schranziewanzie zei:ook nog nooit van paarse mdma kristallen gehoord
al getest ??
moet ik anders tester van dienst spelenroaren* zei:schranziewanzie zei:ook nog nooit van paarse mdma kristallen gehoord
al getest ??
nope nog niet getest, zelf gebruik ek het niet, en kwoon in belgie dus hier zijn er niet echt testcentra's, maar als ek zo een paars kristalletje op men tong leg, smaaktie wel hetzelfde als gewone witte, kbedoel dat je het smaakt dat het md is, daarom denk ek dat het door het chemisch proces is ofzo

kon proberen heroaren* zei:hehe nice trydan testek het liever wel zelf :P
roaren* zei:als het kristallen zijn .. wellicht niet, denk ik :P
nuja vanavond lekker uitproberen![]()
hoeveel van een gram heb je eigenlijk>? 
need^weed zei:roaren* zei:als het kristallen zijn .. wellicht niet, denk ik :P
nuja vanavond lekker uitproberen![]()
omg er is hier iemand jaloers![]()
![]()
Veel plzier vanaaf, geniet ervanhoeveel van een gram heb je eigenlijk>?
![]()
Frisko zei:das mdma voor in de vogelkooi te gooien gekkk,kan je vogel der lekker op poepen :P :P :P
Idd een fabeltje.Intoxicated zei:echt dat fabeltje dat je van pure mdma niet brak word...![]()
roaren* zei:zaterdag getest, shit man, lang geleden dat ek nog zo heb staan bokken
khad 3 capsulen genomen en er zat zo rond de 100-150 mg in, maar kheb egt het gevoeld dat men serotonine heel uitgeperst is :P niets kan me precies doen lachen![]()
Mr.jiho zei:heeft wel wat neveeffecten maar het gevoel is wel![]()

roaren* zei:inderdaad, ligt natuurluk aan de samengang van situtaties, in jou geval mr jiho zou ek dan ook dolgelukkig zijn, maar in mijn geval is het nie zo, nuja voel me vandaag toch al wat beter dan gistern, heb tenminste al een paar keer kunnen lachen :P , kbeklaag het me nu wel een beetje dat ek et zaterdag heb genomen, want morgen ga ek naar bassleader en ben van plan om daar ook wat te nemen, en kzal waarschijnluk ng niet zo in orde zijn tegen dan.. dusja, het gevoel zal zeker niet zo goed zijn al zaterdag![]()
Mr.jiho zei:naar anijs ruiken?!
nog nooit van gehoord hoor
![]()
caatje zei:Mr.jiho zei:naar anijs ruiken?!
nog nooit van gehoord hoor
![]()
ik ook niet, maar kheb vandaag pillen gehaald en die ruiken naar anijsIk denk dat ik ze vanavond maar door de warme melk doe ofzo
![]()
spliffsnatcher zei:anijs smaak en geur komt van de safrool, de basisstof van mdma.
werd vroeger gebruikt in snoep als smaakstof. Ondertussen kankerverwekkend gebleken.
laan zei:Woot betere site dit trouwens.. Pillen die naar annijs ruiken hoeft niets mis mee te zijn hoor. Door de melk gooien lijkt me een puik plan inderdaad![]()
DUH dat het een grapje was.. hallocaatje zei:laan zei:Woot betere site dit trouwens.. Pillen die naar annijs ruiken hoeft niets mis mee te zijn hoor. Door de melk gooien lijkt me een puik plan inderdaad![]()
was maar een grapje heLijkt me niet te drinken brrr
Nee niet te zuipen idd