Medische checkup - speed

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Vorige week had ik voor de 2de keer tot nu toe speed gebruikt, zij het in grotere mate deze keer. I.p.v 1 lijntje zoals de week ervoor (wat uitstekend meeviel), nam ik er nu 3. Werkte ook perfect, maar ik hield er een gigantische kater aan over, plus ik ben nog eens hervallen in mijn eeuwige winter'verkoudheid'. Over dat laatste ben ik niet meer 100% zeker, dus dacht ik er aan om de dokter maar eens te gaan raadplegen, ik voel mij namelijk al sinds november ziek. Ik heb last van enorme hoofdpijn, ben constant moe, en blijf maar last hebben van mijn luchtwegen. De dokter heeft dus een bloedafname gedaan, om mij te checken op allergieën etc. De kans zit er ook in dat ik een sinusitis heb, dus ik moet ook langs voor foto's.

Nu is mijn 'probleem', aangezien ik nog niet meerderjarig ben, dacht ik dat de dokter alle problemen moet melden aan mijn ouders. Het laatste waar ik zin in heb is dat die nog eens te weten komen dat ik speed gebruik. Ik vroeg mij dus af of de kans om daar achter te komen bestaat? Via de foto's van mijn sinussen, bloedonderzoek etc...

Zoja, dan zou ik mij daar graag op voorbereiden.
Alvast bedankt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je dokter gaat niet zoeken naar drugs ... hij zoekt andere dingen.
daarnaast mag ie het niet zomaar aan je ouders vertellen volgens mij, ik weet het niet zeker maar als 18+ heeft ie zijn waffel tehouden.

Maak je geen zorgen ze zoeken niet naar drugs maar naar je toestand van je bloespiegel.

Stonie

Delirium

Badass junkie
lysergine25 zei:
daarnaast mag ie het niet zomaar aan je ouders vertellen volgens mij, ik weet het niet zeker maar als 18+ heeft ie zijn waffel tehouden.

ellington zei:
Nu is mijn 'probleem', aangezien ik nog niet meerderjarig ben, dacht ik dat de dokter alle problemen moet melden aan mijn ouders.

Dus.. :P

Anyway, als de dokter niet specefiek op drugs onderzoekt zal het er ook niet uitkomen. Don't worry :wave:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Onder je 16 denk ik niet hoor. Althans vroeger wisten ze dat ik rookte en ze hadden het verteld. Maar toen was ik 13. Ik weet niet of het nu nog zo is.

Bovenaan