mdma

roaren*

Bewuste gebruiker
kheb onlangs mdma gekocht, en het zijn mooie kristallen maar sommige kristallen zijn paars, hoe zou dat komen ? door het chemisch proces ofzo ?

A

Anonymous

Gast
Ik heb wel eens bruine mdma gezien(oehh wat was dat goed spul) en witte, maar roze??

roaren*

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
ook nog nooit van paarse mdma kristallen gehoord
al getest ??

nope nog niet getest, zelf gebruik ek het niet, en kwoon in belgie dus hier zijn er niet echt testcentra's, maar als ek zo een paars kristalletje op men tong leg, smaaktie wel hetzelfde als gewone witte, kbedoel dat je het smaakt dat het md is, daarom denk ek dat het door het chemisch proces is ofzo

Psykaholik

Wijs gebruiker
roaren* zei:
schranziewanzie zei:
ook nog nooit van paarse mdma kristallen gehoord
al getest ??

nope nog niet getest, zelf gebruik ek het niet, en kwoon in belgie dus hier zijn er niet echt testcentra's, maar als ek zo een paars kristalletje op men tong leg, smaaktie wel hetzelfde als gewone witte, kbedoel dat je het smaakt dat het md is, daarom denk ek dat het door het chemisch proces is ofzo
moet ik anders tester van dienst spelen
ge brengt het maar langs
doe het ook gratis en voor niets :openmouth: :openmouth: :openmouth: :mrgreen: :wave:

roaren*

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
roaren* zei:
als het kristallen zijn .. wellicht niet, denk ik :P

nuja vanavond lekker uitproberen :grin:

omg er is hier iemand jaloers :openmouth: :openmouth:

Veel plzier vanaaf, geniet ervan :mrgreen: hoeveel van een gram heb je eigenlijk>? :wave:

hehe, ja heb veel scheve mensen gezien gisteren, kheb ze wel zelf niet uitgetest, khad gistern ook niets van dope genomen dus kzei nou waarom niet ng een avond proberen dan heb ik heel et weekend niets genomen, en das gelukt ook :)

nja van een gram, is tezien hoe zwaar je wilt gaan hé :P als ik mijn capsulen maak weeg ik een gram af en verdeel hem in 7 delen, dus dat zijn 7 capsules van 1gr, maar dat is al redeluk zwaar denk ek, dus je kan ook gemakelijk wel 8 of 9 capsulen uit een gram halen

boy: ja idd denk ek ook, nuja, tis goeie dus je ziet mij niet klagen :P :)

misssloca

Experimenterende gebruiker
mdma kristallen

Kristal moet BEIGE/TRANSPARANT zijn en naar ANIJS ruiken! Dan heb je goede!!! Zoveel mogelijk klontjes IPV poeder dan zie je beter dat er geen rotzooi door heen is gegooid! Ik heb zelf super kristallen en ben er heel blij mee! Beter dan pillen.. elk weekend lekker waus van een paar likkies!!! :P En niet brak de dag erna !!!! xxx

@boy Heeeeey jij ook hier !!! LOL

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
kleur maakt niet uit

Grijs paars wit geel zolang het maar een lichte schijn is kan het geen kwaad, dat is gewoon een restant van de reactie. Dus ja als er ergens in je vacuum een klein gaatje is, dan trek je niet al die kleur er mee uit. Kan dus echt niet veel kwaad.

Knal paars is dus foute boel.

MDMA voel je idd minder brak de ochtend nadien. Het brakvoelen komt vooral door de conditie voor het gebruik. Ben je niet gewend om 6 uur rond te springen ja dan voel je dat. Rook je die avond 2 pakken sigaretten erdoor je dan voelen je longen dat. Loop je met je bezwete lijf door de koude uiteraard voel je dat ook.

Maar als je het thuis gebruikt met de vriendin dan voelt dat al heel wat anders aan de volgende dag.

roaren*

Bewuste gebruiker
zaterdag getest, shit man, lang geleden dat ek nog zo heb staan bokken

khad 3 capsulen genomen en er zat zo rond de 100-150 mg in, maar kheb egt het gevoeld dat men serotonine heel uitgeperst is :P niets kan me precies doen lachen :(

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
roaren* zei:
zaterdag getest, shit man, lang geleden dat ek nog zo heb staan bokken

khad 3 capsulen genomen en er zat zo rond de 100-150 mg in, maar kheb egt het gevoeld dat men serotonine heel uitgeperst is :P niets kan me precies doen lachen :(

Daarom heb ik een afkeer van mdma gekregen.
Ik had laatst hele goeie de beige/trans. anijs shit idd en ging van 1 capsule 150mg al dubbel zien 2 uur later nog een erachteraan.

