meer en meer

breaker

Newbie
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs), zo'n 3 blunts per avond. 1 van de redenen waarom ik wil minderen is dat me'n "high" zo'n half uur meer duurt!! dit vind ik zeeeeeer irritant, want het is een waste of weed. mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert??? als iemand hier een antwoord op heeft, please laat het me dan weten. thanks bij voorbaat

Vigilante

Wijs gebruiker
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs), zo'n 3 blunts per avond. 1 van de redenen waarom ik wil minderen is dat me'n "high" zo'n half uur meer duurt!! dit vind ik zeeeeeer irritant, want het is een waste of weed. mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert??? als iemand hier een antwoord op heeft, please laat het me dan weten. thanks bij voorbaat

Hahahahahaha

En ja, als je een periode stopt wordt je daarna langer en heftiger knetter. Tolerantie neemt af.

mattskovic

Wijs gebruiker
niet minderen hoor tijd om aan de "real stuff" te beginnen :rock: niets is leuker dan even een shotje te zetten :tearsofjoy:

oftopic: ik mis een smilie met sarcasm :(

cropp

Badass junkie
ten eerste, ganj, of zoals iedereen het tiept en schrijft, ganja, is jamaicaans, en wiet is nederlands, dus als jij niet uit jamaica komt ben jij de noob...

maar je zult inderdaad langer en heftiger stoned worden, al denk ik dat je beter voor altijd kan stoppen, mocht je het volhouden...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Puur gaan roken wil ook nog wel eens helpen, of de wiet of hasj oraal consumeren werkt ook echt goed. Ik ben zo uren lang stoned van een pure joint. :stoned:

Dubz

Bewuste gebruiker
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
mijn vraag is, als ik 2 maand STOP met smoken zal mijn "high" dan weer wat langer duren, of blijft het onverandert???

... om vervolgens een vraag te stellen die m'n zusje van drie nog wel kan beantwoorden door middel van logisch nadenken. :grin: :grin:

Maar even serieus: Je high zal nooit meer hetzelfde zijn. Beter begin je aan de browny (heroine voor de noobs).

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
doe eens twee eetlepels boter in een pannetje, laat smelten , als t net gaat bruisen, doe t dan in een mok, warm nu melk in dit zelfde pannetje. Als de melk warm is, dan is de boter juiste tempratuur, voeg 1 gram verkleinde hasj toe aan de boter, en goed roeren tot ie is opgelost, dan een volle theelepel cacao, erdoor roeren, een eetlepel suiker, voeg nu de melk er aan toe, die net niet kookt.

5 minuten laten staan, en af en toe roeren dan opdrinken.

en zeg me niet dat julle na een uurtje alweer nuchter bent.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
cropp zei:
aangezien het bluntjes zijn neem ik aan dat ze al puur rookt

Ik draai mijn blunts ook niet altijd puur hoor, is wel zo lekker maar niet altijd rendabel. En soms wil ik nog wel eens hasj in een blunt gooien, dan draai ik em ook met tabak. Dus het zegt helemaal niks of je blunt rookt of niet.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
doe eens twee eetlepels boter in een pannetje, laat smelten , als t net gaat bruisen, doe t dan in een mok, warm nu melk in dit zelfde pannetje. Als de melk warm is, dan is de boter juiste tempratuur, voeg 1 gram verkleinde hasj toe aan de boter, en goed roeren tot ie is opgelost, dan een volle theelepel cacao, erdoor roeren, een eetlepel suiker, voeg nu de melk er aan toe, die net niet kookt.

5 minuten laten staan, en af en toe roeren dan opdrinken.

en zeg me niet dat julle na een uurtje alweer nuchter bent.

Offtopic, ik was eerst een non believer maar goddam hier kan je hem echt op spacen. Ben er ook wel een keer slecht op gegaan,mischien te sterk gemaakt ofzo :P

Ontopic: Ik denk dat de starter van deze topic beter kan stoppen met blowen, succes!

breaker

Newbie
DrippTone zei:
Puur gaan roken wil ook nog wel eens helpen, of de wiet of hasj oraal consumeren werkt ook echt goed. Ik ben zo uren lang stoned van een pure joint. :stoned:
heb ik ook geprobeert, maar bleef een half uurtje

breaker

Newbie
cropp zei:
ten eerste, ganj, of zoals iedereen het tiept en schrijft, ganja, is jamaicaans, en wiet is nederlands, dus als jij niet uit jamaica komt ben jij de noob...

maar je zult inderdaad langer en heftiger stoned worden, al denk ik dat je beter voor altijd kan stoppen, mocht je het volhouden...
mijn grootouders komen uit jamaica..

breaker

Newbie
Dubz zei:
breaker zei:
hallootjes mijn naam is luca en ik gebruik al 2 jaar dagelijks ganj (wiet voor de noobs)
Hahaha.. eerst anderen noobs noemen omdat jij graag een tenenkrommend 'modewoordje' gebruikt om cannabis aan te duiden, ...
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:
vo de tweede ki, me grootouders zijn geboren in motherfuckin jamaica jugemental asshole. dat geeft me het recht je tenenkrommend woordje te gebruiken

Aub. leer eerst eens fatsoenlijk citeren..

Verder komt je wiet gewoon uit nederland dus is het wiet en geen ganja. We don't give a fuck where you from.

En ik zou zeggen: Stop met blowen/ ga sirieus minderen.

Dubz

Bewuste gebruiker
breaker zei:
Dubz zei:
breaker zei:

Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dubz zei:
Wa'gwan rastafari badman,

Lees je eigen bericht nou eens kritisch na (inclusief nogal vreemde fouten en misplaatste arrogantie) en vraag je dan eens af of je uberhaupt nog ooit wiet aan moet raken.

Of wacht, ik bedoel natuurlijk ganj.

:rolleyes:

:grin:

Bovenaan