Bespreek dit met je arts.Hoi!
Ik ben gewend zo af en toe wat mdma of xtc te gebruiken. Niets overdreven, gewoon keer of 5 a 6 per jaar. Nu krijg ik binnenkort een maagballon en ik vraag me af of ik dan alsnog veilig xtc kan gebruiken. Iemand ervaring?
Hij ziet me aankomen.....maar je hebt gelijk...Bespreek dit met je arts.
Ik zou dat risico niet nemen. Wss heeft het niet eens de kans om goed opgenomen te worden.Gaat mij erom of t veilig is voor de ballon..voor de rest geloof ik t wel
drugsforum.nl
Euhm....neeeeJe kan toch gewoon de xtc oplossen in water en anaal inbrengen?
Een maagballon zoiets heel anders als een maagverkleining. Ik word niet geopereerd, dus mijn maag is intact. Ik heb er alleen een ballon in liggen.Pilletje na een maagverkleining
Hoi allemaal! In februari dit jaar heb ik mijn maag laten verkleinen. Dit was noodzakelijk, ik was echt veel te dik en voor mij de beste oplossing. Ik weet wel dat bepaalde medicatie dus niet meer goed opgenomen wordt (Ibu, diclofenac, naproxen etc. mag alleen nog maar paracetamol) Vanaf nov...drugsforum.nl
Waarom nietEuhm....neeee
Je bent echt niet de eerste hoor. Is niks mis mee. Het is een arts hè... Denk dat je beter daar advies van kan aannemen dan van ons op dit gebied.Hij ziet me aankomen.....maar je hebt gelijk...
Ow sorry dat wist ik nietEen maagballon zoiets heel anders als een maagverkleining. Ik word niet geopereerd, dus mijn maag is intact. Ik heb er alleen een ballon in liggen.
Inderdaad, boof that shit!Waarom niet
Rectaale administratie van mdma is zeer effectief en werkt zelfs beter.Hij ziet me aankomen.....maar je hebt gelijk...
Ook nog een betere rush? Dat wist ik niet. Ik ben om! Ik ga het ook es proberen met m.Rectaale administratie van mdma is zeer effectief en werkt zelfs beter.
Helft van de dosis nodig comeup gaat van 1 uur naar nog geen 30m totaal duratie is goed betere rush en komt niet in je maag!
Het is geen maagverkleining, maar een soort ballon die je inslikt en die vervolgens 80% van je maag inneemt, zodat je sneller verzadigd bent en alvalt. De voedingsstoffen en de drugs komen dus wel in je maag.Als dit een soort maagverkleining ingreep is. Dan kan je zwz de eerste 6 weken niet roken drinken of drugs aanraken ivm de wond in je maag. Daarna zou het wel kunnen maar zou je minder nodig hebben van alchol bv dus pas op met in een x teveel pakken.
De rush is wat mij betreft beter.Ook nog een betere rush? Dat wist ik niet. Ik ben om! Ik ga het ook es proberen met m.
Duurt de trip wel net zo lang?
Hoeveel mg gebruik jij bij rectaal? En oraal? Dan heb ik een referentiekader.De rush is wat mij betreft beter.
Het duurt niet zolang als Oraal maar ook weet langer Dan nasaal.
Als je je bedenkt dat je Al piekt bij 20-30m Dan valt het verschil met de oraale duratie wel mee.
Ok, dan denk ik dan 80 mg voor mij een goede dosis is. Pak je dan ook 1 keer bij?*teveel*
Vaak Oraal 175mg en rectaal 80-100mg
Heeft jou arts iets gezegd over het gebruik van cocaïne bij een maagballon? Alvast bedankt.Voor iedereen die nieuwsgierig is:heb he t de arts gevraagd en mdma kan geen kwaad voor de maagballon