• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA

0verdose

Newbie
Gisteravond heb ik een hele vette trip gehad.

We zaten met een groep vrienden gezellig met elkaar te knallen,
Ik had 200 mg mdma gehad en ik tripte hem behoorlijk de pan uit.

Ik zat lekker muziek te luisteren met m'n mp3 speler en zat met m'n ogen dicht naar de vetste dingen te kijken, om een kleine beschrijving van de wereld te geven waar ik op dat moment inzat moet je deze plaatjes bekijken,

http://www.worldofescher.com/gallery/A25L.html
http://www.worldofescher.com/gallery/A27L.html
http://www.worldofescher.com/gallery/A23L.html

ik zag alles heel helder en het was gewoon een film die ik in mijn hoofd kon bekijken...

ik zat al een half uur ofzo met m'n ogen dicht en met een kapusjon over m'n hoofd gericht naar de grond, de mensen om me heen hadden besloten om even te kijken of ik nog leefde en een van die gasten gooide een bierdopje naar me toe,

het was echt heel vaag want ik hoorde niks omdat de muziek fucking hard stond en ik zag niks van de werkelijke wereld om me heen omdat ik super chill aan het trippen was.

maar toen hij dat dopje naar me toegooide deed ik eerst m'n hand omhoog en bijna tegerlijke tijd m'n ogen open. toen bleek dus dat ik dat dopje had gevangen!!?

ik vind het persoonlijk wel vet omdat dit soort dingen mij ook wel intereseren en die mensen die in die kamer zaten, zaten allemaal wel een moment vaag te kijken.

gelukkig weet ik van deze avond nog het meeste want meetsal vergeet ik een heleboel.

Overdose :)

nutsss

Wijs gebruiker
Ja... ik zou ook wat meer info willen dan.

Hoe was het 'aankomen' van de MDMA? Hoe lang duurde dat? Hoe was het verloop van de trip? Wat zag je met je ogen open? Hoe was de muziek gedurende de trip? Kon je lopen? Hoe lang duurde het in totaal?

Allemaal dingen die een tripreport zo veel interessanter kunnen maken. Dit is meer een feitje dat bij XTC kan.

Kan je vast beter Overdose! :wave: Want dat wat je schrijft is goed te lezen.

De jongen

Bewuste gebruiker
Denk dat we meer moeten kijken naar wat hij wilt overbrengen over dat dopje....Dat is een andere staat van gewaarwording. Dat is toch eve machtig als je zoiets meemaakt. Perfecte timing, onbewust gestuurd....

Dat is gewoon machtig. Knap van je :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
De jongen zei:
Denk dat we meer moeten kijken naar wat hij wilt overbrengen over dat dopje....Dat is een andere staat van gewaarwording. Dat is toch eve machtig als je zoiets meemaakt. Perfecte timing, onbewust gestuurd....

dat wel natuurlijk...

qinn

Bewuste gebruiker
De jongen zei:

ja oke dat is ook wel mooi om te lezen en dat dat gebeurd is,
ikzelf had wel meer willen lezen hoe zijn trip was, wat hij gedaan heefd enz.. enz..

Bovenaan