Zwaar leip met lichte hallucinatie's en een heerlijk gevoel,maar wat je daarna de volgende dag voor moet inleveren bah bah...

Niet echt brak maar zo'n vies chemisch gloedje over je heen en idd het gevoel of de serotine uit je bolletje is geperst,niets is meer leuk,nergens zin in..

Was alweer 1,5 jaar geleden de laatste keer,ik weet nu weer waarom dit
zo lang geleden was. :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
idd maar die neveneffecten hangen er echt van af, m'n vorige vriendin ben ik tegengekomen op mdma, geweldige nacht gehad, dan allebei de comedown maar we waren allebei nog dolgelukkig omdat we elkaar hadden alhoewel we ons normaal heel erg kut zouden gevoeld hebben....
begrijp je het een beetje? :stoned:

roaren*

Bewuste gebruiker
inderdaad, ligt natuurluk aan de samengang van situtaties, in jou geval mr jiho zou ek dan ook dolgelukkig zijn, maar in mijn geval is het nie zo, nuja voel me vandaag toch al wat beter dan gistern, heb tenminste al een paar keer kunnen lachen :P , kbeklaag het me nu wel een beetje dat ek et zaterdag heb genomen, want morgen ga ek naar bassleader en ben van plan om daar ook wat te nemen, en kzal waarschijnluk ng niet zo in orde zijn tegen dan.. dusja, het gevoel zal zeker niet zo goed zijn al zaterdag :(

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
roaren* zei:
inderdaad, ligt natuurluk aan de samengang van situtaties, in jou geval mr jiho zou ek dan ook dolgelukkig zijn, maar in mijn geval is het nie zo, nuja voel me vandaag toch al wat beter dan gistern, heb tenminste al een paar keer kunnen lachen :P , kbeklaag het me nu wel een beetje dat ek et zaterdag heb genomen, want morgen ga ek naar bassleader en ben van plan om daar ook wat te nemen, en kzal waarschijnluk ng niet zo in orde zijn tegen dan.. dusja, het gevoel zal zeker niet zo goed zijn al zaterdag :(

Gewoon een keer lsd in het weekend nemen,dan loop je de hele verdere week met een smile op je face :grin:

Mdma is een geest/mooth doder naderhand,vandaar ook dat ie onder de amphitamine valt...

caatje

Badass junkie
Mr.jiho zei:
naar anijs ruiken?!
nog nooit van gehoord hoor
:rolleyes:

ik ook niet, maar kheb vandaag pillen gehaald en die ruiken naar anijs :confused: Ik denk dat ik ze vanavond maar door de warme melk doe ofzo :grin:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
anijs smaak en geur komt van de safrool, de basisstof van mdma.
werd vroeger gebruikt in snoep als smaakstof. Ondertussen kankerverwekkend gebleken.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
anijs smaak en geur komt van de safrool, de basisstof van mdma.
werd vroeger gebruikt in snoep als smaakstof. Ondertussen kankerverwekkend gebleken.

Zou idd goed kunnen,las net in een politieverslag van de klpd,dat er een anijsachtige geur hen tegemoet kwam bij een inval in een mdma lab.

Ach en ja dat die stof kankerverwekkend zou zijn ,als het al die jaren vroeger ook snoep heeft gezeten.....maar wel iets om over na te denken..

Ik schrik er eigenlijk niet van,ik was al in de veronderstelling dat er voor ons bepaalde nu verboden chemische goedjes in zouden zitten die alleen nog worden geproduceerd in china of oostblok.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Idd psychonaut jij reageert er teminste nuchter op, ik werk in de chemise sector en ik krijg het ervan als er weer is een idioot komt vragen van zijn die stoffen niet giftig of kankerverwekkend.

fucking hell, zelfs water is giftig als je er maar genoeg van neemt.

Safrool valt heel goed mee que giftigheid, de primaire reden waarom het illegaal is, is vanwege de aanmaak van MDMA. dus enkel nog via grote bestellingen vast te krijgen bij de producenten.

Rain

Bewuste gebruiker
Woot betere site dit trouwens.. Pillen die naar annijs ruiken hoeft niets mis mee te zijn hoor. Door de melk gooien lijkt me een puik plan inderdaad :grin:

caatje

Badass junkie
laan zei:
Woot betere site dit trouwens.. Pillen die naar annijs ruiken hoeft niets mis mee te zijn hoor. Door de melk gooien lijkt me een puik plan inderdaad :grin:

was maar een grapje he :confused: Lijkt me niet te drinken brrr

Rain

Bewuste gebruiker
caatje zei:
laan zei:

was maar een grapje he :confused: Lijkt me niet te drinken brrr
DUH dat het een grapje was.. hallo :wave: Nee niet te zuipen idd

Bovenaan