Gebruik geen tabak! Mensen die tabak met hun hasj of wiet mengen zijn gek. Iik heb ook altijd gemengd gerookt tot de laatste 2 keer. Ik wist totaal niet wat mij overkwam. Hhet effect was zoveel anders en harder dan met tabak erbij. Het was plezanter, euforischer, avontuurlijker, heftiger en energieker. De gedachtenspelletjes en de oncontroleerbare lackicks waren zoveel intenser. Zo'n ervaring was niks vergeleken met een tabak/wiet joint. Zo hoort de marijuana roes te zijn dacht ik nog. Welke idioot heeft ooit bedacht om tabak met wiet te mengen? Waarom zijn wij het enige land in de wereld dat tabak in hun joint doen? Het hoort totaal niet bij elkaar omdat de effecten elkaar opheffen. Oftewel het is geldverspilling. Van dezelfde hoeveelheid geniet je zoveel meer zonder tabak erbij!
Daarom zeg ik tegen iedereen: probeer het eens uit!
Edit: Het beste is om de wiet zo fijn mogelijk te brokkelen. Dat brandt namelijk een stuk beter. Het is ook beter om dunner te draaien aangezien je minder hoeveelheid hebt.
Daarom zeg ik tegen iedereen: probeer het eens uit!
Edit: Het beste is om de wiet zo fijn mogelijk te brokkelen. Dat brandt namelijk een stuk beter. Het is ook beter om dunner te draaien aangezien je minder hoeveelheid hebt.