Mdma verschillende uitwerkingen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik slik al 2,5 jaar ongeveer en ik blijf me toch verbazen over de uitwerkingen van Mdma.

Als ik Mdma poeder neem dan is alles heel spacy en word ik er sloom van.
Laatst had ik snoepjes getest op 135 mg mdma en daar werd ik heel actief van en niet zo heel vaag.
En nu heb ik snoepjes met Mdma erin dat zodra ze inslaan ik ineens in een hele andere dimensie zit!
Ik halucineer licht,maar ben zo vaag dat ik niet meer weet hoe me telefoon werkt en soms heel ff niet meer weet waar ik ben!

In alle 3 zit hoofdbestandeel Mdma,maar alle 3 werken ze zo verschillend.
Het is niet versneden met andere middelen,dus mijn vraag is :
Hoe kan Mdma zo verschillend werken?

J0rrit

Badass junkie
Kristallen is een andere vorm van mdma, deze werkt ook idd iets anders. Als er veel MDMA in je pil zit, wordt je natuurlijk vager, ook omdat een deel van de MDMA omgezet wordt in MDA. Ook ligt het aan de hgoeveelheid bindmiddel, zit er veel in, dan komt ie langszaam en geleidelijk op, zit er weinig in dan komt ie snel en heftig op, en krijg je een klap.

J0rrit

Badass junkie
ik heb vandaag hetzelfde ondervonden. Ik had met carnaval blauwe pillen met een duits kruis erop, en deze leken heel heftig, en ik was er compleet van overtuigd dat er een beetje MDMA inzat, met de rest een andere meer hallucinogene stof, MDA dacht ik ofzo.

We gooiden er twee tegelijk en het gevoel dat je ogen zo dicht vallen was echt heel heftig, en het leek ook meer trippy dan normaal. Pas na mijn derde had ik ff dat actieve lul moment van mdma, dat zo weer weg was, daarom dacht ik ook een beetje mdma. Ik had ook meteen zon soort trippy gevoel en kleuren om de lichten enz.

Wat bleek nu uit de test: 49 mg!!! mdma. Dat kan ik echt niet snappen, het leek echt een trippy stof. Ik had het wel toen 2 maanden niet gedaan, waardoor het trippy-effect van de mdma misschien heftiger leek omdat ik het niet meer zo gewend was? Kan dat? Love-gevoel niet gehad maar dat komt natuurlijk door de lage dosis mdma.

Maar dat heftige opkomende gevoel dat ervaar je als heftiger als er minder mdma in de pillen zit. Dit komt omdat als ze niet echt doorkomen, blijf je dat heftige gevoel houden, als er meer mdma inzit, waardoor ze echt goed doorkomen, dan ervaar je het gevoel niet meer als heftig omdat het al ingeslagen is. Zo ervaar ik het, en dat is mijn verklaring voor deze pillen, nog iemand die het zo vind?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Wat zit er naat MDMA nog meer in dan?
Allen zijn Mdma,maar bij degene waar ik heel actief van werd zat ook nog 1 mg Caffeïne in,maar daar word je alleen maar wakker van.
Is het zo dat de hoeveelheid mdma de uitwerking bepaald dan?
Ik weet dat een gedeelte mdma in mda word omgezet in het lichaam,maar toch werken ze zo verschillend.

Bovenaan