Straattaal
Newbie
Hallo allemaal,
Ik wil met oud en nieuw 4fa en xtc gaan gebruiken. Nu weet ik dat deze combinatie niet verstandig is, maar met de jaarwisseling wil ik eens gek doen. Aangezien ik de vorige twee keer (met tussenperiodes van een paar weken) nauwelijks iets voelde van 200mg 4fa, wil ik meer gebruiken. Ik heb al eens een half jaar geleden 230MG 4fa gebruikt en ging daar heel lekker op.
Heeft er hier iemand ervaring met meer dan 230MG 4FA/4FMP? Zo ja, hoe was dat?
Ik ben 1.80m en weeg 77 kilo. Ik gebruik onderstaande supplementen ter ondersteuning wanneer ik iets doe en heb altijd mensen om me heen die exact weten wat ik gebruik en wanneer ik het pak.
Magnesium Glycinate
Na-R-ALA
Vitamin-C (taking 1000mg Emergen-C packets or similar is also fine)
EGCg
Melatonin
Grape Seed Extract
Acetyl L-Carnitine (ALCAR)
CoQ10
5-HTP
Groeten en alvast een hele fijne jaarwisseling!
Straattaal
Ik wil met oud en nieuw 4fa en xtc gaan gebruiken. Nu weet ik dat deze combinatie niet verstandig is, maar met de jaarwisseling wil ik eens gek doen. Aangezien ik de vorige twee keer (met tussenperiodes van een paar weken) nauwelijks iets voelde van 200mg 4fa, wil ik meer gebruiken. Ik heb al eens een half jaar geleden 230MG 4fa gebruikt en ging daar heel lekker op.
Heeft er hier iemand ervaring met meer dan 230MG 4FA/4FMP? Zo ja, hoe was dat?
Ik ben 1.80m en weeg 77 kilo. Ik gebruik onderstaande supplementen ter ondersteuning wanneer ik iets doe en heb altijd mensen om me heen die exact weten wat ik gebruik en wanneer ik het pak.
Magnesium Glycinate
Na-R-ALA
Vitamin-C (taking 1000mg Emergen-C packets or similar is also fine)
EGCg
Melatonin
Grape Seed Extract
Acetyl L-Carnitine (ALCAR)
CoQ10
5-HTP
Groeten en alvast een hele fijne jaarwisseling!
Straattaal