mdma -voor mij de beste drug ooit

Pereboom

Newbie
Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum maar ik zit hier met een brandende vraag

Ik ben van mezelf nogal een stille jongen die vaak op de achtergrond is, ik durf nooit tegen vrouwen te praten en als ik tegen ze praat kom ik nou niet echt goed over. Echter als ik mdma op heb, ben ik de sociaalste jongen die er is, binnen een praatje van een halfuur zijn de vrouwen zo goed als verliefd op me als ik onder invloed hier van ben. Is dit normaal? Ik vind het echt bizar dat elke keer dat ik mdma gebruik dat ik van een ingetogen jongen naar een super sociale jongen verander. Het lijkt net of ik dan met andere mensen hun gevoel kan spelen, ik weet precies wanneer ik wat kan zeggen, en voel andere veilloos aan, terwijl ik daar normaal gesproken zwaar moeite mee heb. Van pep en sos word ik zwaar moe of vaag, maar van mdma voel ik me gewoon gigantisch goed, en ik denk dat dat ook de reden is dat ik dan zo goed met mensen kan praten, omdat ik ook die uitstraling dan ook heb. De reden dat ik dit vraag is omdat ik afgelopen vrijdag dit weer heb gedaan in een soort tuinfeestje met 300 mensen, en toen bleek dus het bovenstaande weer. Ik ben dan echt overgevoelig voor de gevoelens voor andere mensen. Ik vroeg me af of andere mensen dit ook op deze manier ervaren. Het liefst zou ik elke dag mdma gebruiken, mja dit is helaas niet mogelijk :(

Groetjes,
Pereboom

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat kan heel goed kloppen, ik heb het zelf ook, MDMA maakt remmen los. Probeer het niet te vaak te doen, ook al werk het zo goed :) Je kunt het ook zonder MDMA, maar dat moet je leren :wink:

spacebilly

Belezen gebruiker
mdma zorgt indd voor heel veel empathie, dus het is niet raar dat je iedereen veilloos aanvoelt. dit gaat ook gepaard met veel zelfvertrouwen. er is geen schaamte meer en je durft over alles te praten. maar kijk uit dat je dit niet gaat gebruiken om jezelf steeds in die superleuke jongen te veranderen, diep van binnen ben je dit eigenlijk al wel en het kan ook zonder drugs! t vergt alleen een beetje ballen haha

Pereboom

Newbie
Bedankt voor jullie reactie, ik snap niet waarom god het niet heeft gemaakt dat iedereen zich altijd zo voelt, dan zou er nu wereldvrede zijn :tongueout:

mb90

Experimenterende gebruiker
En het feit dat (vrijwel) iedereen op dergelijke feesten zich precies zo voelt, maakt dat de sfeer echt geniaal is :grin: Ik ben normaal ook een tikkeltje rustiger en verlegen, maar als ik een pilletje op heb dan lul ik iedereen de oren van hun kop, en het mooiste is dat iedereen net zo chill terug praat. Dat geweldige gevoel wat je zelf hebt dat gun je iedereen, en het mooie is dat heel veel mensen op zo'n feest zich precies zo voelen :) Iedereen wil elkaar graag blij maken en iedereen geniet er ook van om andere mensen zo blij te zien :)... Damn, ik krijg weer zin in een feestje :grin:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Pereboom zei:
Ik ben van mezelf nogal een stille jongen die vaak op de achtergrond is, ik durf nooit tegen vrouwen te praten en als ik tegen ze praat kom ik nou niet echt goed over. Echter als ik mdma op heb, ben ik de sociaalste jongen die er is, binnen een praatje van een halfuur zijn de vrouwen zo goed als verliefd op me als ik onder invloed hier van ben.

Je kan het natuurlijk ook zo zien: 'Hey, ik ben sociaal en vrouwen vinden me leuk! Misschien komt het door de drugs, maar misschien komt het omdat ik het altijd wel binnen in mij heb gehad!'
Je bent nog steeds jezelf, je hebt nog steeds dezelfde hersenen, je hebt nog steeds dezelfde stem, je hebt nog steeds hetzelfde lichaam. MDMA is niet iets wat dat verandert, je hebt het gewoon in je. Neem het mee hoe je je voelt op MDMA, ook gewoon in het dagelijkse leven als je niet onder invloed ben. Durf op iemand af te stappen, durf gewoon lekker jezelf te zijn, want blijkbaar vinden mensen dat leuk!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pereboom zei:
Bedankt voor jullie reactie, ik snap niet waarom god het niet heeft gemaakt dat iedereen zich altijd zo voelt, dan zou er nu wereldvrede zijn :tongueout:
haha maar dan zou er ook niet veel meer gebeuren. Dan wordt er alleen maar gefeest en heeft nooit iemand meer honger :tearsofjoy:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Pereboom zei:
haha maar dan zou er ook niet veel meer gebeuren. Dan wordt er alleen maar gefeest en heeft nooit iemand meer honger :tearsofjoy:

:tearsofjoy: Hahahaha, dit dus :tearsofjoy:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je moet er eigenlijk gewoon voor zorgen dat je het zelfvertrouwen dat je hebt als je MDMA op hebt verplaatst naar je nuchtere leven. Kan je uit die drugsmomentjes nog heel wat halen (:

Ik ben ook veel rustiger geworden sinds ik de eerste paar keren xtc heb gebruikt. Sinds ik ervaren heb hoe het is om je nergens zorgen om te maken en dat iedere gedachte aan school je hoofd uitvliegt, ben ik in het dagelijks leven ook veel minder gestressd.

Waar je ookwel moet opletten is dat als je mdma ophebt je niet zo makkelijk meer emoties kan herkennen (dit is getest). Dus mss lijkt het alsof die mensen het heel erg leuk vinden maar het in werkelijkheid niet zo is

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Partypeople123 zei:
Waar je ookwel moet opletten is dat als je mdma ophebt je niet zo makkelijk meer emoties kan herkennen (dit is getest). Dus mss lijkt het alsof die mensen het heel erg leuk vinden maar het in werkelijkheid niet zo is
Daar heb ik voor mijn gevoel echt totaal geen last van hoor.
Kan mensen gewoon goed inschatten en als je op een feestje bent waar veel gebruikt word kan je met iedereen wel een leuk praatje maken.

R0mmelP0t

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Dat emoties niet herkennen komt mij ook niet bepaald bekend voor. Heb je een onderzoek oid? Ben er best benieuwd naar.

Bovenaan