Me maatje gaat bad

• Onderwerp starter Nietingebruik
  • Startdatum
N

Nietingebruik

Gast
daar kan je een cokeverslaving mee bekostigen lol

Ja maar dat doen we weer niet.
Ik neem wel eens een lijntje dat kan ik niet Ontkennen maar ik wil niet aan die shit Verslaafd worden ik hou het op echt heel Afentoe op gelegenheiden.

N

Nietingebruik

Gast
Niet om gemeen te doen hoor, echt puur uit interesse. Vind je baas het niet erg dat je knetterstoned in een keuken werkt met waarschijnlijk hete pannen, machinesen andere veiligheidsnormen en waarden? En hoe ga je naar je werk? Met de benenwagen of de bus hoop ik?

Gek genoeg heefd hij er nooit iets over gezegt.
Misschien heefd hij het niet door.
Hij heefd niet zo veel verstand van drugs enzo
Paar van me collega’s weten wel dat ik blow.
Weleens een jointje met hun gerookt in de Pauze of na werk tijd.
En ja ik neem de tram na me werk

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Nietingebruik

je woont nog bij je ouders thuis, of je ouders maken flink wat geld aan je over? zelfstandig wonen met vaste lasten en zo'n uitgavepost ga je echt niet redden van jouw baantje.

in andere woorden, met jouw opleidingsniveau kan je niet stelselmatig 5 gram coffeshopwiet per dag roken en ook nog zelfvoorzienend zijn qua woonruimte, verzekeringen, eten en andere vaste lasten. vroeg of laat kom je dan in de financiele problemen.

ik heb geen enkele moeite met een jointje in de avond, behalve dat het veel geld kost. ik baal al van de kosten van die halve gram per dag. allemaal geld dat dus letterlijk in rook op gaat.

N

Nietingebruik

Gast
@Nietingebruik

je woont nog bij je ouders thuis, of je ouders maken flink wat geld aan je over? zelfstandig wonen met vaste lasten en zo'n uitgavepost ga je echt niet redden van jouw baantje.

ik heb geen enkele moeite met een jointje in de avond, behalve dat het veel geld kost. ik baal al van de kosten van die halve gram per dag.

Ik woon eigelijk al op me zelf.
Alleen krijg hulp met me huis.
Speciaal geval bij mij want sinds ik van School Afgetrapt ben kwam ik met mensen ik contact Waar ik elke maand mee moet praten en daardoor kreeg ik ook eerder een huis en die Helpen me er ook beetje mee.
En heb ook een uitkering naast me baan.
Werk namelijk Zwart.
Ik kan net me dingen en eten enzo betalen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gek genoeg heefd hij er nooit iets over gezegt.
Misschien heefd hij het niet door.
Hij heefd niet zo veel verstand van drugs enzo
Paar van me collega’s weten wel dat ik blow.
Weleens een jointje met hun gerookt in de Pauze of na werk tijd.
En ja ik neem de tram na me werk
Als je maar voorzichtig bent met jezelf en je collega’s. Ik lees namelijk net in je reactie dat je zwartwerkt. Maakt mij niks uit hoor maar dan ben je 0,0 verzekerd als er wat gebeurt. Dat kan giga in de kosten gaan lopen als er iets gebeurt. Ook als het een ander zijn schuld is, dat maakt dan niet uit.
Goed dat je geen voertuig bestuurd!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
toen ik nog overdag blowde was ik internationaal vrachtwagenchauffeur.

jointje eind van de ochtend, een in de middag en in de avond lag het er aan of ik bij een wegrestaurant stond en met m'n collega's aan het zuipen was of niet.

ja, totaal onverantwoord. im guilty.

gelukkig is het altijd goed gegaan.

N

Nietingebruik

Gast
Als je maar voorzichtig bent met jezelf en je collega’s. Ik lees namelijk net in je reactie dat je zwartwerkt. Maakt mij niks uit hoor maar dan ben je 0,0 verzekerd als er wat gebeurt. Dat kan giga in de kosten gaan lopen als er iets gebeurt. Ook als het een ander zijn schuld is, dat maakt dan niet uit.
Goed dat je geen voertuig bestuurd!

Ja die regel ken ik al.
Als er iets gebeurt is het niet hier gebeurt.
En ja ben tuurlijk voorzichtig.
Ben misschien wel knetter man zorg wel dat Ik De andere niet in gevaar breng.
En voor de rest snuiven en/of blowen bijna Al Me Collega’s niet iedereen natuurlijk.
En horeca kan een stressvolle baan zijn.
Dus vindt het gewoon fijner om stoned te zijn.
Dan stress ik niet zo maar doe wel gewoon Braaf me werk.

Yassin

Experimenterende gebruiker
ik blow ongeveer 29 jaar elke dag maar ik heb dat tolerantieprobleem niet. en ook geen zucht naar 'meer, meer, meer' wat jij dus wel schijnt te hebben.

alleen in de pubertijd was er een periode van extreme hoeveelheden wiet naar binnen werken, maar je komt er vanzelf wel achter dat het eigenlijk helemaal niet op schiet. het verschil in effect tussen anderhalve gram en 5 gram is gewoonweg zo ongelooflijk klein dat het gewoon zonde van je geld is. en daar ben jij duidelijk nog niet achter.

daarom denk ik dan ook dat je nog niet zo oud bent. je vindt het dus leuk om anderen er 'uit te blowen' wat in feite puberaal gedrag is, gelijk aan een wedstrijdje ver pissen of proberen je vriendje er uit te zuipen.

als je deze instelling nog steeds hebt als je aan wat zwaarders gaat dan zal het snel gedaan zijn met je denk ik zo.

dan vind ik het trouwens ook nog verbijsterend dat je als zodanig grote grootverbruiker nog naar de shop gaat. ga op zoek naar een teler en haal in een keer een grote hoeveelheid en spaar bakken geld uit.
Ken je de hasjshoort shira

Bovenaan