• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA/XTC. Therapeutisch.....

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Waaw, knap dat je het zo met je zoon kan overleggen, dat getuigt van veel respect :)
Vind het echt super dat je je zoon een jointje laat roken, en een keer paddo's eten ofzo
jullie hebben volkomen gelijk, je zoon zal denk ik sneller zeggen dat hy het al eens gedaan heeft zonder dat jullie het weten, anyways Chapeau voor jullie

KoxBox

Badass junkie
Junk Deluxe zei:
Waaw, knap dat je het zo met je zoon kan overleggen, dat getuigt van veel respect :)
Vind het echt super dat je je zoon een jointje laat roken, en een keer paddo's eten ofzo
jullie hebben volkomen gelijk, je zoon zal denk ik sneller zeggen dat hy het al eens gedaan heeft zonder dat jullie het weten, anyways Chapeau voor jullie

Ik kan ook alles zeggen/bespreken met m'n ouders over drugs. Ik moet zeggen dat dat wel bevrijdend werkt, ik zou het echt niet kunnen om alles te verzwijgen en altijd zo stiekem te moeten doen.

Ze hebben zelf ook veel geëxperimenteerd vroeger, en mijn vader blowt nog dagelijks. :)
Dus het is ook altijd leuk om naar hun ervaringen te luisteren natuurlijk. :beer:

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:

Ik kan ook alles zeggen/bespreken met m'n ouders over drugs. Ik moet zeggen dat dat wel bevrijdend werkt, ik zou het echt niet kunnen om alles te verzwijgen en altijd zo stiekem te moeten doen.

Ze hebben zelf ook veel geëxperimenteerd vroeger, en mijn vader blowt nog dagelijks. :)
Dus het is ook altijd leuk om naar hun ervaringen te luisteren natuurlijk. :beer:
dat wouwen je ouders misschien ook vermijden dat je het stiekem gingen doen, en kijk nu naar het resultaat , ik denk dat het best wel fijn is om alles tegen je ouders te kunnen/durven zeggen :tongueout:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Met je ouders open over drugs kunnen praten is zeer goed. Als zij het kunnen opbrengen om er over te praten en je niet te veroordelen zal de kans dat het ergens misloopt verkleind worden.

Respect voor de ouders die dat kunnen !

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Met je ouders open over drugs kunnen praten is zeer goed. Als zij het kunnen opbrengen om er over te praten en je niet te veroordelen zal de kans dat het ergens misloopt verkleind worden.

Respect voor de ouders die dat kunnen !

QFT!

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Mooi rapport.
Ik denk dat er zoveel mensen reageren, omdat je waarschijnlijk een van de eerste vaders bent die over de vader/zoon relatie met drugs begint.
Hier is het even wat anders. Mijn moeder is behoorlijk close-minded en schrikt al heel erg van een enkel biertje. Mijn vader, aan de andere kant, heb ik afgelopen vaderdag vijf wietzaadjes gegeven. Hij wou altijd al eens blowen, maar wil nooit naar de coffeeshop, omdat hij leraar is. Ondanks dat hij weet dat ik blow, ben ik nooit verder gegaan. Ik praat er erg veel over met mijn vrienden.
Veel succes nog gewenst met het volbrengen van het komende ouderschap :wink:
Ps. Ik ben je jongste van de drie en het meest 'los geslagen'...

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
Heerlijk raport,
Ik word precies zo opgevoed heb de delfde leeftijd als uw zoon Al vind ik wel dat hoe je je kind ook opvoed ze hebben zelf een innerlijke drang naar drugs of niet . En misschien als ik niet zo veel uitgelegd had gekregen zou ik minder nieuwsgierig zijn . Al heb ik wel veel gehad aan hun kennis wat fijn is bij experimenteren.
prettig kennis te maken :)

Ondanks dat het report al dik 2 jaar oud is, toch nog even een reactie :) Je beschrijft exact wat wij ook beleven.... MDMA is echt da bomb voor ons. Dat heerlijk euforische, en ook de hallucinaties vinden wij mega om mee te maken. De laatste keer reden er bij mij hele gestileerde zwarte autootjes en fietsjes over het plafond... je weet dat het gebeurd en toch kan het niet, je kunt ze ook nawijzen, errug grappig. Keer daarvoor zakten aan draadjes uit het plafond hele gekleurde libelles, onwijs mooi gezicht. Je voelt je ook zo extreem happy.... heerlijk heerlijk heerlijk.

Ik las dat jullie love gevoel wat aan het afnemen is na een aantal keren gebruikt te hebben. Dat hadden wij ook, we zijn toen heel strikt terug gegaan naar 1x per 2 maanden, dus max 6x per jaar. En geloof me dat helpt heel erg, dan is elke keer weer een feestje. Wij hadden toen we vaker slikten ook soms zulke slechte ervaringen dat we baalden dat we genomen hadden, 1 grote teleurstelling. Dat voorkom je door strikt eens in de 8 weken te gebruiken !

Veel plezier verder, a.s. vrijdag is het voor ons 8 weken geleden dus dat gaat helemaal top worden vrijdag !

Ciao4Now,

Space Cowboy

Mike zei:
Veel plezier verder, a.s. vrijdag is het voor ons 8 weken geleden dus dat gaat helemaal top worden vrijdag !

En? Hoe was het?

Het was wederom geweldig, wat meer mellow deze keer, en hebben de avond afgesloten met een joint. Daarvan heb ik een uur vlak van het lachen gelegen is mij verteld. Kortom zeer geslaagd en relaxed weer allemaal !

Bovenaan