Thetripperr
Experimenterende gebruiker
Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt met 2 vriendinnen nu was dit voor 1 van mijn vriendinnen de eerste keer en wilt ze dat het effect stopt wat kan ik haar laten doen zodat het uitwerkt?
Ja, ze voelt het nog steeds even hard en wilt nog steeds dat het stopt ik heb haar nu gezegd dat ze moet proberen slapen en ja ik weet dat dit bijna onmogelijk isLaat je iets weten of ze zich beter voelt?
Ja, ze voelt het nog steeds even hard en wilt nog steeds dat het stopt ik heb haar nu gezegd dat ze moet proberen slapen en ja ik weet dat dit bijna onmogelijk is
En? Hoe is het gegaan?Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt met 2 vriendinnen nu was dit voor 1 van mijn vriendinnen de eerste keer en wilt ze dat het effect stopt wat kan ik haar laten doen zodat het uitwerkt?
Je kunt niet echt ervoor zorgen dat het stopt. Beter is om proberen iemand gerust te stellen. Dat kan door eerst goed te vragen wat er aan de hand is en hoe het voelt. Daarna kan je proberen om de tijdelijkheid van de ervaring te benadrukken ('het is zo weer voorbij'), of vertellen waarom die gevoelens er zijn ('je voelt je misselijk omdat MDMA je verteringskanaal prikkelt als bijwerking'). Tenzij er daadwerkelijk medische zorg nodig is natuurlijk. Dan moet je niet gaan zeggen van 'nou ga nog maar even wachten tot het voorbij is'.Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt met 2 vriendinnen nu was dit voor 1 van mijn vriendinnen de eerste keer en wilt ze dat het effect stopt wat kan ik haar laten doen zodat het uitwerkt?
Gast, heb jij genoeg van je leven?Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt…..
drugsforum.nl
Ja maar ik had dit nog nooit meegemaakt er was mij ooit eens verteld dat je niet slecht kon gaan op xtc…Daarbij, als jij voor jezelf al niet weet hoe er mee om te gaan, hoe onverantwoord ben je dan als je ook anderen hier in meeneemt?
Ja maar ik had dit nog nooit meegemaakt er was mij ooit eens verteld dat je niet slecht kon gaan op xtc…
Was jij niet diegene die op een SSRI zat?Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt met 2 vriendinnen nu was dit voor 1 van mijn vriendinnen de eerste keer en wilt ze dat het effect stopt wat kan ik haar laten doen zodat het uitwerkt?
Het combineren van XTC (MDMA) en antidepressiva is niet veilig. De antidepressiva zorgt ervoor dat de gewenste effecten van XTC minder of afwezig zijn. Het tijdelijk stoppen met het slikken van antidepressiva heeft geen zin. Zomaar stoppen kan ervoor zorgen dat de psychische klachten terugkomen of erger worden.
Heeft suiker dan geen enkel effect? Ik dacht dat dextro of cola zeker wel impact heeft in een mate.Was jij niet diegene die op een SSRI zat?
Bron:
![]()
Combinatie: XTC en antidepressiva
Wanneer XTC en antidepressiva worden gecombineerd, zullen de gewenste effecten van XTC minder of afwezig zijn. Combineren kan gevaarlijk zijn.www.drugsinfo.nl
En dat suiker verhaal om mdma of een trip te stoppen is een hardnekkige mythe.
Het is wel een goede vorm van afleiding, even iets zoets proeven en letterlijk bezig zijn met iets wat niet met drugs te maken heeft. Waardoor je je ongetwijfeld wat beter gaat voelen ipv te blijven denken "ik ga te hard of wat voel ik me rot". Je komt makkelijker uit de vicieuze cirkel met afleiding. Maar de drugs verdwijnen inderdaad niet sneller uit je systeem.En dat suiker verhaal om mdma of een trip te stoppen is een hardnekkige mythe.
DitHet is wel een goede vorm van afleiding, even iets zoets proeven en letterlijk bezig zijn met iets wat niet met drugs te maken heeft. Waardoor je je ongetwijfeld wat beter gaat voelen ipv te blijven denken "ik ga te hard of wat voel ik me rot". Je komt makkelijker uit de vicieuze cirkel met afleiding. Maar de drugs verdwijnen inderdaad niet sneller uit je systeem.
En ook door iets te eten/drinken met suiker erin stijgt je bloedsuikerspiegel waardoor mensen zich vaak wat beter gaan voelen.Het is wel een goede vorm van afleiding, even iets zoets proeven en letterlijk bezig zijn met iets wat niet met drugs te maken heeft. Waardoor je je ongetwijfeld wat beter gaat voelen ipv te blijven denken "ik ga te hard of wat voel ik me rot". Je komt makkelijker uit de vicieuze cirkel met afleiding. Maar de drugs verdwijnen inderdaad niet sneller uit je systeem.