meer / realistischer dromen door lsd ?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo ik heb het gevoel dat ik meer droom en dat de dromen er realistischer uitzien dan voor dat ik lsd nam kan dit ?

lespaul

Experimenterende gebruiker
haha grappig dat ik dit lees. dat zelfde heb ik dus ook.

ik heb half augustus weer voor het eerst getript sinds anderhalf jaar, en inderdaad bij mij is het dromen als het ware weer geactiveerd:P ik bedoel er mee word echt super lekker wakker en kan me dromen nog herinneren. ik vind het echt super fijn:grin:

Jeller

Badass junkie
meer dromen in kleur en lucide dromen denk ik bij mij
kan ook gewoon aan het ouder worden liggen

azgaza

Badass junkie
Ik onthoudt al mijn hele nacht praktisch elke nacht meerdere dromen, altijd met veel details en zeker een op de drie keer volledig lucide, ik heb niet het idee dat het perse meer is geworden door de LSD, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het ook veel meer kán worden. Mijn dromen zijn nu al gemiddeld zo surrealistisch als een Dali schilderij en zo uitgebreid als films, maar.. ik weet dus niet of LSD er iets te maken mee heeft, het zou kunnen? Ik heb werkelijk geen idee, het was bij mij namelijk altijd al zo.

heejzer

Experimenterende gebruiker
ik weet niet echt of dit door lsd is of niet maar een paar maand na mijn eerste trip ben ik inderdaad meer beginnen dromen, ik kan mijn dromen beter herinneren en af en toe heb ik ook een lucide droom.
Voor mijn 1ste trip rookte ik ook wel veel meer weed en ik smoor niet meer voor ik ga slapen, dit zal er ook wel veel mee te maken hebben..

Bovenaan