MDMA

k00k

Bewuste gebruiker
Hoi,

Zaterdag heb ik voor de tweede keer in mijn leven MDMA gebruikt. Helaas voelde ik er niks van, de eerste keer dat ik gebruikt heb voelde ik het ook niet zo erg. Ik voelde me alleen maar energiek en fit. Ik heb afgelopen zaterdag 5 wijsvinger dipjes genomen. Is het de kwaliteit van het spul (niet getest)? Ligt het aan mij? Want mijn vrienden gingen afgelopen zaterdag wel lekker op dit spul. :rock:

Trouwens, ik heb een lichte maaltijd gegeten (macronie). 2 biertjes gedronken en verder niks.

Gr.

Lood

Experimenterende gebruiker
Tja het effect wordt als je tenminste niet te veel pakt nou eenmaal niet heel heftig bij M, je moet niet verwachten dat je gaat trippen ofzo. misschien de dosis met 20% ofzo verhogen (5likjes zou lijkt me niet perse te weinig) dan krijg je de leukere effecten denk ik wel.

k00k

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
Ik gooi gewoon een gram MDMA in een literfles cola en zuup m in 1 keer leeg... :openmouth:

Dat smaakt voor de meter niet! :P Maarja een hele gram? :P Dat is 1000 mg, dat is gelijk aan 8 goede pillen? Dan ga je keihard. Trouwens ik ben 1,96 en weeg 90 kilo. Hoeveel dippen zou ik normaal dan moeten nemen voordat ik 't zou moeten voelen? En hoeveel mg is 1 wijsvinger dipje?

k00k

Bewuste gebruiker
k00k zei:
Skippy zei:
Ik gooi gewoon een gram MDMA in een literfles cola en zuup m in 1 keer leeg... :openmouth:

Dat smaakt voor de meter niet! :P Maarja een hele gram? :P Dat is 1000 mg, dat is gelijk aan 8 goede pillen? Dan ga je keihard (ligt aan de kwaliteit ook hé). Trouwens ik ben 1,96 en weeg 90 kilo. Hoeveel dippen zou ik normaal dan moeten nemen voordat ik 't zou moeten voelen? En hoeveel mg is 1 wijsvinger dipje?

Skippy

Wijs gebruiker
Gooi het dan in ijsthee, dan proef je er haast niks van.
En ja, MDMA moet je niet proeven ..
En als ik M neem, wil ik hard gaan, das het mooiste.. lekker wazig zijn niet meer weten waar je het over hebt.. heerlijk!

Skippy

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Dat bereik je met een halve gram mdma ook wel :P

Ja oke, ik gooi meteen alles erin, ben ik er meteen van af :wink: en ik kan de hele avond voort zonder me zorgen te maken dat het bijna op is :P

langeman

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Dat bereik je met een halve gram mdma ook wel :P

Als je dealer niet superkut is, dan moet dat wel lukken ja, maar als het echt goed is heb je aan een kwart gram genoeg.

Alleen gewicht in combi met zuiverhuidspercentage zegt iets...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wie gaat nu aan de hand van zijn vingers bepalen hoeveel hij op heeft... Begin met 1 mg/kg en bouw zo op, als je aan 2mg/kg zit en je voelt nog steeds niks heb je gewoon klote spul...

Veel plezier ermee :wink:

Lizzert

Newbie
Het is ook afhankelijk van wat je neemt lijkt me... welk spul.

Ik heb zo'n 2 jaar geleden voor het eerst xtc gebruikt, pilletje groen met een glanzende buitenkant. Eerste keer had ik nauwelijks iets, beetje wazig en heel relaxt. Daarna nog een gedaan met dezelfde, in totaal zo tussen 22 en de volgende ochtend 6 uur 4 van die groene glanzende dingen op... wel relaxt maar verder noppes terwijl mijn vriendin lag te stuiteren naast me en vanalles zag. Nam een tijd later weer die groene en zag de gele bloemen op de hoes van het dekbed aan voor broodjes ei... :tearsofjoy:

Heb een hele tijd later weer eens zo'n groene genomen, ik was alleen en had een halve fles rode port op. Nam 1 pil en binnen 10 minuten totaal van het pad af, drukte mijn peuk uit in de asbak en het leek of de as een vulkaan was die uitbarste en over de rand van de asbak liep. Vriendin kwam beneden en zag me rond lopen als een kraanvogel door de huiskamer, zo had zij ook een wereld avond want ze heeft zich suf gelachen... LOL

Zozie je dat het elke keer en in elke situatie anders werkt. Helaas het afgelopen jaar hebben we geen goed spul meer kunnen krijgen. Als laatste van die licht blauwe mercedes dingen maar daar hebben we praktisch niets van behalve kokhalzen... rommel dus al waren ze getest.

