• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mdma trip

Mr.jiho

Wijs gebruiker
MDMA trip

Ik R1 en R2 waren juist weed gaan halen en gingen naar A haar huis.
We hadden dus 1gr mooie mdma kristallen voor ons 4.
A was alleen thuis dus we gingen daar de nacht doorbrengen. Voor mij was het de eerste X voor R1de 3-4de X voor R2 de 2deX en voor C de 2de of 3de X.
We deden de mdma in een grote glazen beker en daar roerden we een tijdje in zodat ie goed vermengd was met het water, dan namen we 4zetels met een tafeltje in het midden en dronken we onze glazen leeg en rookten we een jointje, BAH!! die vuile smaak! marja we moesten erdoor. Ik was ontzettend zenuwachtig maar de anderen zeiden me om gewoon rustig af te wachten, net zoals bij paddestoelen vroeg ik me af wanneer het zou beginnen maar ik wou de anderen er niet mee ergeren dus zei ik er niets van. plotseling begon R1 en R2 er wat van te voelen en stelden zich recht, ik werd nog nerveuzer omda ik er nog nix van voelde maar 5minuutjes later stelde ik me recht en plotseling kreeg ik een heerlijke gloed over me heen en rekte ik me uit zoals ik soms smorgens doe maar ik had het nog nooit zo lang en heerlijk gedaan als toen.dan opende ik m'n ogen terug en was ik helemaal verliefd op m'n omgeving. We begonnen wat rond te lopen en een beetje te roken en vanalles te aaien enzo...we waren goed weg.
we haalden boven wat muziek en zetten wat muziek aan. op dat moment deden ik r1 en r2 onze t-shirt uit omdat dat wat gemakkelijker was.
we opende een paar biertjes waar we heel de nacht lang af en toe wat van dronken.
Ik ontdekte dat water smaak had en vond het overheerlijk.We hebben gesprekken gehad over onze diepste gevoelens en onze grootste schaamtes, alles kwam eruit en hierdoor hebben we alle4 denk ik dingen kunnen verwerken in ons dagelijks leven, dingen waar we mee zaten maar na die avond het geen groot probleem meer vonden.
R2 hallucineerde ook het meest, hij wou de plant suiker geven omdat die dat nodig had en hij heeft een beeld laten meeroken van zijn sigaret.
Ook had ik een heel erg mooi glinsterend beeld ontdekt van een mooie vrouw waar ik en r2helemaal verliefd op werden.
Ik ben ook een beetje met C in het natte gras buiten gaan wandelen/hupelen/springen/dansen.
dan zijn we in bed gaan liggen met ons 4 en hebben we een jointje gerookt en de overschot van die gr ook nog genomen. We lagen in het bed een beetje moe en het was al uitgewerkt tot die overschot ook opkwam, aaahhh dat lekkere gevoel was er terug, nog een beetje gebabbeld enzo voor de rest van de avond en dan gaan "slapen".
ik zag echt vreemde beelden als ik m'n ogen dicht deed maar ben uiteindelijk toch in slaap kunnen vallen.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
We hebben gesprekken gehad over onze diepste gevoelens en onze grootste schaamtes, alles kwam eruit en hierdoor hebben we alle4 denk ik dingen kunnen verwerken in ons dagelijks leven, dingen waar we mee zaten maar na die avond het geen groot probleem meer vonden.

Interessant...! Zonde dat het nu niet meer bij therapie gebruikt mag worden.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja...dat is voor mij een van de beste dingen aan drugs, is moeilijk uit te leggen als je het nog niet hebt meegemaakt maar die avond heeft me veel geholpen nu nog altijd en is toch al bijna een jaar geleden :)

Mac...

Badass junkie
haha leuk, als je nog zo van je pillen kan genieten. Merk toch dat dat bij mij wat minder is, wel praat ik makkelijker, maar niet meer zo snel over mijn gevoelens. Maar van de andere kant is het ook wel heel erg afhankelijk met wie je aan het praten bent.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Mac... zei:
haha leuk, als je nog zo van je pillen kan genieten. Merk toch dat dat bij mij wat minder is, wel praat ik makkelijker, maar niet meer zo snel over mijn gevoelens. Maar van de andere kant is het ook wel heel erg afhankelijk met wie je aan het praten bent.

het was toen m'n eerste keer, nu kan ik niet meer zo van mdma geniet vind ik wel spijtig.
en dat was ook de enige keer voor ons alle4 dat we zo open over alles konden praten, da heeft echt deugd gedaan
was m'n beste drug-ervaring ooit :hearteyes:

maar ik ga die trip nog eens herschrijven want er zijn veel dingen die ik beter wil proberen verwoorden :)

Mac...

