MDMA tolerantie

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
De laatste keren dat ik gebruikte: 26 juli, 7 augustus

Daarvoor enkel eens een pilletje maar al een jaar geleden. Nu is m'n vraag
Ik zou graag overmogen ( 27 augustus) en 14 september en 25 september mdma nemen. Er is ook een LSD trip gepland 21 september ( ivm werking op de serotonine). Daarna weer een 10maand lange pauze met misschien maximum 1 moment en dat is nieuwjaar.
Mijn vraag was nu; gaat dit gebruik mij permanente schade aanrichten OF het mdma LOVE-gevoel voor altijd laten verdwijnen?+ Ik zou op deze dagen elk redelijk hard willen gaan, is dat mogelijk ivm tolerantie want ik ga namelijk graag hard.

Graag hoor ik het van jullie
NorthernLightBE

Keep in mind dat er dan wel een LANGE pauze is, dus aub geen preken ivm onverantwoord gebruik.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het is allemaal wat kort op mekaar... Het zal vast wel gaan hoor, maar de intensiteit zal minder zijn. En de dip uiteindelijk misschien groter. Hangt een beetje af van jou. Ik heb ook wel eens vaker een aantal weekenden na elkaar gebruikt, geen nadelen aan ondervonden. Maar dat verschilt van persoon tot persoon.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het love-gevoel gewoon weg gaat als je het vaker hebt gedaan (rond de 20 keer). Ik heb namelijk al vanaf mijn eerste pil altijd minimaal 6 weken tussen gelaten maar ik heb de laatste paar keer niet meer echt het love-gevoel ervaren :(

Beanhead

Badass junkie
Vreemd

ik denk dat het de setting is. Ik heb meermaals MDMA gebruikt de laatste twee maanden en ervaar het nog steeds zéér goed bij een lage dosis.

maar misschien komt dat omdat ik expres de dosis ook laag heb gehouden zodat ik blijf hardgaan :hearteyes:

k00k

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Vreemd

ik denk dat het de setting is. Ik heb meermaals MDMA gebruikt de laatste twee maanden en ervaar het nog steeds zéér goed bij een lage dosis.

maar misschien komt dat omdat ik expres de dosis ook laag heb gehouden zodat ik blijf hardgaan :hearteyes:

x2

Ik gebruik sinds 6 maart bijna om de 4-6 weken (festival seizoen). Na 11 september stop ik weer tot het festival seizoen in 2011...

Nog geen niet-love effecten gehad.

Beanhead

Badass junkie
Ondertussen is die tolerantie erwel hoor, kan ook niet anders na dit weekend :tearsofjoy:

achja het is leuk geweest! Eens zien hoe het zit over pakweg een halfjaartje, als het dan niet terug is dan is ut pech gehad (gelukkig hebben we nog pepperdepep :grin: )

Bovenaan