Misschien binnenkort eens wat beter spul hopen we, we zitten niet in het circuit en voor ons is het geen must have... tis leuk op zijn tijd maar wees voorzichtig er is dus ook veel rommel in omloop helaas.

arjan1234

Laat het sowieso eens testen. Dat kan nooit kwaad. Ik heb ook enige tijd matige materiaal gehad (ene keer kwam er 80% uit de test en de andere keer 55%). Inmiddels een mooie gemiddelde van rond de 80% (afgelopen vrijdag kwam er 79,8% uit).

Maar er kan meer aan de hand zijn dan het aantal mg's en de kwaliteit van de MDMA. Bijvoorbeeld hoe je stemming al vooraf is of juist op het moment zelf. Wat je gegeten hebt. Hoe uitgeslapen je bent. In welke omgeving je zit. Alles kan ertoe leiden dat het de ene keer geweldig is en de andere keer barslecht.
Preloaden kan ook nog weleens helpen.

Maxime

Vrijdagavond, na 5 jaar, nog een keer MDMA gebruikt.
De bedoeling was om een lichte test te doen thuis alvorens 200mg te droppen op een party.
Setting, huiskamer/homestudio. Bezigheid, muziek maken met midicontrollers en synts.
Start ->
Omstreeks 01.30u genomen in bommetje (vloeitje) van 75mg.
1.45u ?? niets?? bommetje erbij, joint erbij... 2.00u sloeg de eerste dus in :hearteyes: :hearteyes:
Voelde me 1 met de geluiden, het druipte er vanaf.
2.30 BOEM 2de sloeg in, ben moeten stoppen met muziek maken en overgeschakeld op luisteren.
Ik voelde op dit moment dat m'n kaken strakker voelden en besloot 1gr GHB erbij te doen "just to take the edge off".
3.00u Lekker spacen, alles is super!! De G begint te werken, blijf kaakgevoel wel hebbe, maar het is controleerbaar. Joint erbij hoppa.
6.00u merk dat de piek voorbij is, kom terug wat op aarde. Heb zin om te praten dus ik zoek hier wat mensen om te chatten op DF forum. Joint erbij hoppa
7.00u Het begint rustig weg te ebben, ik schakel over op GHB, 2 gram deze keer.
8.00u het wegebben duurt wel lang :hearteyes: Af en toe nog steeds space momenten.
De zetel zag er verschrikkelijk goed uit plotseling...
11.00 HONGER!!! versgebakken broodjes met roerei, mjam mjam
dat was het zowat.

grtz Maxie

iSmokex

Bewuste gebruiker
Lood zei:
Tja het effect wordt als je tenminste niet te veel pakt nou eenmaal niet heel heftig bij M, je moet niet verwachten dat je gaat trippen ofzo. misschien de dosis met 20% ofzo verhogen (5likjes zou lijkt me niet perse te weinig) dan krijg je de leukere effecten denk ik wel.
Het effect van mdma niet heftig? Ik weet nog de eerste keer mdma, ik wist niet wat me overkwam! Het was dan ook wel mijn eerste aanraking met harddrugs.
Maargoed, keren erna vond ik ook nog wel heftig, en nu als ik er genoeg tussen laat zitten en een normale dosis neem vind ik het ook wel heftig :-P
Maarja, het is dan ook maar subjectief.

OT

Koop pillen, laat ze testen. Dan zou ik de hoeveelheid nemen waarvan het aantal mg's overeen komt met 1a 2 x je lichaamsgewicht in kg. (Dus weeg je 70 tussen de 70 en 140 mg nemen). Al heeft iemand boven me dat vast al verteld..
Of gewoon mdmakristallen/poeder, laat het testen en weeg het af. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
De eerste keer was toch een soort van epifanie voor mij (en vele anderen) en de week erna 70mg ook. Lijkt me dat het inderdaad wel meevalt met de mildheid van MDMA, en ik had buiten Ketamine en GHB alle gangbare partydrugs al gehad toen ik het de eerste keer nam. MDMA is veruit een van de meest intense wat mij betreft.

Bovenaan