• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA, Valentijn trip

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ciao DF members,

Een enkeling zal zich misschien nog een thread van mij herinneren, waarin ik een aantal vragen over het testen en doseren van pure MDMA stelde ter voorbereiding op een experimentje in privé-omgeving met mijn vriendin (L).
De reacties die ik heb gekregen waren erg behulpzaam en als dank(?) post ik bij deze een trip report van onze ervaring.

De titel van deze post is nogal dubbelzijdig aangezien ik daadwerkelijk een kleine Valentijn trip heb gemaakt met L naar het oosten van het land, alvorens wij de MDMA trip hadden, die ook nog eens op Valentijn viel.
Dat maakt dit onzinnige jaarlijkse gebruik wat boeiender zullen we maar zeggen.

Op de betreffende avond voelde ik mij al erg verbonden met L, ondanks dat wij de avond daarvoor een hele nare aanvaring hadden gehad.
Ik heb het idee eigenlijk ter plekke opgebracht, terwijl ik enige voorbereidingen (zoals de MDMA testen) al had gemaakt.
L was wat vermoeid, onder andere door de voorgaande avond, maar vond het wel een erg fijne en leuke gedachte en besloot na enige bedenktijd om 'het avontuur' aan te gaan.

Rond 22:30 hebben wij beiden een kleine dosering genomen en zijn wij met de woonkamer aan de haal gegaan. De sfeervolle open haard brandde al een paar uur en hebben wij voorzien van twee extra houtblokken. Daarnaast hebben wij een aantal kaarsjes aangestoken om de omgeving nog wat romantischer te maken en wat meubels aan de kant geschoven, zodat wij het slaapkamerbed naar het midden van de kamer konden slepen.
Nog wat relaxende (zen) achtergrond muziek op en de fijne setting was gecreëerd.

Hierop hebben wij drie kwartier tot een uur in bed gelegen met elkaar, waarin er niks gebeurde en wij eigenlijk vooral lagen te vechten tegen de slaap.
L puzzelde uit dat dit kwam omdat er iets was misgegaan bij het doseren en wij beiden een te lage dosis hadden genomen.
We namen wat bij en nadat een half uur verstreek voelde ik mij wat helderder worden. Dit was werkelijk de enige aanwijzing dat er misschien iets gebeurde en uitte zich alleen in het feit dat ik niet meer lag te knijpen met mijn ogen van vermoeidheid, maar in plaats daarvan met open ogen naar het plafond lag te staren en mijn verlangen naar slaap wat was weggeëbd.
L zei nog steeds niks te merken, maar ik merkte wel dat zij ook minder vermoeid oogde dan daarvoor.
Kort hierop voelde ik dat mijn huid (met name mijn pik) een stuk gevoeliger werd en wist ik dat de M met me aan de haal ging.
Ik stelde voor om wat andere, opzwepende muziek op te zetten en wisselde de langzame meditatiemuziek in voor een techno set, wat meteen het gewenste effect bereikte.
Ik zag de ogen van mijn vriendin oplichten en haar mondhoeken optrekken tot een brede, mooie glimlach.
De muziek kwam heel lekker door en het (oppeppende) effect van de M maakte ons direct ontzettend horny. Het duurde niet lang voordat er heerlijke, ruwe en gepassioneerde seks volgde.

Ik vermoed dat wij, vooral door L's enthousiasme, rond 00:30 besloten om nog wat bij te nemen.
Mochten er members zijn die dit lezen en van plan zijn eenzelfde avond te plannen, dan zou ik betreft dosering dus niet heel accuraat advies kunnen geven.
We begonnen vrij gedecideerd, maar toen de M eenmaal insloeg was de excitement gewoon te groot en was er een ding zeker; deze nacht mocht voorlopig niet eindigen.
Het hangt een beetje van je gebruikspatroon af hoeveel MG je het beste kan innemen, maar een goede maatstaaf is om het gewicht van de man in MG te nemen en voor de vrouw iets minder MG ten opzichte van haar lichaamsgewicht.

Nadat wij dus nog wat bij hadden genomen doken wij opnieuw het bed in.
L en ik voelen ons altijd erg comfortable bij elkaar, maar het leek erop dat de M op dit vlak toch nog ietsje extra bracht en het opzoeken van elkaars grenzen nog wat vrijer ging dan normaal.
Dit resulteerde in een intense doch korte sekservaring.
De M won het in principe van de D, om het zo te stellen.
De hoeveelheid die wij hadden genomen was hier zeker de aanleiding toe, maar ik vermoed dat het er überhaupt niet toe had gedaan na de eerste twee kleine doseringen.
Het is overduidelijk gewoon erg moeilijk om geruime tijd iets van een erectie staande te houden (no pun intended), laat staan een volle, en ik had mij er eigenlijk al op voorbereid dat daarin waarschijnlijk vroeg of laat problemen zouden ontstaan.
Ook het constant moeten blijven hydrateren, urineren en alles vochtig houden zorgt voor de nodige complicaties.
De seks was dus ondergeschikt aan de gehele ervaring en daar was ik tevreden mee, want ik hou heel erg veel van L en keek heel erg uit naar het liefdevolle, verliefde aspect van deze ervaring.
Zij zal daar undoubtedly hetzelfde in staan.

