MDMA twee dagen na elkaar

Graindor

Newbie
Een vriend van mij heeft gisteren iets van een 200mg MDMA genomen( het was ondertussen +-1jaar geleden) en hij vroeg zich af of het schadelijk zou zijn om op Nieuwjaar opnieuw MDMA te doen; Moet hij meer nemen en wat zijn de risico's en gevolgen voor je hersenen en dergelijke?

Alvast bedankt :stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Als je het de schade minimaal wilt houden kun je het het best hoogstens 1x per 3 maanden doen. Dus ja het is extra schadelijk, en het effect is veel minder leuk...

Special_K

Experimenterende gebruiker
Ik heb eens 200mg MDMA genomen op een feestje, en de dag erna 's avonds bij een vriend thuis hetzelfde (kan ik trouwens aanraden, is veel rustiger enzo: niet dat manische kauwen, gewoon heel relax en alles om je heen is mooi). Ik heb er geen psychologische of fysische problemen aan overgehouden.

982

Bewuste gebruiker
Kan met gemak, ik heb maandag, dinsdag, woensdag en donderdag aan de mdma gezeten.

-spaceman-

Badass junkie
^ Nou je ziet het, het kan... Het is natuurlijk schadelijker voor dan dat je het 1 keer in de zoveel tijd gebruikt... Maar het kan... Beter wel een maandje of 2 niet meer gebruiken erna... Al weet ik uit eigen ervaring dat dat geen makkie is....Snel genoeg denk dat het geen kwaad meer kan... Ik ben nu bezig met mn anti-mdma plan... nog zo'n 2 maanden niet gebruiken.... :)

Bovenaan