MDPHP Freebase

Casrus

DF-koning
Ik. Nee, niet echt. Methamphetamine spuiten leek veel meer op basecoke. Ga nou geen methamphetamine spuiten!
Wel vergelijkbaar is de duur en het bij willen pakken, maar ik had zo weinig dat ik met het laatste nauwelijks ervaring had.
Had een klein zakje bij een welbekende niet nader te noemen vendor gekocht. Een vierde tot de helft was een goede hoeveelheid.

Casrus

DF-koning
Ok spuiten ben ik bang voor dus dat word m niet.
Dus je raad het af.
Bedankt voor je reactie
MDPHP freebase rookte ik. Meth roken (al of niet met G) gaf een ontspannen, wakker gevoel. Meth spuiten voelde als basecoke roken, maar heftiger.
Toen het bij me ingespoten werd voelde ik me precies als een kwart eeuw eerder, toen ik basecoke rookte in een Rotterdams drugspand.
Ik zou het je erg afraden. Er is weinig lol aan en de verslaving aan dit middel is echt geen pretje.

Geld voor alle pyro's. (Flakka-achtigen)
Ben zelf niet bang voor verslaving, maar als TS al eerder aan iets verslaafd geweest is, moet zij/hij/het/transgenderellagenderqueer uitkijken.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ben zelf niet bang voor verslaving, maar als TS al eerder aan iets verslaafd geweest is, moet zij/hij/het/transgenderellagenderqueer uitkijken.
Hen is ook nog een optie hé 😜

Tja, zeker als je al bekend bent met verslaving, wil je hiermee oppassen. Maar ook als je dat niet bent, zou ik voorzichtig zijn. Het kan heel hard erin sluipen met deze goedjes.

Hmm {Flakka-achtigen) dat klinkt idd niet best.
Bedankt voor je reactie
Ik heb er persoonlijk nog geen hobby van gemaakt om door autoruiten te springen. Zou echt niet weten hoe lang je dan al wakker op de pyro's moet zijn.
Maar ik kan het wel begrijpen, ben wel bekend met de psychotische kant die eraan vast hangt. En dat heb ik op andere middelen nooit gehad. Dat begon pas toen ik pyro's ging gebruiken.

Blauweaap

Badass junkie
MDPHP freebase rookte ik. Meth roken (al of niet met G) gaf een ontspannen, wakker gevoel. Meth spuiten voelde als basecoke roken, maar heftiger.
Toen het bij me ingespoten werd voelde ik me precies als een kwart eeuw eerder, toen ik basecoke rookte in een Rotterdams drugspand.

gewoon man of vrouw niet zo moelijk doen

Ik wil een keer Mdphp basis uitproberen.
Wie heeft hier ervaringen mee en werkt het echt als base coke.
En hoeveel moet ik dan nemen
Halo pedro. Ik wil alles weten. Ik gebruik mdphp toen het nog mdvp was. Ik gebruik het al bijna 9jaar soms regelmatig. Het beste hoe je het gebruikt ik als rokent, en in een glazen pijpje. De hoeveelheid kun je zelf kiezen wil van v: een halve roze in je pijpke en je kan een paar keer goeie trek pakken. Hopelijk heb ik je een beetje kunne helpen.
al vast veel plezier en hopelijk laat je me iets weten hoe jz het vondt

Dirkdirk

DF-koning
Misschien dat @Dirkjan ons kan trakteren op een paar van die mooie molecuul structuren (de plaatjes dan hé, de echte stof wil ik niet meer)
MDPVP (3',4'-Methylenedioxypyrovalerone)
MDPV.svg.png

MDPHP (3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone)
220px-MDPHP.svg.png

Is toch hetzelfde? Nee. Goed kijken naar die koolstofpenis onderin, die is iets langer bij MDPHP

Laatst bewerkt:

Dooker

Belezen gebruiker
Ik wil een keer Mdphp base uitproberen.
Wie heeft hier er ervaringen mee en werkt het echt als base coke.
En hoeveel moet ik dan nemen
Ik heb er aardig wat ervaring mee.. ik vind sommige aspecten vergekijkbaar met crack waar mij voorkeur uitgaat naar MDPHP. Dat was vooral omdat het langet werkt en een gelijkmatige rush geeft. Ondanks dat dat goed in de oren kan klinken wil ik graag waarschuwen voor de zeer aanwezige negatieve aspecten van het middel. Afgezien van de prijs die de afgelopen jaar verviervoudigd is en vaak uitverkocht dus nog duurder zal worden, voelde ik me genoodzaakt om ermee te stoppen. Als vele cathinones heeft het de eigenschap van compulsief redosing zonder dat je het doorhebt. Maar het bezwaalijkst is dat het heeft geresulteerd in een psychose en dat was geen pretje. Voor wie echt een rush zoekt is het het uitgesproken middel, maar het is niet uitzonderlijk dat je vroeg of laat de grip verliest.. en eenmaal hooked is het een lastige om afstand van te nemen.. voor veel mensen zal het op den duur meer negatief aflopen in de zin van manie, psychoses, waanbeelden, paranoia en schizophrenia. Zo heb ik op het laatst mn armen benen buik overal waar ik bijkon mn huid schade toegebracht omdat ik overtuigd was dat er insecten en larven onder zaten. Die wonden zijn gaan onsteken, overal zag ik ze kruipen.. op de vloer, in bed tot ik feedback kreeg dat anderen niets zagen van wat ik ervaarde te zien. Dus wees gewaarschuwd.

Bovenaan