B speaking, now heavilly in love with the world, typen is een ramp, ik heb kramp in mn kaken, en t is kut. MAAAAAAAAAR IK VOEL ME TOP

Ik had overgegeven, wat mijn moeder had gemerkt, en nu heb ik een afspraak met de huisarts(mss was dat kotsen zoiezo al ziekte, voelde me vanochtend niet zo chill) dus, geen straf voor mij...:)

wat mij betreft een zeer geslaagde eerste keer, dit gaan we vaker doen, eens in de 3 maanden dus.

B out.

inferno33

Bewuste gebruiker
mdma after

inferno33 zei:
This is B speaking, now heavilly in love with the world, typen is een ramp, ik heb kramp in mn kaken, en t is kut. MAAAAAAAAAR IK VOEL ME TOP

Ik had overgegeven, wat mijn moeder had gemerkt, en nu heb ik een afspraak met de huisarts(mss was dat kotsen zoiezo al ziekte, voelde me vanochtend niet zo chill) dus, geen straf voor mij...:)

wat mij betreft een zeer geslaagde eerste keer, dit gaan we vaker doen, eens in de 3 maanden dus.

B out.

This is Y speaking then,, aangezien ik geen eigenacount heb, of de inlog naam niet meer weet doe ik het maar zo..
Ik heb echt nergens last van gehad, niet toen niet nu, alleen het moment waarop ik alleen op mijn scooter reed... ik voelde me zo eenzaam.... niet te beschrijven, ik voelde me echt verbonden met B...
ik heb ook geen last van kaak krampen of iets dergelijks. ook het typen gaat redelijk goed.
Wel werd het redelijk vervelend toen ik moest werken, ik, werkende in een callcenter, had misschien dan wel een praatkick, maar ik vergat alles wat ik zei. Na 10 seconden had ik geen idee wat er dus 10sec. geleden werd gezegd, of wat er toen gebeurde... wel de hele grote lijnen, maar ik kon niet echt goed praten, ik heb dus maar gezegd dat ik ziek was en ben naar huis gegaan..

meer volgt

J0rrit

Badass junkie
MDMA is zonde om op zon gelegenheid te nemen. heb het ook een aantal keer op school gedaan enzo, maar geloof me, je wilt je serotonine liever bewaren voor een feestje.

inferno33

Bewuste gebruiker
Was voor mij een príma eerste keer, ben erg tevreden, alleen beetje kater, maar van wat ik had gehoord heb ik het volgens mij getroffen.

Kater is best heftig, voel me wel anders dan gisteren.
Lijkt alsof ik meer waaardering heb gekregen voor alles.
Live changing experience door XTC of gewoon stoned, wie zal het zeggen...

inferno33

Bewuste gebruiker
Dat zeker :wink:

een kort vraagje nog: hoe slecht is het voor je neus om eens in de drie maanden 100 mg MDMA te snuiven? Het slikgedeelte beviel me nml niet zo, dus wil het voortaan graag snuiven, maar niemand doet dat om de een of andere reden.. :confused:

Hasjmir

Newbie
als je 1x in de 3 maanden snuift zal dat geen probleem zijn, maar wat is er mis met slikken? (en dat je dat lekker vind joh :confused:)
ik snuif laatste tijd niet meer, maak liever bommetjes (vloeitje dichtvouwen, daar de troep in, propje van maken en met een slokje drinken innemen)

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik had dus twee bommetjes genomen, met 3-4 boterhammen in mn maag, en voelde niks... dus beetje slechte ervaring gehad.. Ook heb ik altijd dat huiverige met slikken van,, straks voel ik niks, etc, met snuiven weet je het gewoon meteen(en met die twee bommetjes van long vloei had ik na 1.5 uur nog geen effect..).

dus ik denk dat ik dat gewoon blijf doen :wink: . Zolang mn tussenschot niet wegsmelt na drie keer.. :P

Soma

Bewuste gebruiker
Dat is wel erg raar.. Ik snap niet hoe je van twee bommetjes helemaal niets voelt, maar van een lijn wel?

inferno33

Bewuste gebruiker
Beetje afgeleid geraakt he :wink:.

Ja, heel vreemd idd van die bommetjes, in anderhalf uur zou je toch zoiezo wel wat moeten voelen? volle maag of niet?

Hasjmir

Newbie
tsja het zal ook wel deels tussen de oren zitten..
als je steeds denkt: oh het werkt niet, denk dat je dan ook minder bewust bent van het effect
en volgens mij komt een bommetje ook wat geleidelijker? correct me if i'm wrong, maar als we snuiven merk ik het idd zomaar, en met bommetjes dan betrap ik mezelf ineens van; wow oja kheb een dikke lulkick.. het hakt er gewoon minder hard in, maar et werkt zeker wel :P

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik ga weleens n keer n bommetje gooien onder ideale omstandigheden(redelijk groot bommetje, geteste shit, lege maag etc...) en dan kijken hoe het gaat, dit waren natuurlijk niet de ideale omstandigheden..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
cola is ph 3,2 en pep misschien wel erger dus je tanden gaan kraken op die ph .....

daarom moet je een capsule nemen die met zijn gestroomlijnde vorm naar binne schiet en pas diep in het lichaam ontbindt.

Groet

Stonie

Robdebob

Bewuste gebruiker
Een volle maag kan de opname natuurlijk onwijs vertragen. Een volle maag doet er tussen de 2 en 8 (!) uur over om verteerd te worden. Stel je even zo'n enorme maagbrij voor en zo'n eenzaam pilletje dat daar dan in terechtkomt. Het wordt dan ook over een langere periode afgegeven waardoor je niet zo'n flash hebt zoals op een lege maag of als je het snuift.
Ik zeg het tegen al mijn vrienden die eerst 2 big mac menus opvreten en vervolgens 5 minuten na inname zeuren dat hun pil niet wil werken, maar ze geloven me nooit.... :confused:

inferno33

Bewuste gebruiker
ik wist hjet, maar die paar boterhammen, het was ook geen vette maaltijd ofzo.. Nou ja, volgende keer beter :wink:

Bovenaan