Redlabel22
Newbie
Wat gebeurd er als je medikinet methylfenithaat 30 mg gaat snuiven?
Mazzel! :P
Mazzel! :P
25tolife zei:Beter bekend als Ritalin na wat zoeken, zelf geen ervaring mee maar vast wel iemand anders hoop ik
Maar zou verwachtten een speeddie effect, geen echte speed maar wel een rush heb ik me laten informeren. ver de duur weet etc.
En hier vind je ook nog wat ervaringen/info:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=41 ... &p=1116496

Redlabel22 zei:25tolife zei:Beter bekend als Ritalin na wat zoeken, zelf geen ervaring mee maar vast wel iemand anders hoop ik
Maar zou verwachtten een speeddie effect, geen echte speed maar wel een rush heb ik me laten informeren. ver de duur weet etc.
En hier vind je ook nog wat ervaringen/info:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=41 ... &p=1116496
Haha ik heb het net geprobeerd xd
Het is geen poeder wat uit de capsule komt maar kleine bolletjes
Ik heb geprobeerd ze te pletten tot poeder maar lukte niet
Ik vertel wel wat ik voel en deed
Btw het is medikinet capsule 30 mg werking 12 uur ( met normale innamen )
Inname 20:20 : ik neem 5 capsules van 30 mg ingenomen om alvast de nacht
Door te komen
Effect : 30 min daarna voelde ik echt wel wat.
Het voelden een beetje als speed wou veel contact en kon veel sneller op
Vragen reageren en voelde me oppgewekt.
2:50 : capsule opengemaakt en de bolletjes opgesnoven van 1 capsule.
3:05 : capsule opengemaakt bolletjes om me tong gelegd en met water in 1 x doorgeslikt
Effect : voel me klaarwakker en oppeppend zelfde als eerst maar dan wat heftiger.
3:40 : 2 capsules normaal ingenomen.
Effect : heb super veel zin om iets te doen en heb veel zin in roken.
Nu sta ik nog steeds strak van de medikinet haha verveel me alleen een beetje![]()
Maar me hele bek is helemaal droog ofso en mijn dorst/honger is verdwenen
Terwijl mijn maag echt super hard zit te knorren haha![]()
Jammer voor mijn maag hahahahaha
Uitsmijter : als je geen fuck te doen hebt of zit in nood omdat je geen drugs kan krijgen : neem 7 pillen normaal en 1 moet je snuiven en 1 rechtstreeks innemen zonder capsule
Dus mijn mening is het is een goeie vervanger voor speed en zeker als je moeiteloos een nachtje wil doorhalen!
Maar al die shit is echt niet goed voor je denk ik kan je beter 1 grammetje speed komen en echt hard gaan dan in totaal 270 mg medikinet nemen
Ik denk zelfs dat die medikinet meer met je gezondheid doet dan speed of iets van opium
Naja hoop dat ik niet ongemerkt iets raars zei!
En hoop dat jullie snel een reactie plaatsen ik verveel de tering!![]()
Mazzel!![]()
![]()

willemvaag zei:Je hebt lekker onverantwoord gebruikt dat lees ik wel. Ten eerste kun je blij zijn als je niks lichamelijks eraan heb overgehouden 270mg methylfenitdaat is gewoon veel te veel voor je lijf. Heb zelf maximaal 130mg in 1 keer genomen wel reguliere ritalin maar doe het nooit meer over. Goede doseringen van ritalin zijn 45mg tot max 100mg. Het is veel wat je hebt gehad. Heb wel over medikinet gehoord en dat die 8 uur werken door vertraagde afgifte van de bolletjes. Kijk ermee uit met de hoeveelheden die je neemt want je bent volgens mij nog jong en ga je dan al extreme grenzen nemen than you just grew up to screw up. Als je concrete vragen erover stelt en die ergens over gaan dan kan dat denk ik wel gewoon op dit forum.
Ook lees ik dat je zegt dat medikinet 12 uur werkt maar dat klopt volgens mij helemaal niet. Bij mij is ook vaker over dit medicijn gesproken en dat zou max 8 uur van de dag overbrugt worden. Kan goed dat ik ernaast zit maar denk het niet. Concerta werkt 12 uur dat weet ik wel..
http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen/behandeling-adhd/medicijnen-adhd/Medikinet
Correcte info over de werkingsduur en wat erin zit!
willemvaag zei:Om eerlijk te zijn met medikinet heb ik totaal geen ervaring wel met methylfenidaat. Medikinet is in Duitsland gefabriceerd en sinds een paar jaar op de Nederlandse markt. Eerst was er alleen methylfenidaat onder de merknaam ritalin. Hier kunnen mensen makkelijk misbruik van maken dus later is er Concerta bijgekomen. Hier was moeilijker misbruik van te maken dit tablet heeft een vertraagde afgifte en is behoorlijk ingewikkeld samengesteld. Jaren geleden nam ik deze zelf en dan maakte ik de capsule open. Het was niet eens een echte capsule maar soort van plastic hoesje laagje om het medicijn. Deze was opgebouwd uit drie dele het eerste deel lichtroze met weet ik wat erin. Dan een wit deel dat was de methylfenidaat dit deed ik vaker toen verkruimelen en opsnuiven maar het werkt heel moeilijk opgenomen denk dat ze verdikkingsmiddel of iets erbij hebben gedaan. En daarna kwam nog een groen stukje dat was het deel wat uitzette en de werkzame stof naar buiten duwde.
Nu is medikinet denk ik het de laatste versie van methylfenidaat want concerta is niet 100% veilig een beetje creatief iemand kan die ook opsnuiven of hard op gaan. In medikinet zitten bolletjes waarvan een deel snel wordt opgenomen en een ander deel langzaam. Weet niet of het werkt als je het gaat snuiven dit gemaakt om slikken. Kijk maar uit met het experimenteren met medicijnen deze zijn vaak net zo verslavend als drugs. Omdat het medicijnen zijn denken mensen vaker dat het wel meevalt maar het is gewoon pep. Denk niet dat je na 1 keer je hersenen er mee aantast of je lichaam maar de dosis was hoog en bedoel ermee dat het over het algemeen niet goed voor je lijf kan zijn. Dat wil niet zeggen dat je er wat aan overhoudt maar het zou wel kunnen al is de kans klein om direct na 1 keer gebruik wat op te lopen. Toch zijn er genoeg mensen die het al na 1 keer niet meer na kunnen vertellen met name door onverantwoord hoge doseringen.
Stel dat je gewone ritalin had gehad en daar 270mg van had genomen dan zou je het niet zo vrolijk navertellen. Ook vind ik het niet zo slim dat je mensen adviseert als ze niks hebben om 270mg medikinet/methylfenidaat te nemen. Maar mensen kiezen uiteindelijk zelf om zoiets wel of niet te doen. Als je tegen je dokter zou zeggen dat je deze dosis hebt gehad denk ik dat hij je er gelijk vanaf haalt en je alternatieve medicatie of geen medicatie geeft.

willemvaag zei:Dat weet jij dat weet ik maar anderen misschien niet. Gewoon slikken waar het voor gemaakt is en wil je echt een keertje spacen haal dan gewone drugs.