Badass junkie
Ja mijn eerste keer pillen vergeet ik ook nooit meer, ik hoor dat tevens van iedereen. Er gaat niks boven de allereerste keer dat je pillen pakt. Als ik dat gevoel nu nog zou krijgen zou XTC/MDMA echt wel mijn favo drug zijn, helaas :(

J0rrit

Badass junkie
Mac... zei:
Ja mijn eerste keer pillen vergeet ik ook nooit meer, ik hoor dat tevens van iedereen. Er gaat niks boven de allereerste keer dat je pillen pakt. Als ik dat gevoel nu nog zou krijgen zou XTC/MDMA echt wel mijn favo drug zijn, helaas :(

en als je 3 maanden w8 ofzo, dan krijg je t tog trug?

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Mac... zei:

en als je 3 maanden w8 ofzo, dan krijg je t tog trug?
Ja maar iedereen heeft zo`n beetje het idee na een maand van: Nog een keer :grin:

Mac...

Badass junkie
Nee krijg je nooit maar dan ook nooit meer terug, maar je komt wel net iets dichterbij als je ff wacht.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de eerste keer als je genoeg pakt dan gaat er echt een hele nieuwe wereld open en is het echt...wow...
de volgende keren ben je al in die wereld geweest en is het niet zo speciaal meer :(

J0rrit

Badass junkie
klopt ja

ff vraagje: stel je gooit 2 schijve ma je voelt r nauwelijks wat van, is t drie weken later dan al wat meer opgeladen? dus is t na 3 weken al de moeite waar om opnieuw te gooien?

Jeller

Badass junkie
bij mij is het geleden van augustus en ik heb nog ene pilletje liggen voor dit weekend normaal.. zal leuk worden normaal

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als ik jou was zou ik er nog een/of een halve bijkopen want als het een kutpil is zit je daar met je 4x per jaar en is die ene keer verpest :wink: :wave:

melissa

Wijs gebruiker
leuk reportje ja........
zo leuk dat ik t ook wel weereens wil proberen :grin: :grin:
ik nam mijn eerste en laatste pil 6 jaar geleden.....
nam toen gelijk een hele......
waarna er lichtelijke paniek ontstond onder mijn vrienden......
iedereen beweerde toen dat ik beter een halve had kunnen nemen,en beter thuis had kunnen beginnen,ipv in een bomvolle club.
tja toen had ik dat ding al in geslikt......
ik raakte dus ook flink in paniek,helemaal toen hij insloeg....
ik begon te zweten als een gek,en alles begon heel vaag te bewegen...
leek of ikzelf in sloom motion bewoog....
mijn ex mocht niet weten wat ik had gedaan,hij zou een uurtje later komen....
ik ben toen totaal van de kaart naar huis gevlucht......
hoe ik weet t niet meer........
eenmaal thuis voelde ik me pas echt lekker......
maar klopt t dus dat je beter met een halfje kan beginnen....
en is t normaal dat je zo de weg kwijt bent als hij inslaat,en je je daarna beter gaat voelen......

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
als ik jou was zou ik er nog een/of een halve bijkopen want als het een kutpil is zit je daar met je 4x per jaar en is die ene keer verpest :wink: :wave:

ik kan er wel nog één bijvinden en mss pak ik wel eens ene lijntje speed..
kga wel zien

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
Mr.jiho zei:

ik kan er wel nog één bijvinden en mss pak ik wel eens ene lijntje speed..
kga wel zien

? als t tog een kutpil is, dus wss weinig mdma, dan maakt t tog nie uit, dan gooi ie dag rna tog nog, als r tog ma weinig serotonine gebruikt is en dus ng gng over is:wink:

J0rrit

Badass junkie
melissa zei:
leuk reportje ja........
iedereen beweerde toen dat ik beter een halve had kunnen nemen,en beter thuis had kunnen beginnen,ipv in een bomvolle club.
en is t normaal dat je zo de weg kwijt bent als hij inslaat,en je je daarna beter gaat voelen......

altijd als ie inslaat bij mih, ben k altijd n paar minute duizelig achtig, best vaag en zie alles spr wazig, drna is t chill

minn

Badass junkie
DarkScope zei:
melissa zei:
leuk reportje ja........

altijd als ie inslaat bij mih, ben k altijd n paar minute duizelig achtig, best vaag en zie alles spr wazig, drna is t chill
en nu int ABN graag

J0rrit

Badass junkie
minn zei:
DarkScope zei:
melissa zei:
leuk reportje ja........

en nu int ABN graag

ja het is normaal dat je ff de weg kwijt bent als ie inslaat, vooral bij je 1e keer. Maar drna ga je je spr chill voelen en wat vooral mee speelde is dat je zon zorgen ging maken doordat je vrienden zo in paniek waren. Had je niet moeten doen. 1 enkele pil kan miss wekl erg heftig zijn voor de 1e keer ( ligt r natuurlijk aan hoeveel mg mdma ), maar nooit zo heftig dat je je zorgen moet maken als je 1tje in 1 keer dropt voor je 1e keer. Er kan egt nix mis gaan van 1 pilletje

Mac...

Badass junkie
Wel erg vervelend hoor melissa, dat je vrienden ipv je te geruststellen eerder ongerust gaan maken, mja...
Volgende keer beter, is het wel waard, fout gaan bij een eerste keer XTC is sowieso een zeldzaamheid.

Bovenaan