In de uren die volgden hebben wij van alles gedaan wat in ons opkwam.
Dit soort momenten zijn timeless en ik heb dan ook geen idee hoe laat onderstaande events plaatsvonden.

Mijn vriendin en ik hadden een aantal leuke en lekkere dingetjes klaargezet, waaronder warme massageolie, waarmee wij elkaar lekker in zijn gaan masseren. Dit voelde uiteraard intenser dan normaal door de werking van de M en was zowel enorm fijn om te ontvangen als om zelf te geven.
Zeker het masseren van de voeten ervoer mijn vriendin als heel intens (sowieso wel een beetje haar guilty pleasure) en bracht haar in extase, waardoor ik het des te meer regret dat wij hier niet veel langer de tijd voor hebben genomen.
Alle impulsen waren op dat moment echter moeilijk te onderdrukken en al snel kwam ik op het idee om samen een lekkere, warme douche te nemen. De warme, strelende waterstralen en gelijktijdig de zachte aanraking van onze gevoelige huiden op elkaar zorgde voor een fijne ervaring en een groot gevoel van verbondenheid.
Nadat wij ons vrij oppervlakkig hadden afgedroogd hebben we de ontspannende (zen) muziek weer opgezet en zijn wij, al zittend op speciale yoga kussens, vlak voor de open haard gaan mediteren.
Het was heel prettig om even rustig daar met mijn liefde te kunnen zitten en wat minder geoccupeerd te zijn met alle gedachtes en impulsen, die door het hoofd gierden.
Zo hebben wij daar een tijdje gezeten; na elke diepe inademing de verfrissende lucht langzaam in elkaars gezicht uitblazend; elkaar vertellend hoeveel we om elkaar geven en van elkaar houden; pratend over privé-zaken die ons bezighouden en waarin wij elkaar willen steunen.

Toen dit uiteindelijk tot een einde kwam (ik heb werkelijk geen idee hoe lang we zo hebben gezeten) zijn we weer tegen elkaar aan in bed gekropen en zijn we at some point in slaap gevallen.

Wij hebben relatief weinig last gehad van na-effecten van het gebruik.
L heeft de volgende morgen alleen hoofdpijn gehad, voelde nog een lichte spanning in haar kaken en merkte dat haar wangen een beetje stukgebeten waren.
Ik had in principe alleen een wat apart gevoel in mijn hoofd en maag (geen pijn), wat maar een aantal uur vasthield.
We zijn nu alweer een dag of vijf verder en van een comedown is geenszins sprake geweest.

De algehele experience was heel erg liefdevol en lekker, en was ons dus zeker positief bevallen.
Wij vinden het beiden zeker voor herhaling vatbaar en willen eventueel nog weleens een alternatieve drug proberen, waarmee de ervaring mogelijk nog intenser zal zijn en/of het hebben van seks gemakkelijker zal zijn.
Ik heb op dat vlak veel moois over GHB gehoord en L heeft al laten vallen daar waarschijnlijk ook open voor te staan. Daar zal echter vast nog wel in overlegd worden en een hoop informatie voor ingewonnen moeten worden, dus dat zal niet vandaag of morgen gebeuren.
Eerst überhaupt maar een gezonde tussenpoos inlassen.

Hopelijk beviel dit trip report. Dat zou betekenen dat ik er in het vervolg vast nog wel eentje uittyp.

De dagen die op de MDMA trip volgden waren ook nog onvergetelijk en ik koester deze aantal paar dagen als een van de mooiste herinneringen samen met mijn vriendin.
Het was echt een ervaring op zichzelf.

Have a good one,

S. Tessio.

Bobsacamano

Badass junkie
En zo zou iedere M of X ervaring moeten zijn. Heel herkenbaar van mijn eerste echte X ervaring. Je kan ook zo heerlijk rustig zijn op M/X ik heb toen ook gewoon 2 uur geslowdanced op het spul op de meest chille muziek. Oneindig zoenen en ja de seks is echt een ondergeschoven kindje.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Helenas zei:
Dit klinkt super fijn! Ik vind het erg mooi hoe liefdevol je over je vriendin praat :)
Dank je Helenas.
Ik vind het een leuke gedachte dat deze ervaring niet alleen opgeslagen ligt in onze hersens, maar dat ik met dit report een wat gedetailleerdere herinnering heb gecreëerd, die ten alle tijde teruggelezen kan worden door ons.

Bovenaan