MDMA tussentijd

Graindor

Newbie
Hallo iedereen:)

Weet iemand ongeveer of het effect van MDMA ongeveer nog even goed is met 7 dagen ertussen of is dit verspilling van de MDMA omdat het effect dan misschien veel minder is?

alvast bedankt :wink:

dfssdfde

Badass junkie
2x op een week kan wel en zal niet echt een verminderd effect geven (toch niet zo heel veel), maar elke keer maar 7 dagen ertussen zal heel vlug gewenning geven

Graindor

Newbie
ah ok, dus ik zou morgen kunnen doen en op oudejaar nog eens?
Het is mijn bedoeling ook niet dit elke week te gaan doen, maar had dit beloofd aan ne vriend voor op oudejaar dusja :)

dfssdfde

Badass junkie
zou geen probleem moeten geven, als je niet té veel neemt ben je zeker 'hersteld' tegen de week erna

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik zou t niet doen, zonde van je oudejaar waar t effect niet meer zo chill zal aanvoelen als je t nu ook doet.

Graindor

Newbie
hmm zal er rekening mee houden en nog eens vragen aan mijn broer(Argulas) naar die vitamines voor na xtc gebruik...:)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Vitamines... beetje sporten.. goed slapen... sowieso goed :beer:

Maar je gaat echt geen vershil merken hoor! Wat je zelf al zegt je bent niet van plan 't nu ineens wekelijks te gaan slikken, dan zou 't een ander verhaal zijn.

enjoy

Supervlieg

Wijs gebruiker
Toch ff vermelden: zoals ik al zei het gevoel is hetzelfde alleen kan je het minder waarderen, het voelt niet meer van WOAH..

Bovenaan